• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Hendrikson

    Ik kijk ze aan . En ik begroet ze. Waarom maken ze zich zo druk om Niall ? Die jongen geeft het zelf wel aan als hij zich niet lekker voelt
    '' Liam laten we er please over ophouden '' zegt Zayn en hij loopt naar de badkamer. Ik grijns en ik loop uit mijn bed. Ik giechel zachtjes en ik bloos als ik erachter kom dat ik alleen in mijn boxer sta. Direct doe ik een shirt en een trainings broek aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam Horan

    Ik zucht en knik 'Ik maak me gewoon zorgen om die jongen Zayn meer is het niet' ik kijk rond 'ik ga het ontbijt klaar zetten' IN mijn grijze trainingsbroek loop ik naar de woonkamer gedeelte en daar flikker ik alles op tafel. 'eten ' meld ik zacht. 'over een half uur moet iedereen wakker zijn' mompel ik en pak een eierkoek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik durfde niet eens om aan die tafel met hun te gaan zitten. Liam leek wel boos en Zayn die was stront chagrijnig . Ik klim in mijn bed en ik sms met mijn vader. Ik glimlach en ik leg hem aan de lader. Ik mocht vandaag doe bus niet uit anders kwamen er allemaal roddels en dat wou het management niet ofzo

    Zayn Malik

    Ik rook snel mijn sigaret op en ik glimlach als ik Jim zie. Ik ga aan tafel zitten en ik eet mijn broodje op


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam Payne

    met een zucht eet ik het laatste broodje op. 'Ik ga even joggen, maakt een van jullie Niall zo wakker?" Ik kleed me om in een voetbalbroekje en aangezien het warm was besloot ik het daarbij te laten en ik begin te rennen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik knik en ik stap WEER uit mijn bed. Ik maak Niall voorzichtig wakker en ik geef hem wat drinken en een broodje. Ik glimlach en ik wou hem een kus geven maar ik besloot het toch maar niet te doen. Ik kreun zachtjes als ik met mijn hoofd tegen het boven bed aan stoot en ik glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik hoor een stem en langzaam word ik wakker en kreun me rekkend uit. 'dankje' glimlach ik zwakjes tegen J... J.... Joey volgens mij. Ik eet alles snel op en drink alles snel leeg. 'J- Joey wil je me even helpen' vraag ik zachtjes bang dat ik de naam verkeerd had en hij boos werd. Ik probeerde het wel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik draai me om en ik help hem . '' Ik heet geen Joey maar Jim '' glimlach ik . '' Maakt niet uit hoor '' giechel ik . Ik pak een stift en ik schrijf mijn naam op zijn hand. '' Zo nu kun je hier naar kijken als je mijn naam niet meer weet '' glimlach ik . Ik leg de afwas in de kleine keuken en ik grinnik . '' Kan ik je nog ergens mee helpen ?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    iall Horan

    ' Ik heet geen Joey maar Jim '' 'oh' komt er uit mijn mond.. '' Maakt niet uit hoor '' giechelt hij. HIj pakt een stift en schrijft iets op mijn naam '' Zo nu kun je hier naar kijken als je mijn naam niet meer weet '' Ik glimlach terug naar hem. 'dankje' zeg ik zacht. Terwijl hij even weg is kleed ik me om. Ik trek een joggingsbroek aan met een rode poloshirt en pak mijn krukken. Het was reteirritant dat ik mijn knie niet kon buigen enzo '' Kan ik je nog ergens mee helpen ?'' Ik schud mijn hoofd. 'ik denk het niet nee maar toch bedankt' glimlach ik naar hem. Ik vond het wel fijn dat hij mij me tijd gaf om over alles n ate moeten denken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    ik glimlach . Ik pak mijn knuffel en ik stop hem snel in de wasmachine want hij al mer dan drie jaar niet meer gewassen ofzo. Ik betaal ze de kosten terug en ik glimlach . Ik zie hoe Zayn Niall helpt uit de bus te stappen en ik ga tegen het raam aan zitten. Ik zucht en ik pak mijn mobiel @Jim_Horan . Today is a day that i'm bored. I can't go outside . Only people who are better than the FBI know where i am geheh


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NiallHoran

    Ik stap mee uit met hulp van Zayn en loop hem langzaam achterna. 'zo irritant dat ik mijn knie niet kan bewegen' mopper ik. 'Kijk Jim is slim geweest. Ik wist zijn naam toenet niet meer dus heeft hij het op mijn hand geschreven' giechel ik. 'waar gaan we eigenlijk heen en wat gaan we doen?" vragend kijk ik Zayn aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik grinnik . '' Dat hersteld wel weer Boo '' glimlach ik . '' We hebben zo een sound check en vanavond hebben we weer een optreden '' glimlach ik en ik knuffel hem . Ik loop naar Harry en Louis en ik haal die 2 uit elkaar. '' Jongens Larry is niet real '' zeg ik met een grijns


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Dat hersteld wel weer Boo '' ik grijns even kort . '' We hebben zo een sound check en vanavond hebben we weer een optreden ''Ik knik en knuffel hem terug. ik denk dat ik maar eens pen en papier in mijn zak mee ging nemen voro dingen op te schrijven aangezien ik alles zo vergat.. '' Jongens Larry is niet real '' Ik gniffel even. 'Zayn hebben we pen en een blocknote ergens in debus?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik knik . '' Wait a sec'' zeg ik en ik ren de bus in. Ik zie Jim slapen en ik grinnik . Ik pak een pen en een notitie blok en ik loop weer naar Niall. '' Here you go '' glimlach ik naar Niall . Ik grinnik als Liam helemaal nat naar ons toekomt. '' Douchen jij '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall horan

    "dankjeee' ik schrijf de naam van Jim op het papiertje. Dat we vandaag in Duitsland zijn en wat we allemaal gaan doen. 'kan niet met mijn knie ik mag vandaag niet douchen omdat het gips nog te vers is , morgen ochtend pas' pruil ik zielig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    '' Och babe toch ik had het tegen Liam '' lach ik en ik stuur Liam naar binnen . '' Maar wel voorzichtig doen want Jim slaapt '' roep ik hem nog na. '' En Niall jij ruikt altijd lekker dus jij hoeft niet eens te douchen '' zeg ik met een giechel


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik