• ik weet niet of dit al bestaat :S

    de bedoeling van dit spel is om degene boven je te laten blozen :P degene boven je geeft een situatie op en jij moet het supergenant/lief/verleident enzo mogelijk maken xD

    voorbeeld:

    a:met bill opgesloten zitten in een kast (dance)

    b: hij pakt je bij de heupen en jullie hebben het heel gezellig

    ik loop over straat zie orlando bloom :P


    ^^

    ik heild het hier even kort maar het is de bedoeling dat er veel details inzitten (cool)

    snappie?

    ik begin:

    de hond van gustav heeft net tegen mijn nieuwe broek aangezeken :( (gustii is er wel bij ;)

    O JAA MENSJES NIEUWE REGEL: MIN 5 ZINNEN WANT MENSEN RAFFELE HET EGT AF -_- DAN IS DE LOL ER OOK VAN AF :'( oftewel : het kan altijd erger xD of je moet echt iets goeds hebben dat je in heel weinig zinnen kan vertellen


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Gustii zegt datje bij hem thuis een andere broek mag gaan aandoen, pakt je bij deheupen en trekt je zo mee naar hem x]
    Gosh, hier ben ik echt niet goed in ^-^


    I'll Destroy All That You Have.

    Gustii zegt datje bij hem thuis een andere broek mag gaan aandoen, pakt je bij deheupen en trekt je zo mee naar hem x]
    Gosh, hier ben ik echt niet goed in ^-^
    ehhm en waarmee moeten we jou laten blozen?? -_-


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    (...) ehhm en waarmee moeten we jou laten blozen?? -_-


    idnoo ik snap hir niets van [/net wakker x)]


    I'll Destroy All That You Have.

    whaha omgXD


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Bij wie moet ik nu iets zeggen? x'D

    Ik ga zwemmen met -goshh wie toch kiezen? Oo xd- Tom ^^


    We'll never be as young as we are tonight

    Hij komt tegen je aan zwemmen, je voelt een bobbel tegen je bovenbeen. Hij kust je zachtjes in je nek "Je bent geil." zegt ie daarna. Je bloost. [/omg]

    Euhm, ik ga naar de film met Bill.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Jullie zijn alleen in de zaal en er komt een intense zoen scène. je wil je hand op zijn been leggen maar dat doet hij al ^^. voor je het weet ligt hij bovenop je met zijn handen onder jou truitje ^^ [omg :P ]


    ehm oke.. ik zit met bill in het vliegtuig (A)


    I'll Dry the tears You Hide :3

    bill komt net terug van de wc, maar dan gaat het vliegtuig opeens debiel schudden. hij valt bovenop en jullie lippen raken elkaar ^^

    ehhm... paintballen met gustav (A)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    je pantbalt met gustti hij raakt je j hebt pijn een hij geeft je een tz als verzachtende pijn ding


    Some angels have no wings.

    ikee.. in een zwembad met mijn vriendje


    Some angels have no wings.

    Jullie gaan van de superglijbaan af maar dan scheurt zijn zwembroek bij zijn kont en zakt jouw bikinibroekje af tijdens de rit.
    [/genant]

    Ik op de kermis xD


    It's heavy but you are not the only one

    je glijd uit over een suikerspin in de armen van georg :Y) (ben zwaar verveeld) hij stopt met het bedienen van de achtbaan en hij neemt je mee naar de liefdestunnelbotengeval (H)(H)

    ik in een pashokje van de h&m (nerd)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Het lukt niet om je kleedje aantetrekken en Gustav hoort je puffen hij komt je kleedhokje binnen en duwt je tegen de spiegel en zoent je vollop op je mond , omdat hij het zo geil vind dat je zo puft x')

    Ik op het wc x'D


    I found myself in Wonderland.

    Ik zit op de wc
    maar je hebt het slotje niet dicht xD Dan stapt Bill binnen, die zo'n haast had een wc te vinden dat ie met volle paniek zomaar de meidenwc in is gerend xD Je kijkt naar de stijve in zn broek: 'Wat een toeval! Zo te zien zal ik 2x mn handen moeten afvegen vandaag' (ff duidelijk: ik veeg mn handen na met wcpapier te hebben geveegd, met een schoon wcpapiertje mn handen nogmaals schoon(A))

    Ik zit in een cel...


    I want my bloody cheese now!^^

    Tom komt verkleed als cipier jou cel binnen en begint you can leave your had on en stript zich helemaal in zijn nakiee . :']

    Ik die ga shoppen x3


    We'll never be as young as we are tonight