• De stelling van vandaag luidt:
    Je moet opstaan voor oude mensen in de bus

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moeten, moeten..
    Het is vriendelijker en respectvoller maar het is niet verplicht.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Eens. (:


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Eens.
    Maar dan moeten ze wel vragen om hun plek (en als het kan een beetje aardig [a]). Heb al vaak genoeg meegemaakt dat ik tijdens het uitstappen werd afgesnauwd door een bejaarde dat ik niet voor hem/haar opstond...


    I am an idiot, I move.

    Eens, als ze het tenminste beleefd vragen of als ze écht oud zijn. Die mensen hebben vaak niet veel kracht meer.


    your eyes are like stars in the night.

    Ja, als ze echt oud of slecht ter been zijn wel.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Bashuan schreef:
    Eens.
    Maar dan moeten ze wel vragen om hun plek (en als het kan een beetje aardig [a]). Heb al vaak genoeg meegemaakt dat ik tijdens het uitstappen werd afgesnauwd door een bejaarde dat ik niet voor hem/haar opstond...


    All this dampness is damp.

    Oneens, zouden zij vroeger voor hun mede mens opgestaan zijn? De bejaarden van tegenwoordig worden ook steeds chagrijniger en zijn niet eens meer vriendelijk als je voor ze opstaat.

    Ik zou wel opstaan als ik merk dat een bejaarde niet goed ter been is of zo, maar niet als ze me afsnauwen dat ik móet opstaan ofzo, omdat ik het niet verplicht ben. Het is alleen maar een vorm van respect naar de ouderdom toe.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 0:36 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Poseidon schreef:
    Eens, als ze het tenminste beleefd vragen of als ze écht oud zijn. Die mensen hebben vaak niet veel kracht meer.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Eens, voor sommige mensen is het gewoon niet meer mogelijk om te staan in een overvolle bus. En het is ook respectvol natuurlijk om op te staan voor iemand die ouder is dan jij, aangezien je zelf -meestal- gezond bent en goede benen hebt.

    Ach, ze vallen vanzelf wel neer. 8D
    En ja, ik weet dat dat ontzettend lullig klinkt. Maar er wordt altijd geroepen dat jongeren geen respect meer hebben, maar tegenwoordig kan ik dat van de ouderen ook zeggen. --'


    A decision I will regret, until my dying breath.

    ShadowSorrow schreef:
    Ach, ze vallen vanzelf wel neer. 8D
    En ja, ik weet dat dat ontzettend lullig klinkt. Maar er wordt altijd geroepen dat jongeren geen respect meer hebben, maar tegenwoordig kan ik dat van de ouderen ook zeggen. --'

    Whahahahahahaha x'D -plat-

    Eigenlijk ben ik het er wel mee eens, vooral als ze slecht ter been zijn. Maar als ze zo verschrikkelijk chagerijnig of snauwerig gaan doen mogen ze ophoepelen van mij.


    Get back motherfuckerz'

    Eens, het is beleefder om voor ze op te staan.

    Als diegene moeilijk kan staan wel, als diegene nog springgezond is mag je het zelf weten.


    Smiling but close to tears.

    Eens. ik zou wel gewoon opstaan als ze het vragen. tenslotte kan ik beter een stukje staan dan die oude mensjes.


    Everything is worse without music.

    Ik moet niks, maar als de bus vol is en ik zie dat iemand bijvoorbeeld slecht ter been is, dan sta ik wel op.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg