• Hallo allemaal!

    Ik ben sinds bijna 1 jaar fanatiek scrapbooker
    (Fotos "versieren" en zo een mooi album maken)

    Zijn er meer mensen die dit doen?

    X

    Meeen dat zou ik tijdens mijn vakantie moeten doen. Wat voor boek neem je daarvoor? Gewoon een willekeurig fotoboek?


    No growth of the heart is ever a waste

    HANAYA schreef:
    Meeen dat zou ik tijdens mijn vakantie moeten doen. Wat voor boek neem je daarvoor? Gewoon een willekeurig fotoboek?


    Ik gebruik deze (http://www.hema.nl/winkel?fh_location=%2F%2Fnlhema%2Fnl_NL%2F%24s%3DScrapbook&fh_sort=-_match_rate%2Cpnl_stockavailability%2C-%24standaardranking_cocktail&fh_modification=&fh_secondid=pnl_14660064) van hema!

    Maar er sijn ook hele dure (scrobby/scrapdelight)!

    Ik!


    26 - 02 - '16

    Ikke! Ik heb al twee dummies vol en een flink aantal halfvol ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Dat heb ik wel ooit gedaan, maar dat was echt in het verleden. Moet ik echt weer eens oppakken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sail schreef:
    Ik!


    Leuk! Wat voor boeken/albums gebruik jij?

    LTBL schreef:
    (...)

    Leuk! Wat voor boeken/albums gebruik jij?


    Momenteel heb ik er een uit Oostenrijk, gekocht tijdens de vakantie en normaliter boeken van de Pipoos, als die ze nog hebben.


    26 - 02 - '16

    Ik ben er eentje voor mijn vriend aan het maken. Ik schiet er alleen niet echt mee op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sail schreef:
    (...)

    Momenteel heb ik er een uit Oostenrijk, gekocht tijdens de vakantie en normaliter boeken van de Pipoos, als die ze nog hebben.


    Wat leuk!

    Even vraagje tussendoor: wat voor foto's/aantekeningen plak je hier dan in? Wat vinden jullie er leuk aan?


    Slightly drunk.

    Ik heb al een heel mandje vol met dingen die ik in zo'n boek wil plakken, maar ik ben bang dat als ik een boek koop, ik het niet ga gebruiken.
    Hoe groot zijn jullie boeken? A4 formaat of groter?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Progression schreef:
    Even vraagje tussendoor: wat voor foto's/aantekeningen plak je hier dan in? Wat vinden jullie er leuk aan?


    Ik heb 1 boek van december (december daily)
    1 boek van mijn vriend en mij
    1 boek voor elke week (project life)!

    Ik vind get leuk om creatief bezig te zijn en ik hou van herinneringen! Perfecte combinatie :)

    JamesPotter schreef:
    Ik heb al een heel mandje vol met dingen die ik in zo'n boek wil plakken, maar ik ben bang dat als ik een boek koop, ik het niet ga gebruiken.
    Hoe groot zijn jullie boeken? A4 formaat of groter?


    Gewoon beginnen! Bij de hema heb je 3 verschillende grotes voor €7 max dacht ik!