• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Och babe toch ik had het tegen Liam '' lIk knik maar wat '' Maar wel voorzichtig doen want Jim slaapt ''. '' En Niall jij ruikt altijd lekker dus jij hoeft niet eens te douchen '' zegt hij en ik word langzaam aan rood. 'zullen we maar eens naa..'ik kijk op het papiertje 'naar de soundcheck gaan?" stel ik hem voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik knik en ik sleur Liam mee uit de douch en ik pak Larry aan hun handen. '' Follow the bitch '' zeg ik en ik begin te lachen. Als we binnen zijn pak ik mijn microfoon. Ik geef de microfoon met het Ierse vlaggetje aan Niall en ik glimlach . Ik begin te zingen . '' Ja ik heb genoeg gehoord '' zegt hij als ik klaar ben en ik luister naar de andere jongens


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    Gniffelend volg ik hun net wat slomer en plof uiteindelijk best moe op de kruk die klaarstond. ik mocht dan wel spierballen hebben maar het is best zwaar eigenlijk. Na Zayn zing ik wat stukjes van mij en ik ben ook goedgekeurd. 'Niall jij moet nog even naar lou voor je kleding die moet even wat aangepast worden.ik regel dat de bank of er een stoel staat voor je en met het platform ehm dan zetten we een krukje neer waar je op kunt zitten' ik knik tevreden. 'Ga maar even Lou en kom daarna terug' ik knik weer en uitgeput ga ik naar Lou. 'het Lou ik moest komen voor kleding , als je iets hebt van een weide broek is goed en naja een sok want mijn voet zit er ook in dus dat word een sok' grinnik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lou

    Ik grinnik als ik Niall zie en ik help hem met zijn kleding. Ik doe zijn haar goed en ik breng een laagje make up aan . Ik giechel even . '' There is my hot Nialler again '' grinnik ik . Ik kijk op zijn hand en ik zie Jim staan . '' Oehww wie is Jim?'' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik bloos even door haar opmerking en kijk daarna naar mijn hand. 'Naja het is een lang verhaal' begin ik maar ik wist dat Lou het wel wou horen. ' Toen ik wakker werd in het ziekenhuis toen was er een jongen die me een kus gaf en ik herkende hem maar ook weer niet en dat was echt eng' toen zei Zayn iets over een vriendje en hij ging huilend weg. Maar ik ken hem helemaal niet maar hij is wel super lief voor me. maar in ieder geval. Ik vergat telkens zijn naam dus toen schreef hij het op mijn hand zodat ik hetniet meer vergeet. Maar ik ben slim want ik heb een papiertje waar ik nu alles op schrijf want ik snap het allemaal niet meer want ik dacht namelijk dat we naar Spanje waren onderweg maar dat was blijkbaar niet zo' ratel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lou

    Ik begin te lachen '' Sorry ik mag niet lachen maar altijd als je ratelt klinkt het zo schattig '' grinnik ik en ik geef hem een kus op zijn wang. '' Ik weet zeker dat je hem over een paar dagen weer kent en dan worden jullie later heel gelukkig dan krijgen jullie 2 kinderen een jongen en een meisje. Hij vraagt je dan ten huwelijk in een restaurant en ik kom op de bruiloft '' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik word weer rood door Lou. 'dat is goed als jij de styling doet en Lou ons bruidmeisje mag zijn'ik grinnik even en zag het al voor me


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lou

    Ik begin te lachen en ik knik . '' Hup ik moet verder met de volgende klant '' grinnik ik . Ik help Niall met zijn been en ik haal Zayn op


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall horan

    Ik glimlach vrolijk en loop weer terug naar de rest. 'hooooooi' zeg ik ubervrolijk. Ik keek op het lijstje en op mijn horloge 'over tien minuten start het al' mompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson

    '' HOI NIALLER !!!'' Roep ik heel vrolijk en ik geef hem een kus op zijn wang. '' Yup ik ben al klaar en ik zie er Fabulouis uit !'' roep ik en ik begin te lachen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik begin te schaterlachen door louis. 'Ofcooooors' lachend grinnik ik. 'Ik ga vragen of Jim zin heeft om backstage te kijken' vrolijk loop ik richting de bus en open de deur. 'Jim? Jim?" roep ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Rustig word ik wakker en ik kijk Niall aan . '' Hoi '' glimlach ik . '' Wat is er?'' vraag ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan
    'Kom je zo backstage kijken? Je kan niet in de zaal maar je mag wel backstage' glimlach ik naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik knik . ''Is goed babe.. Uhmm ik bedoel Niall '' bloos ik . Ik trek mijn One Piece aan en ik doe de rits dicht zodat niemand mij kan herkennen . Ik laat een klein stukje open zodat ik wel kan zien waar ik loop


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall Horan

    Ik glimlach maar even en vergeet maar wat hij zei daarna lopen we naar binnen Ik krijg mijn microfoon vast gemaakt zodat ik nog wel gitaar kan spelen en gewoon een beetje kan lopen. Al snel mogen we op en het gegil is enorm. Vrolijk loop ik het podium op met mijn krukken en we zetten Kiss You in


    Change is for weirdos ~ Niall Horan