• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Hendrikson

    Zayn knikt en ik glimlach . Diep van binnen scheurt mijn hart .. Elke keer als hij me aankijkt scheurt hij een stukje open omdat ik gewoon weet dat hij me niet meer kent


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik gooi de deken van mijn lijf af en zie dat mijn joggingsbroek omhoog gerold was en er gips om mijn knie heen zat tot aan beneden mijn enkel en ik zucht zachtjes. Voorzichtig kom ik overeind en mijn hoofd bonst zachtjes. 'dus ehm rolstoel dan maar' zucht ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik pak een rolstoel en ik help Niall . Als hij zit pak ik zijn spullen en rijden we naar beneden. Iedereen loopt achter ons aan en ik glimlach. Als we buiten zijn help ik hem in de auto en ik zie Jim al weer weg fietsen. hij gaat zeker naar het hotel ofzo


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Zayn helpt me de rolstoel in en we rijden al snel naar de auto. Daar word ik weer geholpen en luxe zit ik met mijn been op Liam zijn schoot omdat er anders geen plek was. Ik kijk wat naar buiten en al snel zijn we op het terrein blijkbaar. 'een ding ik treed wel ee op wanneer we weer een optreden hebben'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne

    Ik begin te grinniken en ik knik . '' Is goed NiallerBoo '' grijns ik en ik help hem de auto uit. Ik zie Jim al naar binnen gaan en ik glimlach . Gelukkig gaat hij wel overal mee anders weet Niall over een paar dagen nog niet wie hij is


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ikg limlach door Li. 'Zeg waar gaan we eigenlijk naar toe dan? Want ik snap de hele zooi niet meer. Dus we zijn in......'ik dacht even na. 'België België toch! Dat zei Zayn volgens mij.. Dus dan gaan we vanavond naar ehm ehm' hulpeloos kijk ik naar Liam. Mijn hoofd was een grote warboel. 'Duitsland?" vraag ik zachtjes en voorzichtig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne

    '' Nu zijn we in Nederland. Gisteren hebben we België gehad en vanavond gaan we inderdaad naar Duitsland. '' glimlach ik . '' Het geeft niet Niall.. Jim , Louis , Harry , Zayn en ik gaan je helpen '' glimlach ik . '' We zijn nu bij het Ziggo Dome om onze kleedkamer spullen op te halen 'zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Nu zijn we in Nederland. Gisteren hebben we België gehad en vanavond gaan we inderdaad naar Duitsland. '' glimlacht Liam en ik knik. '' Het geeft niet Niall.. Jim , Louis , Harry , Zayn en ik gaan je helpen '' '' We zijn nu bij het Ziggo Dome om onze kleedkamer spullen op te halen'Dankbaar kijk ik hem aan. 'dus we hebben Nederland al gehad en we gaan nu naar Duitsland' mompel ik meer tegen mezelf. Want dan had ik het van zayn oko niet onthouden goed. 'Ik zeg, op naar de kleedkamers dan' lglimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne

    Ik knik en ik loop naar mijn eigen kleedkamer. Ik zie Jim al bij een drank automaat en ik grijns. '' Waarom haal jij niet alvast je spullen op uit het hotel ? En die van Niall dan kunnen we direct de bus in'' zeg ik . '' Maar mijn fiets dan ?'' vraagt hij . Ik zucht even . '' Die neem je mee '' grinnik ik . We hadden namelijk onder de tourbus een luik waar je de fietsen er in kon doen zeg maar. Direct is Jim weg en enkele minuten zie ik hem weer. Ik glimlach en ik loop naar Niall en help hem . '' Lukt het een beetje ?'' vraag ik met een glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horna

    Ik kijk mijn kleedkamer rond en zie van alles liggen wat ik amper herken. Ik besluit gewoon alles te pakken en niet moeilijk te doen. 'Lukt het een beetje?" vraagt Liam' en ik ik knik. 'Wil jikj in die kastjes en in de doucheruimte even kijken voor me wat daar nog is' ik glimlach en fllikker een hoop zooi weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne

    Ik knik en ik loop naar de badkamer waar ik allemaal dingen in een tas stop. Zelfs zijn condooms . Tjah Niall blijft een jongen . Ik grinnik en ik geef de tas aan Niall . '' Hier laat mij die zware tas maar dragen '' glimlach ik en ik pak de zware tas. Ik help hem mee de tour bus in en ik glimlach naar Paul. Ik zag dat Jim al bezig was met zijn bed op te maken. Ik grijns en ik kijk uit het raam . Jim slaapt naast mij aan de andere kant zeg maar


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik zet de tas op mijn schoot en rol me een beetje moeilijk weg naar de bus waar ik weer in geholpen word. Ik zie de jongen zijn bedje klaarmaken. 'sorry maar hoe heet jij ook al weer' vraag ik hem en bloos lichtjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Ik heet Jim'' glimlach ik . Ik leg mijn lievelings knuffel snel onder de deken en ik grinnik . '' Je hoeft niet te blozen hoor ik begrijp dat je me niet meer kent '' glimlach ik en ik kijk hem aan . '' Kan ik je ergens mee helpen ?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik knik even, onthouden dien aam. 'Nee hoor ik denk dat ik dadelijk nog even lekker in de banken ga hangen en een filmpje kijk en dan ga slapen' glimlach ik. 'zin om samen een film te kijken?" stel ik voor. Ik merkte dat de bus bewoog. Nu zou het wat moeilijker worden om op kruken in een voortbewegend apparaat te lopen maar dat kwam goed. De rolstoel lag opgevouwen ergen ansder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Okay '' glimlach ik . Een film kijken ? '' Is goed hoor '' zeg ik . Ik help hem naar de bank en ik pak een dvd's '' Kies jij maar want ik ben heel slecht in kiezen '' giechel ik en ik ga naast hem zitten. Ik pak de dvd die hij heeft gekozen en ik stop hem in de dvd speler. Na enkele minuten werd de film mij iets te saai en ik pak mijn mobiel . Ik ga op twitter @Jim_Horan OMG ! Niall get well soon.. #GetWellSoonNiall . Ik moet natuurlijk op twitter doen alsof ik hem niet in het echt ken anders word ik helemaal gek . Ik heb niet zo veel volgers. Ik heb er maar 5. Mijn vader , tante , neef , nicht en een Directioner. Ik volg er zelf wel veel iets van 1000 ofzo waar onder One Direction


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik