• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    In welke ? In dit verhaal of het nieuwe ? En ik wil eerst het plannetje weten xd

    Jim Hendrikson

    Ik glimlach en ik knik. Ik blijf even zitten en ik grijns naar Niall. Waarom heb ik altijd toch geluk ? '' Ik vind het nog steeds eng dat wij onze toekomst hebben gezien. Nou ja niet alles klopt maar toch '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    in deze he tgaat gemeen worden ik laat niall straks ergens vanaf dondere en dan krijgt hij geheugenverlies en dan weet hij niet wie jim is maar t komt wel goed

    Niall Horan

    Ik gniffel 'ik vind het ook best eng en sommige dingen mogen wel anders' de masseur is klaar en ik bedank hem en doe de koelband weer om


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Okay hahaha

    Jim Hendrikson

    Ik knik . '' Die ruzie's die we hadden wil ik veranderen'' grinnik ik . '' En ik wil mijn huwelijks aanzoek leuker en mooier maken '' giechel ik en ik kijk hem aan . Ik til Niall weer op en ik loop naar Paul want daar moesten we heen ofzo


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik barst in lachen uit 'ehm jIm ik kan gewoon lopen he, dat moet ik uist'lachend pak ik de krukken vast. 'Heey Pual' begroet ik he. 'Jullie moeten even de trapjes en helingen uit testen' Ik knik en op mijn dooie gemak zie ik hoe de rest als gekken erover heen rennen en rustig loop ik met mijn krukken. We oefenen een liedje. Voor ik het weet verlies ik mijn evenwicht en val van de grote plaat af met mijn achter hoofd eerst op de rand en daarna nog op een lamp en alles kleurt zwart
    doe zayn wel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Geschokt kijk ik Niall aan en ik ren naar hem toe. '' Niall ? Niall word wakker'' zeg ik . '' Iemand ! BEL 112 !!'' schreeuw ik . Direct hoor ik iemand bellen en binnen enkele seconden hoor ik de ambulance al. Ik mag niet met hem mee wat ik heel stom vind. ik pak mijn fiets en ik fiets als een gek naar het ziekenhuis. Ik vraag waar hij ligt maar de vrouw zegt dat ik moet wachten in de wachtkamer. '' kut wijf'' mompel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik

    Vrolijk rennen we over het podium en ineens hoor ik Jim schreeuwen en zie Niall op de grond onder het platformding liggen, bewusteloos. Niet alwee he. Gelijk bel ik 112 en leg alles snel uit en de ambulance is er al snel. Niemand mag mee en we springen snel in de auto. Het was dat Jim al weg was anders mocht hij mee rijden. We zien hem in de wachtkamer en ik zuch.t. 'Is er al nieuws?" vraag ik zacht. Op het zelfde moment komt een dokter naar ons toe. 'Jullie zijn familie en vrienden van Niall?' ik knik snel 'Zijn knie tsja die zal wel geopereerd moeten worden maar omdat het herstel een half jaar is kan het er nog mee door. We hebben het tegen verdere schaden wel met gips gedaan zodat het niet verder kan gaan maar hij zal wel ooit geopereerd moeten worden. Over zijn toestand zelf is niet veel te zeggen, hij antwoord goed op de vragen. Mochten jullie iets tegen komen dan horen wij dat graag. Niall ligt in kamer 2.123 dus op de tweede verdieping gang 1 deur 2 kamer 3' legt hij ze uit en snel rennen we erheen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Juul volgens mij heb ik brooke gevodnen, haar naam staat er er is JB op haar profiel en het tekstje in haar gb is het zelfde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik schrik door alles wat ik te horen krijg en hijgend ren ik naar de kamer van Niall . Ik loop direct op hem af . '' Niall ?'' vraag ik met een glimlach . '' Je liet me schrikken '' grinnik ik en ik geef hem een kus. Het was best wel Akward dat Zayn er bij is maar wat maakt het uit. Ik glimlach naar de rest van de jongens. '' Ik laat jullie even alleen '' glimlach ik en ik loop de kamer uit. Ik pak mijn mobiel en ik ga op twitter @Jim_Horan .. My baby boo is in the hospital ! #PrayForMyBabee twitter ik . Ik kijk goed naar mijn naam en ik zie dat er Horan staat. Ik trek een wenkbrauw op . Maar ik ben toch helemaal niet met Niall getrouwd ? of wel ?.. Ik zucht even en ik stop hem weer weg


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ow ja vergeten te vertellen.. Ze is weer terug xd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ahah echt waar linkje
    Niall Horan

    Uit het niets rent een jongen naar binnen die een kus op mijn wang drukt en vervolgens weg loopt. Fronsend kijk ik hem na, wie was hij?. Ik kijk op en zie de lads binnen komen en glimlach . 'Heey wat is er nou eigenlijk gebeurd?" vraag ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    xd

    Zayn Malik

    '' Je bent gevallen tegen de lamp en nog wat'' glimlach ik . '' Waarom kijk je naar Jim alsof je hem niet kent ?'' vraag ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    heb dr al ik ging haar pb en van ben jij toevallig, de brooke en ja het is de brooke ahah

    Niall Horan.

    Ik knik naar Zayn. 'Heet die jongen die me net een kus gaf Jim? Maar waarom gaf hij mij een kus dan ik heb toch geen vriendje.En neeee straks mis ik de optredens van Spanje en die wil ik wel bij zijn hoor en daarna in België en Nederland ook' mopper ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    '' Ja dat is Jim en ja hij is je vriendje.. '' zeg ik en ik kijk hem aan . '' Niall Nederland hebben we allang gehad en belgië ook. Morgen gaan we naar Duitsland '' zeg ik en ik kijk hem aan . Hoe kan hij ons wel herinneren en Jim niet ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Gefronst kijk ik Zayn aan. 'Maar gister waren we in Portugal' ga ik er tegen in zachtjes.'Maar he huh' ik staar stilletjes voor me uit. ík snap hetniet meer. Ik ken hem helemaal niet'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Direct druk ik op het knopje en er komt een zuster. '' Niall weet helemaal niet meer wie zijn vriendje is. En hij weet ook niet dat hij in Nederland is. Hoe kan dat ?'' vraag ik aan haar. '' Niall heeft waarschijnlijk een hersenschuddig en heeft nu geheugenverlies. Geen zorgen hij weet over een paar weken precies weer wie iedereen is. '' zegt ze. Ik knik . Ik loop voorzichtig naar Jim om hem het slechte nieuws te vertellen. Toen ik het vertelde barstte hij in tranen uit . Iets wat ik heel goed begrijp. Ik loop weer MET JIM naar Niall . '' Niall dit is dus je vriendje.. '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik