• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik knik en ik geef hem nog een kus. Ik kijk naar de dolfijn en ik leg mijn andere hand tegen het glas aan. Best wel eng eigenlijk . Maar jah ik leg mijn hoofd in zijn nek en ik glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach verliefd en staar wat voor me uit en slaak een geeuw. " james kom maar je krijg van Theo een snoepje" hoor ik Greg en ik. Giffel even " ze proberen hem weg te houden" ik zie dat hij nrt als ons eens eigenwijs is en op de schoot van mij en Jim kruipt. Gimlachend blijf ik tegen Jim aan leunen en James leunt naar achter en we zaten als happy family


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te lachen. '' Jij bent echt een eigenwijs mannetje'' glimlach ik en ik geef hem een kus. James begint te lachen. Ik schud lachend mijn hoofd en ik pak mijn mobiel . Ik maak een foto van Niall en James @Jim_Horan. I kill you if you say that this isn't cute <3


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik grinnik eveni en begin James te kietoelen. " papa kiele" ik begin te lachen als hij het probeerd na te doen en het was echt ubercute


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te lachen en ik kijk hoe James Niall probeert te kietelen. Ik grinnik en ik geef hem een kus. '' Kijk nou. Straks heb je 2 groepen. De groep Niall, James en de groep Lilly en Jim'' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik giechel evenzachtjes. " wie is lilly?" Vraagt James. " dat gaat je zusje worden maar dat is ons geheimpje" hij knikt en gooit het sleuteltje van zijn mond weg. Al snel zijn we terug en gaan we nog de bus safari. " zullen we onderweg in een restaurant wat eten want ik denk dat iedereen moe is"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Is goed '' glimlach ik en ik geef ze allebei een kus. Weet je wat ik echt flauw vind ? Denise.. Ze is er niet eens. Iedereen is er behalve zij. En waarom? omdat ze zogenaamd moest werken. Er klopt iets niet. Maar ik heb wel andere zaken aan mijn hoofd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Er is iets met de naam denise die lui enkut zijn de vriendn vanmn buurjongen is een luie kreng en heeft denise haha

    Niall
    Met de buggy rijden we naar de autos en tijdens het rijden vallen de beide kindjes in slaap waardoor ik glimlach. Na een kwartier rijden stoppen we bij een Nandos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    XD

    Jim Horan

    Terwijl de jongens naar binnen gingen bleef ik bij de kinderen . Ik eet wel in de auto. Ik glimlach als greg me mijn eten geeft en de kinderen worden wakker. Ik geef ze allebei een paar patatjes en ik glimlach. Ze waren echt moe


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik werk snel alles naar binnen ik vond het zielig voor Jim. Al snel waren we klaar en rijden we helemaal naar huis waar we de kids in bed liggen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Moe en uitgeput ga ik op de bank zitten. Ik sluit mijn ogen en na enkele seconden val ik al in slaap. Ik ben gewoon zo moe


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    We gaan zo

    Iall

    Ik til Jim op en kleed hem uit en trek de one piece aan en ga naast hem liggen en val ook in slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Is goed

    Jim Horan

    Ik word wakker door James die ik hoor huilen . Zo snel als ik kan ren ik mijn bed uit en ren ik naar de kamer van James waar ik hem op de grond zie liggen. Ik til hem zo snel als ik kan op en ik hou hem stevig vast. '' Shhhh James. Papa is bij je '' zeg ik . '' Waar heb je pijn?'' vraag ik. Het was wel duidelijk dat hij uit bed gevallen is. '' Mijn hart.. '' zegt hij. Ik haal mijn wenkbrauw op en ik zie dat hij zijn borst bedoelt


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Dohhh mijjn hart

    Niall

    Ik slaap rustig verder


    Doegg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Calm down babe xd Byee have funn xxx

    Jim Horan

    Ik loop met James naar beneden als hij gekalmeerd is . Ik glimlach en ik geef hem een broodje. Hij eet het vrolijk op en ik geef hem wat te drinken. Wij zijn blijkbaar de eerste die wakker zijn


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik