• Misschien weten jullie nog wel dat ik het topic Jurken een tijdje geleden had aangemaakt.
    Inderdaad te weinig tijd gehad om een jurk te vinden, en had ook een tijdje geen internet waardoor ik ook niks kon bestellen.
    Het worden dus waarschijnlijk jurken die ik zelf al heb, ben er zelf niet zo heel erg tevreden mee.
    Maar welke vinden jullie het leukst, het is voor uiteten enzo, want heb dan een jaar met m'n vriendje :Y)

    Ik heb dus 4 jurken die wel geschikt zouden 'kunnen' zijn. Wilde eigenlijk een bordeau rode jurk ofzo, want van een zwarte jurk wordt ik al gauw heel zwart door mijn haar enzo, maar die witte jurk, idk wat ik daar van moet vinden heb 'm ooit een keer gekocht nooit gedragen. Bij het tweede plaatje draag ik trouwens dezelfde jurk maar het ene in een staart en andere los haar. Door zwart. Als ik het in een staart doe al een stuk minder.




    Het klinkt misschien desperate though dat ik om hulp vraag, maarja, idk, ik kan niet kiezen, en vind het wel leuk om ander mans mening te horen.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 18:26 ]

    De eerste of de laatste. De andere twee vind ik erg zomers.


    Your make-up is terrible

    Oh, leuk!
    Ik zou de eerste of de laatste kiezen.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    De eerste of tweede.


    16 - 09 - '17

    De derde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    De eerste of de laatste. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Waar gaan jullie uit eten en wanneer is 't?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De vierde! :3


    You are beautiful, you are love.

    De tweede of de derde (:


    Some people are art and do art at the same time

    Osaki schreef:
    Waar gaan jullie uit eten en wanneer is 't?


    Aanstaande zondag, en we weten nog niet waar *facepalm*
    We willen wel iets chique's waarschijnlijk, en niet iets standaards zoals een pizzeria ofzoiets.

    Guitarros schreef:
    (...)

    Aanstaande zondag, en we weten nog niet waar *facepalm*
    We willen wel iets chique's waarschijnlijk, en niet iets standaards zoals een pizzeria ofzoiets.

    Ah, oke. Hmm, trek je er iets over aan of niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De laatste vind ik de leukste. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Osaki schreef:
    (...)
    Ah, oke. Hmm, trek je er iets over aan of niet?


    Naja m'n jasje misschien, maar verder heb ik niet veel wat er bij zou kunnen passen.

    Ik vind eigenlijk enkel de eerste gepast wanneer je iets gaat eten en je niets op aandoet.


    comfort in c h a o s

    Guitarros schreef:
    (...)

    Naja m'n jasje misschien, maar verder heb ik niet veel wat er bij zou kunnen passen.

    Hm, dan denk ik de 1e of laatste. De andere vind ik eigenlijk meer zomerjurkjes en deze passen leuk bij je schoenen. ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    de laatste


    -