• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Met grote ogen kijk ik de jongen aan. Chagerijnig volg ik hem ' nou sorry hoor maar als je na twee dagen knock out bij komt na een vage droom ding en er iemand voor je neus staat en dingen beweert dan weet je niet wat waar is en niet' roep ik pissig naar hem. ' maar ach je kung niet meer komen want je pas is weg' boos smijt ik de tourbus deur dicht en plofnneer op de bank


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Herinner jij je dan helemaal niks meer ? UHMM LILLY ? JAMES ? Ach mensen hebben gelijk . Beroemde mensen zijn echt klootzakken. '' zeg ik . '' NEE WIE WIL ER NOU NAAR EEN CONCERT VAN ONE GAYRECTION'' schreeuw ik woest en ik loop weg. Ik stap weer op mijn fiets en ik fiets naar huis waar ik hard de deur dicht sla. Ik loop stampend naar boven en ik begin te huilen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik hoor nog wat hij schreeuwt en tranen springen in mij ogen. Het was moeilijk omdat de lads het niet wisten en ik me nig steeds niet geweldig voelde. Uot het niets barst ik in huilen uit in de bank en ik hoop dat Zayn qeg blijft maar dat zal wel niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik hoor hoe de jongen te keer gaat en snel ga ik de tour bus in waar ik Niall huilend op de bank zie. Ik loop op hem af en ik trek hem in een knuffel. '' Shhhh... Het was maar een gekke fan'' zeg ik zachtjes

    Tim Hendrikson

    Ughh ik zucht door mijn broertje en ik zeg even tegen Lysan dat ik even naar hem toe ga. Woest trek ik een boxer aan en ik loop naar zijn kamer. '' Ik zei het toch. Wie wil jou nou '' zeg ik met een grijns

    Jim hendrikson

    Ik kijk mijn broer aan en ik pak snel een barbie van de kast en ik gooi het in zijn gezicht. '' Op donderen ! '' zeg ik woest. '' JIJ HEBT DE HELFT VAN MIJN LEVEN VERZIEKT OP DONDEREN NU !!!!!'' Schreeuw ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Snikkend val ik tegen Zayn. " ik snap het allemaal niet meer hij was degene uit mijn droom maar alles is even raar nu ik zo lang knock out ben.aar wat is er eigenlijk met mijn knie?' vraag ik hem zachtjes en wat rystiger. ' hmm nu mag ik mijn sprongen zeker niet meer doen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik kijk hem verbaasd aan . '' Dus dat was Jim ?'' vraag ik . '' Jij bent met je knie van het dak van de tourbus gevallen. Je wou namelijk ontsnappen aan Louis die je achterna zat. Je bent van het dak gevallen en met je hoofd en knie op de grond beland'' zeg ik . '' Haha die sprongen kun je later wel weer doen. '' zeg ik . '' Mag ik je mobiel eens ?'' vraag ik . Mijn mobiel was namelijk kapot. Als ik hem aan doe zie ik Niall met dezelfde jongen op zijn vergrendel scherm . '' Niall .. Waarom heb je een foto met die Jim als vergrendelscherm ?'' vraag ik zacht

    Kun jij Tim ff doen /


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Isgoed

    Niall

    Ik kijk hem stil aan. Dat was weer een echte Niall acie en ineens heriner ik meeen deel. Lou zat me achterna en als een gek klim ik de bus op. Louis klimt me achterna en ik spring snel naar beneden. Voor ik het weet steekt mijn knie hard en mijn hoofd ook. Ik slaak een krwet en hoor louis roepen waarna alles zwart werd. Ik schud mijn hoofd wakker. ' ik kijk hem aan ' ik weet het niet meer Zayn alles is zo super verwarrend. Ik denk dat ik alles ga vergeten ik zal hem nooit meer zien dus ik ga me ook nirt meer druk maken' zeg ik zacht en leun wat moe tegen Zayn aan. " zullen we naar binnen gaan?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tim

    ' jij vuile kut nicht je leven is al verkut so ehat ga lekker naar dat homo bandje van je' schreeuw ik naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik zucht zachtjes. Dit is echt zo verwarrend . Niet alleen voor mij maar ik denk vooral voor Niall. Ik kijk hem aan en ik hou hem stevig vast. '' Is goed Nialler''zeg ik met een glimlach en ik loop samen met hem en de anderen naar het Ziggo Dome om een sound check te houden

    Jim Horan

    '' Ow nu ga je echt te ver ! Ik heb dit jaren lang van je gepikt maar nu niet meer'' zeg ik . Ik sta op en ik sla met mijn vuist tegen zijn neus. '' Voel je de pijn Tim? DEZE PIJN HEB JE MIJ ALTIJD GEGEVEN !'' schreeuw ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach zwak en pak de krukken die me aangegeven worden. Wat inhandig stap ik de bus uit en loop met de krukken naar het Ziggodome. Ik glimlah als ik wat fans een liedje hoor zingen en plof in de fedelijke grote zaal neer op het krukje op het podium. Ik was er niet bepaald bij met mijn hoofd en ik vergat een paar keer dat ik aan de beurt was. Na de soundcheck moesten we backstage en werden
    onze kleding en haar gedaan. Ik kreeg een kniekoelerband om mijn knie zodat die niet nog verder zou zwellen

    Tim

    Mijn neus kraakt en een rode vloeistof begint te stromen, woedebd storm ik weg en paj wat doekjes. daarna ga ik terug naat Jim. ' het spijt me Jim dat ik zo deed en doe maar maar Lysan ze......ze is zwanger'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Als we klaar zijn begin ik te grijnzen en ik loop naar de drank automaat waar ik een flesje cola uit haal

    Jim Horan

    '' En wat boeit mij dat? Het is joun schuld dat ze zwanger is'' zeg ik . '' Jij hebt haar geneukt . Kijk dat is weer een voordeel ik kan jongens neuken en ze worden toch niet zwanger'' zeg ik en ik ga op mijn bed zitten. Wel gek dit want in mijn droom was ik de gene die als eerst kinderen kreeg


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Tim

    Uit het niets barst ik in huilen uit. ' na tot nooit meer dan. Mama trapt me met papa toh uit huis. De ouders van Lysan willen me niet meer als vader van t kind doei Jim. Ik wens je alle liefde en geluk toe' daarna loop ik naar mijn kamer en ik begin een koffer aan t inpakken

    Niall

    Ik pak oo een flesje drinkem.en in mijn gedachte pingel ik wat. ' ik hoop dat het vanavond wat beter gaat' mompel il. Larry was weer een sbezih over het podium


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Tim wacht nou zo bedoel ik het niet'' zeg ik en ik loop achter hem aan . '' Ik ben gewoon nog een beetje boos. Maar wat er ook gebeurd ik sta achter je . '' zeg ik en ik trek hem in een knuffel. '' Raad eens wat ik heb gedaan ?'' grijns ik . '' Ik heb mijn backstage pas verscheurd'' zeg ik . Ik was er niet echt blij mee maar het is de schuld van Niall. Hij herkent me heus wel dat weet ik zeker.

    Zayn Malik

    '' Natuurlijk gaat het vanavond beter Boo '' glimlach ik en ik knuffel hem . Ik loop naar de kleedkamers en ik pak snel de mobiel van Niall. Ik stuur een smsje naar die Jim dat hij hier heen moet komen . Ik weet niet hoe hij eigenlijk in zijn contacten lijst staat maar ja


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Tim

    Dankbaar kijk ik me aan ' dankje dankje na alles steun je me nog maar waarom je moet juist er heen gaan laten zien dat hij je geen fuck boeit' glimlach ik

    Niall
    Glimlachend kijk ik naar Zayn.. Het liefste zou ik nu gaan slapen maar over twintig minuten moesten we op' in de kleedkamer plod ik neer op de bank en zak daar in slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Door die droom weet ik hoe het is om vader te worden. Ik wil echt dat jij een goede vader word. Nou ik heb nog het backstage kaartje van Felice liggen en ze heeft net afgebeld.. Dus ik kan er nog heen '' glimlach ik. Ik krijg opeens een smsje van Niall. '' Kijk hij heeft zelfs mijn nummer'' mompel ik . Die jongen kan de boom in maar niemand gaat mijn avond verpesten '' grijns ik . Zo snel als ik kan fiets ik WEER naar het ziggo dome en ik ga in de rij staan. Ik had een kaartje voor de 2e rij

    Zayn malik

    Ik kleed me om en ik grijns als ik Niall zie slapen. '' Nialler wakker worden we moeten over 10 minuten op '' glimlach ik en ik doe mijn haar nog even


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik