• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik luister naar alles wat er om me heen gebeurd en ik kijk daarna naar de jongen die half huilend voor mee staat. 'sorry hoor maar dit dit, klopt niet. Er klopt iets niet' fluister ik zachtjes en draam me moeilijk weg van Zayn en de jongen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Huilend rent Jim weg maar ik probeer hem nog tegen te houden maar het lukt niet. Ik kijk Niall aan . '' Niall ? Wat klopt er niet ?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Pijnlijk zie ik toe hoe de jongen eg rent en dat begrijp ik ook wel. 'hij komt me bekend voor maar ook weer niet en welke dag is het? het klopt nie tmeer, in mijn hoofd en ik raak er door in de war' fluister ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    '' Het is maandag '' zeg ik met een glimlach en ik pak een stoel en ik ga naast hem zitten. '' ga anders even slapen '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    'Ik dacht donderdag' mompel ik en zucht zachtjes en ik knik daarna maar naar Zayn. 'Hebj e wat te eten bij? Ik heb honger' zeg ik zacht en kijk hem serieus aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn

    ik schud mijn hoofd '' Nee ik heb geen eten Niall '' giechel ik en ik bel iemand voor wat eten. Als hij zit te eten kijk ik uit het raam


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik pruil even en begin weer te lachen als hij eten belt. Al snel zit ik met een bord vol macaroni en kaas op mijn schoot te eten. Als ik klaar ben zet ik het bord weg. 'Hoe lang moet ik hier blijven' vraag ik hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik kijk Niall aan . '' Over een paar minuten '' glimlach ik . Ik kijk weer naar buiten en ik zucht eventjes. Waarom kan Niall zich Jim niet meer herinneren ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan
    \Ik glimlach vrolijk en ga nog maar even lekker liggen. Zonder dat ik het merk val ik in slaap

    Liam Payne
    Ik klop zacht op de deur en loop daarna naar binnen 'heey hoe gaat het hier?' ik kijk Zayn vragend aan. 'Laat je me het weten als hij terug mag dan haal ik jullie op, ik ga nu even naar Jim' glimlach ik. Daarna loop ik naar jim. 'Heey Jim kom eens heir' ik trek hem in een troostende knuffel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik begroet Liam en ik knik . '' Het gaat wel '' glimlach ik . Ik knik als hij weggaat

    Jim Hendrikson

    '' Hij kent me niet meer Liam... '' zeg ik en ik kijk hem aan . '' Hij weet wie iedereen is .. Alleen hij weet niet wie ik ben '' zeg ik snikkend en ik begin weer te huilen.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam Payne

    'shhhhhhh de dokter zei dat het deze week vanzelf weer terug komt. Je reist gewoon lekker mee oke Jim' ik kijk hem even aan en knuffel hem weer. 'ij dacht ook dat het donderdag was en we in Spanje moesten optreden dus ik denk dat hij gewoon 4 dagen gemist heeft nu en dat is ook met het vorig ongeluk en dat hij jou ontmoette' glimlach ik. 'dus het gaat helemaal goed koen oke'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik kijk Liam aan en ik glimlach . Ik houd hem stevig vast. '' Bedankt Liam '' glimlach ik en ik veeg de tranen weg. '' Ik hoop echt dat hij me straks weer herkent . '' glimlach ik . '' Ik neem wel een aparte hotel kamer. Anders belt Niall straks de politie om te zeggen dat er een wil vreemde gek in zijn bed slaapt '' grinnik ik zachtjes en ik kijk hem aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam Horan

    Ik schud mijn hoofd 'dat hoeft niet hoor, soms hebben we ook twee een persoonsbedden maar vanacht i het weer slapen in de bus en er is nog genoeg plek.

    Niall Horan

    Langzaam word ik weer wakker en rek me uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik knik en samen met Liam loop ik weer terug. '' Goede avond Niall '' glimlach ik . Ik moet nu gewoon zo normaal mogelijk doen anders raakt hij helemaal gestrest en in de war


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik kijk op als de deur weer open gaat en de jongen van wie ik de naam alweer kwijt ben binnen staat. 'hoi, mag ik naar huis'hoopvol kijk ik naar de lads


    Change is for weirdos ~ Niall Horan