• Lang geleden in een land hier ver vandaan... Zo beginnen al die "Sprookjes".
    Er is er een school die in The Mystery mountains ligt. De leerlingen van deze school zijn alles behalve standaard, het is namelijk een school voor: heksen, drakenrijders, hybriden, vampieren, weerwolven, nymfen, elfen en tovenaars. Als de mytsische wezens komen samen op deze school Ad infinitum. Omdat The Mystery mountains een angstaanjagende plek is voor buitenstaanders zullen deze hier ook niet komen.


    1e jaars:
    Meggie Evana Twaine ~ Navargus
    Myloo Polup ~ LyraPhoenix
    -
    -
    2e jaars:
    gereserveerd voor LondenLove
    Allyne Trish Carter ~Irrevocable
    -
    -
    3e jaars: (VOL)
    Brianna Hedwig Morgans ~ xMeCrazyMofo
    Brooklin Avery Knights ~ LondenLove
    April Jazzlynn Adams ~ AmazaynLOVE
    Annabeth Fleuriande Rae ~ Weak
    4e jaars:
    Samuel Oliver Skyes ~ Raccoon
    Elia "Eli" Conor Rapattoni ~ Irrevocable
    -
    -
    5e jaars:
    gereserveerd voor Casiramos
    Katherine "Kath" Roselia Romano ~ Casiramos
    Moira Olivia Moore ~ Wunjo
    Rosa Delany ~ DoctorDonna
    6e jaars: (VOL)
    Aurorae Rosalie Rae Weak
    Rosary 'Rose' Elizabeth North ~ Aquari
    Maxwell Thomas Goldberg ~ Raccoon
    Luke Adam Chamberlain ~ Wunjo
    7e jaars:
    Tyler Elijah Romano ~ Casiramos
    Eos Jinx Frequentatore ~Maximesa
    Shadow Raeper ~ Paddo
    Kendall Francis Jackson ~ Kendizzzzle
    -

    Leraren:
    Schoolhoofd: Mr. Oldman
    Conciërge
    Kok/in:
    Leraren:
    Draken rijden en beheersen: Neth Salvano ~ LyraPhoenix


    Lessen:
    Basisvakken:
    Krachten beheersen
    Monster kennis
    Vecht en verdediging trainingen

    Keuze/vaste vakken:
    Magie ~Vast voor heksen en tovenaars voor de rest keuze~
    Draken beheersen en berijden ~Alleen voor de Drakenrijders~
    Bomen en natuur creëeren en beheersen ~Vast voor Boomnymfen voor de rest keuze ~
    Bloed sturen ~Alleen voor Vampieren~
    Transformatie ~Alleen voor Weerwolven~
    Water sturen ~Vast voor Waternymfen voor de rest keuze~
    Strategie ~Keuzevak~
    Beeldende kunst ~Keuzevak~
    Muziek ~Keuzevak~
    Handvaardigheid ~Keuzevak~


    Kleuren

    heksen : Rood
    drakenrijders : Blauw
    hybriden : Groen
    vampieren : Geel
    weerwolven : Grijs
    nymfen : Paars
    elfen : Roze
    tovenaars : Oranje


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [als het personage een erg oud (bv. 278 jaar) personage is leeftijd van uiterlijk]
    Jaar:
    Geslacht:
    Uiterlijk: [Liefst foto]
    Karakter:
    Herkomst:
    Vak(ken) die je (niet) wilt volgen:
    Extra:


    Regels:
    *Minstens 5 zinnen
    *Reserveringen blijven 2 dagen staan
    *Jongens en meisjes gelijk houden
    *Naamsverandering doorgeven
    *Niet de personages van andere bespelen
    *Alleen Fleuri en Windlesss mogen nieuwe topic's openen
    *OOC tussen [] {} ~~ - -
    *Geen Mary / Gary Sue
    *16+ mag maar houd het netjes

    Praattopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 11:19 ]


    Ab imo pectore

    Wunjo schreef:
    [Mag mijn tovernaar een staf hebben? Zo'n Gandalf staf, bedoel ik. :Y) ]

    Is goed hoor!


    Ab imo pectore

    Samuel Oliver Skyes || 4dejaars weerwolf

    Vanuit mijn ooghoeken zag ik iemand naast me komen zitten en ik keek haar even aan en glimlachte licht. Ik kende haar wel. Brianna denk ik, nooit was ik echt goed geweest in namen onthouden... 'Hé! Herken je me nog? Brianna Morgans?' zei ze dan en ik knikte. "Ja ik ken je nog."zei ik dan vrolijk. Ze was ook een weerwolf en dat kon ik ook zo voelen. Ook wist ik dat ze een jaar jonger was dan mij en dat ze dus in het derde jaar zat. Haar donkerblonde haren passen goed bij haar bruine ogen. "Blij dat school weer begint?" vroeg ik haar dan vriendelijk. Ik kwam niet echt goed overeen met de mensen van mijn jaar. Meestal waren ze gemeen of bot tegen me, dus daarom praatte ik wel liever met soort genoten of mensen die wat jonger waren dan me.

    Maxwell Thomas Goldberg ||6dejaars Drakenrijder

    Wat verveeld leunde ik tegen een boom aan en staarde ik met mijn moskleurige ogen voor me uit. Te vroeg zijn had echt zo zijn nadelen. Als eerste zijn je vrienden altijd veel later dan jij en zit je daar dan maar wat. Ik fronste even kort toen de zon even verduisterde en ik keek op. Een schim van een draak kwam naar beneden gevlogen en landde op het midden van het plein. Ik grijnsde toen ik de bekende rode haren zag. Eos ging van haar draak af die daarna dan weer weg vloog. Net zoals haar haren ,was ook haar kledingstijl een typisch kenmerk van haar.Ik stak mijn handen nonchalant in de zakken van mijn grijze hoodie en liep op mijn dooie gemak naar haar toe. "Hey, ik vroeg me al af waar je bleef." zeg ik met een grinnik tegen haar. We waren best wel goede vrienden en hadden ook wel dezelfde interesses en als kers op de taart zaten we nog eens in dezelfde klas en volgden we dezelfde richting. Draakrijden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Hedwig Morgans

    'Blij dat school weer begint?' vraagt Sam vriendelijk. Bij het woord "school" komen wolfinstincten in mij omhoog. Ik voel mijn nagels groeien en er verschijnen haren op mijn neus, die ik al snel een snuit kan noemen. Ik sluit mijn ogen en concentreer me op de binnenkant van mijn oogleden, anders scheur ik zometeen uit mijn kleren en ben ik volledig wolf.
    Ik voel mijn nagels in mijn vingers zakken en mijn snuit wordt langzaam weer een neus. 'Ja, best wel,' glimlach ik, alsof er niks is gebeurd. 'Jij?'
    Dit vind ik nou zo leuk aan Sam; het maakt hem niet uit wie je bent. Jonger, ouder, maakt niet uit. Eigenlijk ging ik de afgelopen jaren niet zoveel met hem om, ik zag hem af en toe in een gang. Maar toch lijkt het wel alsof we al heel lang goede vrienden zijn.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Meggie Evana Twaine ~ Heks ~ 1e jaars

    Voor het eerst naar Ad infinitum. Spannend! Ik hoopte dat ik er eindelijk eens niet gepest werd. Dat werd ik namelijk al mijn hele schooltijd. En ik vond het niet bepaald leuk, zullen we maar zeggen.
    Ik vloog door de wolken op een bezem. Hoe bizar was dat?! Ik voelde mijn toverstok in mijn zij prikken. Ik was een heks en nooit iets anders geweest. Er gebeurden altijd rare dingen in mijn buurt. En nu ging ik eindelijk eens leren mijn krachten te beheersen. Ik was de enige heks in mijn familie, mijn ouders konden niet toveren, evenals mijn broertje. Dus vloog ik ook alleen naar school.
    Ik vloog een heel stuk over bossen en bergen. Ineens kwam er een grote windvlaag, en mijn grote blauwe rugtas wiebelde vervaarlijk heen en weer. Ik vloog nog een stukje door en opeens zag ik een paar torens, en toen doemde mijn nieuwe school voor me op. Ik werd nu al een beetje zenuwachtig. Maar het zou vast wel goed komen. Hoopte ik.


    You will always remember this day as the day that you almost caught Captain Jack Sparrow! ~ Captain Jack Sparrow

    Neth Salvano
    Met een dampende kop koffie, zat ik in de lerarenzaal en luisterde naar het gesprek van leraar Transformatie. Hij vertelde dat hij de afgelopen volle maan zich totaal onder controle had, maar later toch weer de mist in ging. Ik liet een zachte grinnik horen toen hij vroeg hoe het bij mij was gegaan. Ik vertelde hem dat ik naar drakeneiren had lopen zoeken voor de eerste jaars. 'En heb je ze gevonden?' Vroeg hij, waarbij ik mijn hoofd schudde. 'Nee niet een, ik ben van plan om zo ie zo met Elenoir naar de dichtsbijzijnde bergen te gaan om daar te gaan zoeken naar draken, maar die beesten zijn niet zoals een hond of een kat nee, het zijn de meest beruchte beesten van wat er op deze aarde rondloopt.' Ik nam een slok van mijn koffie als de leraar me met opgetrokken wenkbrauw aankijkt. 'Juist, en dat heb je zeker uit dat boek wat je zojuist gelezen hebt?' Lachte hij, waarbij ik zelf ook in de lach schoot. 'Nee, zeker niet, ik heb het van jongs af aan geleerd,' zei ik en stond op. 'Ik ga Elenoir zoeken.' Ik liep de zaal uit, richting de uitgang. Zachtjes begon ik te fluiten, waarbij een onweerachtig geluid door de lucht te horen was. Een sneeuw witte draak, streek neer op de zachte aarde en had zijn vliesachtige vleugels gestrekt. 'Op naar de bergen, meisie,' zei ik, waarbij Elenoir zich liet zakken om makkelijker op te stappen, pakte hem bij de knop van het zadel en liep haar doormiddel van klikken richting de bergen vliegen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik ben een Waternimf, die in het water leeft. Hoe kan ik dan naar een school dat boven water is?
    (Dit is de eerste keer dat ik een RPG doe) Kan iemand me helpen, en het uitleggen???

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 19:28 ]

    Eos Jinx Frequentatore ~7ejaars drakenrijdster

    Ik grijnste bij het horen van zijn opmerking. 'Het is school, en als je je op de meest prachtige plaats op de aardbol bevindt wil je niet denken aan de hoeveelheden strafwerk die de leraren je gaan geven,' reageerde ik terwijl we naar de vuurplaats (leek me wel leuk ^^) liepen waar in de winter vaak een vuurtje werd gestookt omdat sommige mensen, waaronder ik, hun tijd toch liever buiten spendeerde. Er brandde al een klein vuurtje dat we begonnen op te stoken. 'Weet je, je kan ook eens proberen om geen daken te vernielen, mensen uit hun kleren te branden en gewoon volgens het boekje vliegen.' We keken elkaar aan en na een paar simpele blikken schoten we al in de lach. Beiden wisten we dat dat niet zou gaan lukken. 'Maar vertel, hoe was jouw vakantie? Ik heb Fuoco een hoop leuke trucjes geleerd en heb al verteld dat ik op de mooiste plaats op aarde zat. Nu is het jouw beurt,' zei ik terwijl ik nog wat stokjes op het vuur gooide.


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    kop koffie omg ik lag dubbel om eglk niks xd


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Luke Adam Chamberlain //6e jaars tovernaar
    Ik vlieg op mijn bezem hoog in de lucht. De wind suist langs mijn oren. Hoewel ik doodsbang ben voor hoogtes, en ik totaal niet kan vliegen, heb ik toch maar besloten om op een bezem te gaan. Ik bedoel, je kan als tovernaar niet gewoon met de auto gaan of zo.
    Ik zie de school al in de verte en ik zucht opgelucht. Het is gelukkig niet zo ver meer. Met mijn staf in onder mijn arm geklemd cirkel ik rondjes en ga ik langzaam naar beneden. Uiteindelijk land ik met een zucht. Ik pak mijn toverstaf en wandel naar de poort, ik gebruik hem als een soort wandelstok. Als ik er bijna ben stamp ik met mijn staf hard op de grond, waardoor er vuurwerk de lucht in schiet. Ik glimlach en loop de school binnen. Mijn haar strijk ik opzij en ik kijk om me heen. Er is nog bijna niemand, dat komt waarschijnlijk door dat de meeste nog in Eight zitten.
    Ik heb vooral controle over het besturen van water en vuur. Ik werk nog aan het element aarde, en dat gaat ook wel redelijk. Alleen heb ik geen controle over het weer of over genezing en dat soort dingen. Dat vind ik meer heksendingen. En natuurlijk kan ik ook vuurwerk maken, maar dat kan elke fatsoenlijke tovernaar.

    Moira Olivia Moore // 5e jaars drakenrijder.
    Voor de eerste keer in mijn leven mag ik alleen op Parva vliegen. Het is ontzettend gaaf om je draak helemaal zelf te besturen.
    Thuis hebben we twee draken, Parva en Morva. Het zijn broertjes. Mijn ouders rijden altijd op Morva, die ook twee keer zo groot is als Parva en twee keer zo gevaarlijk. Niet dat Parva zo lief is, maar vergeleken met Morva is Parva echt een schat.
    Ondanks dat het broers zijn hebben ze altijd verschrikkelijk veel gevochten. Ze brandde elkaar altijd helemaal plat. Draken kunnen redelijk goed tegen vuur, maar je moet als drakenrijder niet tussen zo'n gevecht staan. Mijn vader heeft ze dat afgeleerd door midden van een zweep. Ik heb het altijd verschrikkelijk zielig gevonden, maar je moet wat over hebben voor een tamme draak. Dat zegt mijn vader tenminste.
    Parva heeft het vuurpuwen voor het grootste deel afgeleerd.
    'Auw.' Mompel ik, als ik mijn mijne hand weer eens langs de stekels van Parva ga. Parva is heeft over puntige en lange stekels. Bij zijn kop, bij zijn staart en vlak achter zijn nek. Ik moet wat meer achter op zijn rug zitten want die stekels doen echt zeer. Parva is klein voor zijn soort, maar ook stekeliger. Hij heeft een rood oog en een wit oog. Hij is blind aan een oog, waardoor het wit is. Een ongelukje bij een spuw gevecht met Morva. Dat arme beest kan nog maar half zien
    Ik pak de teugels beet zodra ik de school zie en begin te dalen. Ik land zacht bij de kooien waar normaal de draken in moeten, ik zie er alleen nog geen.
    Ik zucht en loods Parva de kooi in. Hij lijkt het helemaal prima te vinden, zodra ik de kooi op slot heb gedaan gaat hij al liggen. Die is vast heel moe. Ik grijns en loop de school binnen.

    [iemand voor Luke of Moira?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    AmazaynLOVE schreef:
    Ik ben een Waternimf, die in het water leeft. Hoe kan ik dan naar een school dat boven water is?
    (Dit is de eerste keer dat ik een RPG doe) Kan iemand me helpen, en het uitleggen???


    Je kan ook gewoon op het land leven, maar eens in de zoveel moet je naar het water. En ik de omgeving is een meer waar nog mee waterwezens leven.


    Ab imo pectore

    -

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 20:56 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    iemand voor Luke of Moira?]


    Neth voor moira


    Vampire + Servant = Servamp

    Moira Olivia Moore // 5e jaars drakenrijdster
    Er is nog bijna niemand binnen, waardoor ik me erg verveel. Ik zucht. Waar zijn de andere drakenrijders? Ik neem aan dat die gewoon op een draak komen en niet naar Eight gaan. Ik ga weer naar buiten en werp een blik op de kooi van Parva, die ligt ondertussen te slapen. Ik grijns en loop een beetje om de school heen.
    Mijn blik valt op Eos en Maxwell, die bij het vuurplaatsje een vuurtje zitten te stoken. Er verschijnt een grijns op mijn gezicht en ik loop naar hun toe.
    'Yo guys!' Roep ik vrolijk. Ik ga bij ze staan en trap een tak in het vuur, wat al lekker warm is. 'Ik ben voor het eerst alleen op Parva hier heen gekomen.' Zeg ik grijnzend. Ik kan het niet laten dat ik trots klink, ik ben gewoon trots. 'En, hoe was jullie vakantie?' Vraag ik grijnzend waarna ik mijn bruine lokken uit mijn gezicht strijk.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Samuel Oliver Skyes || 4dejaars weerwolf

    Ik fronste toen Brianna plots zo alert leek. Rond haar neus begonnen kleine haartjes te groeien en ik kon zien aan haar nagels dat ze begon te transformeren. Iets wat verbaasd keek ik haar aan. Plots leek ze weer alles onder controle te hebben. 'Ja, best wel,' glimlachte ze. Het leek net alsof ik dat alles daarnet gedroomd had. 'Jij?' vroeg ze dan. Wat verward keek ik haar aan, maar algauw herpakte ik me. "Euhm, ja. Eigenlijk ben ik wel blij. Beter dan al dat getier en gezeur thuis."zeg ik dan met een zacht lachje. "Wil je anders wat drinken? " stel ik haar dan voor. De bus zal waarschijnlijk nog een tijdje op zich laten wachten en we zaten nu eenmaal in een café. Ik prutste even met het leren bandje om mijn rechter pols en keek haar ondertussen afwachtend aan.

    Maxwell Thomas Goldberg ||6dejaars Drakenrijder

    Een grijns vormde zich rond haar lippen. 'Het is school, en als je je op de meest prachtige plaats op de aardbol bevindt wil je niet denken aan de hoeveelheden strafwerk die de leraren je gaan geven,' antwoorde ze en ik lachte even. "Ja ,dan is dat inderdaad zo." zei ik met een speelse grijns. Ik kon best wel een last zijn voor de meeste leraren. Behalve bij draakrijden en muziek, daar let ik wel een beetje op. Op ons gemak liepen we richting de vuurplaats. Ondanks dat school net begonnen is , is het erg koud in de bergen. Als we daar zijn is het net alsof de warmte me omarmt en even genietend sluit ik mijn ogen. Ik hield van de warmte ik had het altijd liever te warm dan te koud. Ook Ignis die nog steeds op mijn schouder zat vond de warmte al veel leuker. 'Weet je, je kan ook eens proberen om geen daken te vernielen, mensen uit hun kleren te branden en gewoon volgens het boekje vliegen.' zei Eos plots en ik keek haar serieus aan. Maar dit hielden we niet echt lang vol en we begonnen te lachen. "Het is gewoon zo verleidelijk." grinnik ik. Hoe leuk het wel niet was als anderen roetzwart uit de kooien komen doordat iemand gewoon geen zin heeft op te luisteren. Gewoon hilarisch. 'Maar vertel, hoe was jouw vakantie? Ik heb Fuoco een hoop leuke trucjes geleerd en heb al verteld dat ik op de mooiste plaats op aarde zat. Nu is het jouw beurt,'zei ze dan en ik glimlach even licht. "Ik wil Fuoco wel eens die trucjes zien doen." begon ik met een grijns. Haar draak was echt eigenwijs en was echt moeilijk aan te pakken. Ik was ook best wel benieuwd wat voor soort trucjes hij geleerd had. "En ja dat had ik al door van je vorige antwoord."zei ik net als ik op de laatste vraag wilde antwoorden hoorde ik een luide 'Yo guys!' een vrolijke stem plots wat totaal mijn aandacht nam. Ik draaide me om en grijnsde toen ik het vrolijke gezichtje van Moria zag. Ze liep naar ons toe, schopte een takje bij het vuur en ging dan uiteindelijk bij ons staan. "Hey." zei ik met een scheve grijns. 'Ik ben voor het eerst alleen op Parva hier heen gekomen.' zei ze trots en ik grinnikte."Jij alleen op een draak? Dat ging zeker niet zomaar zonder problemen."zei ik plagend tegen haar met een zacht lachje. 'En, hoe was jullie vakantie?' vroeg ze dan. "Mijn vakantie ging wel redelijk. We zijn naar Zuid-Afrika geweest en de draken en verhalen van daar gaan bekijken en luisteren. En ik heb deze kleiner rakker gekregen om voor te zorgen." zeg ik dan met een brede glimlach terwijl ik wees naar Ignis. "Maar voor de rest was het best wel normaal."zei ik dan tenslotte schouderophalend ik had nu op beiden geantwoord. "Hoe was die van jou?"vroeg ik haar dan aangezien ik het verhaal van Eos al wist.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Katherine "Kath" Roselia Romano

    'Nou Little Girl.. Klaar om te gaan?' grijnst mijn broer Tyler. Mijn gezicht betrekt even. 'Alleen omdat jij 20 centimeter langer bent dan mijn 1.68, betekent het nog niet dat je me daar de hele tijd aan moet herinneren.' grom ik. Ik kam met mijn vingers een beetje door mijn blonde haren en zet het dan in een hoge, strakke staart. 'En om je vraag te beantwoorden... Let's go.' zeg ik en begin met rennen. We zijn hybrids, dus we zijn vele malen sneller dan de meeste wezens. Vampiers en Weerwolven kwamen wel in de buurt. Maar juist omdat wij het beide zijn, zijn we de snelste zover ik weet. Al snel zijn we in de bergen en ik stop met rennen. Tyler stopt precies naast me en kijkt me kort aan. 'Nou.. Zin in school... Zusje?' grijnst hij. Ik grinnik zachtjes, 'tuurlijk.' lach ik. Ik begin weer met rennen en in nog geen halve minuut staan we voor de school. 'Hello Ad infinitum.' mompel ik. 'Ik moet even wat regelen.. Ik zie je zo.' grijnst hij en hij sprint de school in. Ik rol met mijn ogen. Die ging vast flirten, niet dat er veel meiden al zijn maar dat is zijn probleem. Ik loop naar binnen en zie dan verderop Luke staan. Een glimlach verschijnt op mijn lippen en ik loop naar hem toe. 'Hey.' glimlach ik en sta dan al snel naast hem..

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 10:57 ]


    El Diablo.