• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Hahahaha

    Niall

    Ik glimlach ' nee hoor het hotel is hooguit vijf minuutjes lopen als iemand mijn koffer mee neemt is het goed.' glimlach ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik knik en ik pak zijn koffer. '' Ik pak hem wel '' glimlach ik en ik begin alvast te lopen. Ik glimlach als ik Niall achter me aan zie en ik loop naar buiten. Opeens zie ik 2 kinderen lopen . De ene schat ik ongeveer een jaar of 6 en de andere 5. Het zijn een jongen en een meisje. '' Kijk daar heb je James en Lilly '' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik volg hem met mijn krukken en ik glimlach even. 'Wow ja, dit is echt heel eng' mompel ik. kHier is het, ik haal mijn sleutel even op' glimlach ik. Ik vraag bij e receptie mijn sleutel en loop weer naar JIm


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik knik en ik loop achter hem aan. Ik leg zijn koffer bij de deur neer en ik glimlach. '' Nou uhmm.. Dan ga ik maar weer eens ?'' zeg ik zachtjes en ik draai me om


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glimlach 'dankje voor je hulp, zie ik je morgen nog?" vraag ik hem zachtjes' en zielig kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik kijk hem aan en ik schud mijn hoofd. '' Ik zou graag komen morgen maar dan zitten jullie in Duitsland.. '' zeg ik en ik kijk hem aan . '' Niet zo zielig kijken je weet dat ik daar niet tegen kan'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik zucht zacht 'Maar ik wil niet weg van je, zou je mee mogen zoud at mogen van je ouders?" vraa gik zachtjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik grinnik en ik omhels hem . '' Natuurlijk ga ik met je mee ! En mijn ouders zullen me toch niet missen'' glimlach ik en ik geef hem een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik begin te glimlachen 'anders ga je nu naar huis om kleding en shit op te halen en de rest kopen we wel tijdens de reis oke' ratel ik. Als Jim weg is klop ik bi Zayn aan 'Hij gaat me met de touren'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Zo snel als ik kan fiets ik naar huis en ik pak allemaal spullen. Mijn mobiel een heleboel kleding en paar andere belangrijke dingen. Ik glimlach en ik neem afscheid van mijn vader. Ik fiets weer naar Niall en ik kom uitgeput binnen

    Zayn Malik

    '' Wie gaat mee ?'' vraag ik aan hem met een grinnik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall horan

    'Jim' glimlach ik vrolijk. Al snel is hij er weer en ik laat hem zijn spullen neer leggen. 'Ik kan nu niet meer wachten' giechel ik. 'Ow ik moet zo wel even naar de masseur voor mijn knie' mompel ik. Ja we hadden een trainer, masseur en een dokter mensje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Jij gaat daar helemaal niet heen '' grijns ik . '' Als je een beetje goed heb opgelet dan weet je dat ik kan masseren '' grijns ik breed en ik haal hem uit de kamer van Zayn die alleen maar staat te lachen. Ik loop naar zijn eigen kamer en ik pak de olie. Ik spuit het een beetje op zijn been en ik begin het voorzichtig te masseren


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Als een meisje begin ik te giechelen en stroop de joggingsbroek op en ga liggen. Voorzichtig begint hij te masseren en ik kreun even pijnlijk. 'dit doet pijn' mompel ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson..

    Direct hou ik op en ik kijk hem schuldig aan.. '' Sorry.. '' zeg ik zachtjes. Ik wil Niall helemaal geen pijn doen dus direct stop ik . '' Ik breng je wel naar de echte masseur '' glimlach ik en ik til hem op en ik leg hem op zo'n bed


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlachzwak ' het was lief bedoeld' de masseur begint het te masseren en nog steeds was het pijnlijk maar ja. ' over tien minutwn moeten jullie even komen' meld pal

    Ik ben iets van plan wat jim zielig gaat maken en het bevat drama wil je dit ja of nee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan