• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik kies een film uit en ga languit op de bank liggen. Ik gris een deken onder de bank vandaan en leg hem over mezelf heen en een kussen onder mijnhoofd, heerlijk. Geconcentreerd kijk ik naar de film en langzaam vallen mijn ogen dicht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik glimlach als ik hem zie slapen en ik leg hem voorzichtig in zijn bed. Als hij rustig verder slaapt trek ik mijn one piece aan en ik ga naar de andere jongens die zitten te gamen. Ik had daar echt een verschrikkelijke hekel aan. Ik hou er niet van als ik mensen op tv zie die dood geschoten worden ofzo


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam

    Ikg limlach als ik zie dat Jim Niall in bed legt die biljkbaar in slaap gevallen werd. 'Hazz ga jij maar' we waren Fifa ons spel aan het spelen. Ik pak een fles drinken en bekers en zet ze op tafel met een pak koekjes. 'dus hoe gaat het?" vraag ikg limlachend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Geschrokken kijk ik op als Liam me wat vraagt .. '' Huh wat ?'' vraag ik . '' Ow het ging wel . We keken een film maar hij viel in slaap en ik vond de film saai dus nu ligt hij in zijn bed '' zeg ik maar


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam Payne

    Ik gniffel eventjes. 'schattiig' ik glimlach. 'wil je een koekje?" eigenlijk kende ik Jim amper. Ik had gehoord dat Niall over ene Jim had gedroomd en een heel toekomst ding gezien had en toen stond Jim hier voor de deur dus dat was best eng.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik schud mijn hoofd. Hier heb ik wel mijn eet probleem .. En als ik er weer van af wil komen moet ik denk ik net zo'n zware help ding hebben als in mijn droom. '' Vinden jullie het eigenlijk wel goed dat ik hier ben ? Want jullie kennen me niet eens en opeens sta ik gewoon in jullie tour bus en reis ik mee'' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam Payne

    Ik gniffel 'daar at ik net aan te denken maar nee hoor. Ik mag je wel en hopelijk gaat jullie droom waar worden.' zeg ik eerlijk tegen hem. 'als er wat is kun je altijd komen he Jkim'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Nou ik hoop dat de slechte dingen niet waar worden. Ik hoop dat ik wel James en Lilly krijg en dat ik Niall op een speciale manier ten huwelijk vraag '' grinnik ik en ik loop naar de wc. Ik was mijn handen en ik ga in mijn bed liggen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam Payne

    Ik glimlach even door zijn dingen. 'weltrusten Jim' glimlach ik.

    Niall Horan.

    Langzaam word ik wakker en ik voel me simpelgezegd beroerd. 'Li' roep ik schor. Mijn keel was droog, ik had het warm, ik was misselijk en mijn buik deed pijn terwijl mijn hoofd bonsde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne

    Ik loop naar Niall en ik zie dat hij wat witjes is. Dat komt door de operatie . Ik help hem naar de wc en ik wacht als hij klaar is. Ik pak wat water en een paracetamol . '' Geen zorgen Niall dit komt door de operatie '' zeg ik en ik kijk hem aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    lol eigenlijk moet ie die nog krijgen haha omda thet herstel een half jaar is hhaha we doen wel dat ze een stukje bott erug gezet hebben ofzo en de hoofdoperatie nog moet komen

    Niall Horan

    Liam komt al snel en helpt me naar de wc waar ik begin over te geven. Terug in bed krijg ik een paracetamol en water die ik snel naar binnen werk. Ik knik zwak. 'Ik wil wel optreden' mompel ik. Uit het niets heb ik het weer koud en kruip dus weer onder de dekens snel die nog op bed lagen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik volg het niet meer xd hahahah

    Liam Payne

    '' Natuurlijk Niall. Het duurt nog wel 10 uur voor dat we in Duitsland zijn ofzo '' grinnik ik . Ik loop naar Jim en ik zie dat hij slaapt met een knuffel. '' Ahww'' zeg ik en ik loop weer naar Niall. 'Ga anders maar weer slapen ik ga ook slapen zomenteen '' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    hij heeft nog niet de operatie gehad die moet hij nog krijgen maar we doen wel dat hij een mini operatie kreeg omdat het anders mis ging maar hij moet ooit nog wel een operatie maar dat herstel is een half jaar

    Niall horan

    Ik knik tevreden. 'weltrusten Li' ik glimlach nog even en al snel ben ik vertrokken naar dromeland.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    God o god dit topic is al bijna vol.. En daarna is het bye bye verhaal... Boehoeee

    Jim Hendrikson

    Ik word wakker als ik iemand tegen me hoor praten. Ik kijk hem aan en ik zie Zayn en Liam tegen elkaar praten. Ik kijk ze dom aan maar ik glimlach ook


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    per ongeluk maak ik een nieuwe aanXD

    Liam payne

    'hoe doen we het dan als het niet beter gaat, hij wilt echt heel graag optreden maar hij moet ook eens rekening met zichtzelf houden' zucht ik naar Zayn het was nu tien uur. Normaal zou Niall al door de bus stuiteren maar dit keer weer niet. We zouden over een uur aankomen en dan moest iedereen wakker zijn. Dan gingen we naar het hotel en dan naar de plek waar we zouden optreden soundcheck en weer chillen. 'goeiemorgen Jim' glimlach ik naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan