• Lang geleden in een land hier ver vandaan... Zo beginnen al die "Sprookjes".
    Er is er een school die in The Mystery mountains ligt. De leerlingen van deze school zijn alles behalve standaard, het is namelijk een school voor: heksen, drakenrijders, hybriden, vampieren, weerwolven, nymfen, elfen en tovenaars. Als de mytsische wezens komen samen op deze school Ad infinitum. Omdat The Mystery mountains een angstaanjagende plek is voor buitenstaanders zullen deze hier ook niet komen.


    1e jaars:
    Meggie Evana Twaine ~ Navargus
    Myloo Polup ~ LyraPhoenix
    -
    -
    2e jaars:
    gereserveerd voor LondenLove
    Allyne Trish Carter ~Irrevocable
    -
    -
    3e jaars: (VOL)
    Brianna Hedwig Morgans ~ xMeCrazyMofo
    Brooklin Avery Knights ~ LondenLove
    April Jazzlynn Adams ~ AmazaynLOVE
    Annabeth Fleuriande Rae ~ Weak
    4e jaars:
    Samuel Oliver Skyes ~ Raccoon
    Elia "Eli" Conor Rapattoni ~ Irrevocable
    -
    -
    5e jaars:
    gereserveerd voor Casiramos
    Katherine "Kath" Roselia Romano ~ Casiramos
    Moira Olivia Moore ~ Wunjo
    Rosa Delany ~ DoctorDonna
    6e jaars: (VOL)
    Aurorae Rosalie Rae Weak
    Rosary 'Rose' Elizabeth North ~ Aquari
    Maxwell Thomas Goldberg ~ Raccoon
    Luke Adam Chamberlain ~ Wunjo
    7e jaars:
    Tyler Elijah Romano ~ Casiramos
    Eos Jinx Frequentatore ~Maximesa
    Shadow Raeper ~ Paddo
    Kendall Francis Jackson ~ Kendizzzzle
    -

    Leraren:
    Schoolhoofd: Mr. Oldman
    Conciërge
    Kok/in:
    Leraren:
    Draken rijden en beheersen: Neth Salvano ~ LyraPhoenix


    Lessen:
    Basisvakken:
    Krachten beheersen
    Monster kennis
    Vecht en verdediging trainingen

    Keuze/vaste vakken:
    Magie ~Vast voor heksen en tovenaars voor de rest keuze~
    Draken beheersen en berijden ~Alleen voor de Drakenrijders~
    Bomen en natuur creëeren en beheersen ~Vast voor Boomnymfen voor de rest keuze ~
    Bloed sturen ~Alleen voor Vampieren~
    Transformatie ~Alleen voor Weerwolven~
    Water sturen ~Vast voor Waternymfen voor de rest keuze~
    Strategie ~Keuzevak~
    Beeldende kunst ~Keuzevak~
    Muziek ~Keuzevak~
    Handvaardigheid ~Keuzevak~


    Kleuren

    heksen : Rood
    drakenrijders : Blauw
    hybriden : Groen
    vampieren : Geel
    weerwolven : Grijs
    nymfen : Paars
    elfen : Roze
    tovenaars : Oranje


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [als het personage een erg oud (bv. 278 jaar) personage is leeftijd van uiterlijk]
    Jaar:
    Geslacht:
    Uiterlijk: [Liefst foto]
    Karakter:
    Herkomst:
    Vak(ken) die je (niet) wilt volgen:
    Extra:


    Regels:
    *Minstens 5 zinnen
    *Reserveringen blijven 2 dagen staan
    *Jongens en meisjes gelijk houden
    *Naamsverandering doorgeven
    *Niet de personages van andere bespelen
    *Alleen Fleuri en Windlesss mogen nieuwe topic's openen
    *OOC tussen [] {} ~~ - -
    *Geen Mary / Gary Sue
    *16+ mag maar houd het netjes

    Praattopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 11:19 ]


    Ab imo pectore

    Eos Jinx Frequentatore

    'Klinkt als de gebruikelijke vakantie,' reageerde ik lachend. 'Deze vakantie heb ik eindelijk op de perfecte plek doorgebracht, en heb ik ervoor gezorgd dat Fuoco op commando een brandalarm af kan laten gaan!' vertelde ik vrolijk. Wat zou ik blij zijn als dat bij een van de basisvakken zou gebeuren. Wist ik veel hoe een weerwolf zijn vlees het liefste had, sommige dingen waren in mijn ogen gewoon irrelevant. In mijn ooghoeken zag ik de donkere haren van Moira weer. 'Maar ik heb beloofd dat ik even snel een rondje ga stuntvliegen, dus ik zie je snel weer. Kamer zeven hoorde ik?' vroeg ik met een grijns.


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Tyler Elijah Romano

    Klinkt als de gebruikelijke vakantie,' reageerde ze met een lach en ik knik even. 'Deze vakantie heb ik eindelijk op de perfecte plek doorgebracht, en heb ik ervoor gezorgd dat Fuoco op commando een brandalarm af kan laten gaan!' vertelde ze vervolgens vrolijk en ik grinnik kort. 'Gezellig, kan je voor mij even een stukje gegrild elfje regelen.' grijns ik. 'Maar ik heb beloofd dat ik even snel een rondje ga stuntvliegen, dus ik zie je snel weer. Kamer zeven hoorde ik?' vroeg ze met een grijns en ik knik grijnzend. 'Yes.. Wordt weer gezellig.' knipoog ik en loop naar mijn kamer. Ergens vervloek ik haar nog steeds dat ze het heeft verpest met Sasha, maargoed. Ik kon het verwachten...


    El Diablo.

    Eos Jinx Frequentatore

    Ik grijns. Elf, dat was hij dus, een elf. Ach, altijd beter dan iemand met zuurstokkleurig haar. Ik liep weer naar Moira toe die de nood hiervan vast wel begrepen had, hoopte ik. Het kon haar in die drie jaar niet ontgaan zijn wat Tyler en ik hadden gedaan bij wijze van revenge. Ik wist niet eens meer waarop, niet dat het uitmaakte. Het was altijd grappig om mensen zo voor schut te zetten. Hij kwam er wel weer overheen. Grote kans dat hij alweer een nieuw project had. 'Let's go,' zei ik tegen Moira.


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Meggie Evana Twaine ~ Heks 1e jaars

    Shadow begon te lachen. Ik wist niet wat er nou zo grappig was en wachtte rustig zijn antwoord af. 'Het is niet echt dat ik werkelijke vrienden heb, ik ben meer... tjah... zoals ze het in de "normale" wereld zouden zeggen, een nerd. Dus ik studeer merendeels, feest amper en doe alles erg serieus... waardoor mensen mij dan ook niet echt vaak als een... plezierig persoon vinden, en als ik dan tijd heb voor iets anders... dan slaap ik.' Ik glimlachte. We zaten een beetje in hetzelfde schuitje. Beide geen vrienden, beide geen kamergenoot. En ook nog een “nerds”. Ik kijk Shadow aan, maar hij lijkt helemaal in zijn gedachten te zijn verzonken. Opeens lijkt hij weer wakker te worden. Alsof hij voelde dat ik naar hem staarde, want dat deed ik, bedacht ik me terwijl ik gauw mijn blik afwendde. 'Ik ga trouwens zo even naar de directeur om een eigen kamer te regelen, als je wilt mag je mee lopen,' zei Shadow, en hij leunt weer tegen de muur. Dat aanbod sla ik niet af. Ik zou niet weten waar ik anders heen zou moeten, of wat ik überhaupt zou moeten doen. Dus kijk ik hem dankbaar aan en knik. ‘Is goed.’ mompel ik. Zonder te stotteren! Dat is ook voor het eerst vandaag. Dat stotteren is waarschijnlijk ook gekomen door dat gepest. Wat ben ik die kinderen dankbaar voor al het goeds dat ze me hebben aangedaan, dacht ik sarcastisch. Shadow ging weer gewoon staan en liep naar een of andere gang die ik nog niet had gezien. En ik liep naast hem. Dat was ook voor het eerst, dat iemand mij als gezelschap wilde.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 15:50 ]


    You will always remember this day as the day that you almost caught Captain Jack Sparrow! ~ Captain Jack Sparrow

    Aurorae Rosalie Rae

    "Misschien Rosary North?" stelt hij voor. Rosary is een aardig meisje, ik zag het wel zitten samen met haar een kamer te delen. "Zullen we anders samen gaan zoeken achter onze kamergenoten?" vroeg hij. "Ís goet" zei ik "En iek moet mijn zusje ook even zoeken" Zoals mijn naam misschien al verraden kon ik de emotie's van mensen voelen en beïnvloeden, hun gedachte lezen én ik wist waar ze zich be. "Ze zit op de 3e verdieping" deelde ik mee "Samen met Brianna"
    Ik keek naar Max, verlegen wende ik mijn blik af. "Ehm... laten we ze gaan zoeken" stotterde ik "Iek bedoel laten we onze kamergenoten gaan zoeken" met een rood hoofd staarde ik naar mijn voeten. Twée woorden: Ge-wel-dig gedaan, wat moest hij wel van me denken?!


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Navargus gefeliciteerd met je 100 posts!

    Haha zelf 200 posts

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 15:54 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Windlesss schreef:
    Navargus gefeliciteerd met je 100 posts!

    Haha zelf 200 posts


    Windlesss gefeliciteerd met je 200 posts!


    Haha thanks :P

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 16:00 ]


    You will always remember this day as the day that you almost caught Captain Jack Sparrow! ~ Captain Jack Sparrow

    Shadow Raeper ~ 7de jaars Drakenrijder

    Als ze mee instent en knikt, glimlach ik even, een eerstejaars heeft het al moeilijk genoeg dus dit beetje hulp vind ze waarschijnlijk wel fijn.
    Ik stap van de muur af waarna ik de gang inloop van de kamer van de directeur.
    In mijn ooghoeken merkte ik op dat ze naast me liep, ik glimlach even naar dr waarna ik doorloop.
    Als ik bij de deur van de directeur sta, klop ik er een paar keer op 'Meneer Oldman, bent u daar?'
    Langzaam duw ik de klink naar beneden waarna ik de deur open doe, in de hoop dat Meneer Oldman in zijn kantoor zou zijn.


    (Sorry voor als t een te korte post is, ben aan t werk, dus op mijn mobiel :( )

    Brianna Hedwig Morgans

    'We probeerde gewoon wat lol te maken!' riep Annabeth ineens. Godzijdank, als ik het af had gemaakt, waren we nu driedubbel geschorst geweest.
    'Daar kwam ik niet voor hoor, meiden.' lacht Mr. Oldman vriendelijk. WOW, wacht. Lachen? Vriendelijk? Mijn mond valt open van verbazing. Was dit Mr. Oldman wel? 'Ik vroeg me af of de kamer beviel en ik moet mededelen dat je zus er is, Annabeth.'
    Huh? Mijn mond viel verder open. Sprakeloos wees ik naar het schoolhoofd, maar Annabeth praatte gewoon vrolijk verder. 'Dank u wel meneer, de kamer bevalt zeker.' Hoe doet ze dat? De eerstejaars renden snel de kamer is, vast net zo verbaasd als ik.
    'Enne…' gniffelde Mr. Oldman, 'willen jullie mij de volgende keer ook uitnodigen? Ik houd van kussengevechten!' Nu viel mijn mond echt open tot op de grond.
    'Eh…' mompel ik maar. 'Zullen we doen Mr. Oldman… Eh…' Ik duw het schoolhoofd naar de deur. 'Bedankt voor uw komst. Enne… Ja, bedankt.' Dan duw ik de deur dicht en draai me naar Annabeth. 'Creepy.'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

[Casiramos, kun je reageren met Kath?]

[ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 17:05 ]


You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Meggie Evana Twaine ~ Heks 1e jaars

We liepen een paar gangen door, Shadow leek wel te weten waar hij heen moest, wat ik knap vond aangezien dit een erg groot gebouw was, tot we opeens stilstonden voor een grote deur. Onderweg had Shadow nog een paar keer naar me geglimlacht, en ik glimlachte gewoon terug (:)).
Shadow deed heel aardig tegen me, dat was ik niet gewend. Op mijn oude school negeerde iedereen me gewoon. En als ze me al aanspraken was dat om iets gemeens te zeggen. Maar meestal hielden ze het gewoon bij slaan, schoppen, pootjehaken, verf over je kleren gooien en dat soort dingen. Shadow klopte op de deur en verstoorde zo mijn gedachten.
'Meneer Oldman, bent u daar?' riep hij naar de dichte deur. Meneer Oldman, vast de directeur, dat moest ik onthouden. Toen hij geen antwoord kreeg duwde Shadow de klink langzaam naar beneden en duwde de deur open. Toen de deur helemaal open was stapte Shadow naar binnen, met mij in zijn kielzog. We kwamen een stijlvol ingericht kantoor binnen.

Sorry, (ook) niet zo'n lang bericht :$

[ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 18:11 ]


You will always remember this day as the day that you almost caught Captain Jack Sparrow! ~ Captain Jack Sparrow

[Oké, de laatste paar reacties zie ik zo. Iemand wijze woorden hierover?]


You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Ik ook 0.0


I like my choices. I hope she likes hers.

vage quizletverandering??


Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

(Dat komt doordat iemand een quote gespoilled heeft. De moet het weghalen ,anders ken het zijn dat het hele topic zo blijft :') )


I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH