• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    '' Zie je haar niet ? Ze je die engel niet ?'' vraag ik aan Niall. '' Ik wist het Niall. Dit is een droom. Als ik wakker word ben jij er niet. Dan heb je me nooit gekend en .. En dan hou je niet meer van me '' zeg ik snikkend

    Huh ik begrijp het niet


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    nou straks eigenlijk nu dus dat ze wakker worden dat we dat eerder doen en dan speel ij een lad en ik iemand van jim en dan gaat niall hopeloos doenXD

    Niall Horan.

    Met grote ogen kjik ik hem aan. 'Jim je maakt een grapje en je ziet spoken' zeg ik zacht en til hem op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Is goed xd

    Jim Horan

    '' Ik maak geen grapje Niall ! En ik zie verdomme geen spoken!!'' roep ik . '' DIT IS EEN FUCKING DROOM. ALLES WAT WIJ IN DEZE 2 JAAR HEBBEN MEE GEMAAKT IS NIET ECHT !'' schreeuw ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    'Jim rustig kom op rustig alsjeblieft, dan zou ik nu toch wel wakker worden. maar stel voor het was zo dan is dit juist ons toekomst oke' ik geef hem een kus. 'envergeet nooit dat ik van je houd

    doe dat hij nu wakekr word


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' En vergeet nooit dat ik van je hou.. '' zegt Niall Langzaam word ik wakker en ik zie Niall verdwijnen. '' Niall ? Niall ?!'' vraag ik bezorgd. '' NEE !! IK WIST HET '' huil ik en ik begin helemaal hysterisch te doen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Tim

    Ik wod wakker door gehysterische geschreeuw. Ow tuurlijk dat was mijn barbie verslavende gaybro. 'Jim kop dicht houden het is een fucking barbie komop zeg' schreeuw ik naar zijn kamer

    Niall Horan

    Ik word langzaam wakker en lig in de tourbus. Met grote ogen spring ik op en begin panisch te zoeken terwijl mijn knie pijnlijk steekt. 'Jim? Zayn heb jij Jim gezien'


    [ hij heeft zogenaamd zijn knie probleem en is even knock out geweest en heeft twee dagen geslapen.. hahah we doen dat ze naar nederland gaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' TIM WAAR IS NIALL EN WAAR IS MIJN ZOON JAMES EN MIJN DOCHTER LILLY ?'' schreeuw ik. Ik kijk mijn kamer rond en ik zie dat ik weer in Nederland ben. Ik zit weer in mijn one direction kamer. Ik ren naar beneden . '' Papa waar is Niall ?'' vraag ik aan hem

    Zayn Malik

    '' Niall wie is Jim ?'' vraag ik aan hem. '' En doe eens rustig aan je bent 2 dagen buiten bewust zijn geweest door je knie'' zeg ik en ik kijk hem bezorgd aan . '' Dus vertel me eens wie is Jim ?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    TIm

    'serieus wat zal die gast ooit in je zien' schreeuw ik boos terug.

    Papa
    Ik kijk mijn zoon niet begrijpend aan. 'Is dat niet die jongen gozer van een van je posters ehm hji zal wel in nederland zijn aangezien ze vanavond een optreden hebben hier remember' mompel iik

    Niall Horan

    Mijn ogen wijden zich groot open door wat Zayn zegt. 'wa. waat' zeg ik zacht. Ik ga voorzichtig zitten en merk nu pas alle pijn. 'de ik, in nederland en ik ontmoette een jongen en ik ging trouwen met hem en we kregen twee kinderen James en Lilly en en het was echt zo ' fluister ik zachtjes. 'Mag ik vanavod wel optreden en ik heb honger' mompel ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Waarom doet Tim in eens zo ? '' Ja die gene die op mijn posters staan.. Jij bent opa hoor. Weet je dan niet eens wie je klein kinderen zijn ? James en Lilly ?'' vraag ik . Waarom doet iedereen alsof ze nergens van af weten. Wait mijn mobiel ! Ik pak mijn mobiel en ik tik de naam van Niall in. Waarom staat zijn nummer er wel in ?'' Kijk ik heb zelfs zijn nummer !'' schreeuw ik . Ik loop naar Tim en ik zie hem met een meisje. '' O hoi Lysan '' grijns ik . Ik weet heel goed wie ze is. '' Ik kan de toekomst voor spellen. Jullie gaan later tegen over mijn villa wonen en jullie gaan trouwen '' zeg ik en ik loop weer naar mijn eigen kamer waar ik naar mijn barbies kijk. Ik pak snel mijn kleren en mijn tickets en backstage passen. Ik moet Niall zien en wel nu ! Ik stap op mijn fiets want ik besef me dat ik geen auto heb. Zo snel als ik kan fiets ik naar het ziggo dome

    Zayn malik

    '' Niall weet je zeker dat alles wel goed met je gaat ? En ja je mag vandaag optreden'' glimlach ik . Ik loop naar de koelkast en ik pak wat eten voor Niall. Ik loop naar hem toe en ik geef hem het eten. '' Maak je nou maar klaar want we hebben vanavond een optreden in Nederland '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Pa

    Met grote ogen kijk ik hem achter na 'what the hell is mis met hem' mompel ik

    Niall Horan.

    Ik knik 'Het is echt zo ik ontmoette hem hier en hij was homo en toen zijn moeder was helemaal niet lief en zijn broer Tim was eerst een klootzak en en ik heb het vast gedroomd door d pijn dat het zo echt leek' zeg ik verslagenen eet wat. 'Ben ik echt twee dagen weg ge weest, maar het optreden in België dan, en wat is er dan eigenlijk gebeurd en wanener is het optreden hoe lang nog?" ratel ik en kijk Zayn aan. De droom zat mij dwars maar als ik inderdaad KnockOut was geweest zou het enigsinds wel verklaard kunnen zijn

    i LIke This


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik laat aan iedereen mijn vip pas zien en gek genoeg kan ik overal naar binnen. '' NIALL HORAN !?'' Schreeuw ik . Ik zie de tour bus maar Liam houd me tegen . '' Laat me erlangs ik moet Niall spreken'' zeg ik . '' Niall ? Hoe ken jij Niall ?'' vraagt hij . '' Ugh ik ben zijn man '' schreeuw ik en ik duw hem aan de kant. Ik loop de tour bus binnen en daar zie ik Niall met Zayn zitten .. '' Niall ?'' vraag ik zachtjes

    Zayn Malik

    '' Die optredens zijn afgelast en we hebben belooft dat we volgend jaar 4 x daar gaan optreden,'' zeg ik met een glimlach. Ik kijk de jongen die opeens zomaar in de tour bus staat dom aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik knik even naar hem. Ineens staat een jongen die mijn naam zacht zegt. Vaag herken ik hem maar eigenlijk ook weer niet ' wat is er?' vraag ik hem zacht. 'Zayn wil je me een coolpack aangeven' vraag ik hem zachtjers. Hij leek op de jongen van mijn droom maar mijn gedachte was gewoon even helemaal door de war


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Wooow dat klonk bot. '' Ik ben Jim... '' zeg ik zachtjes. '' Jim Hendrikson.. Of Horan weet ik veel hoe ik mezelf nu moet noemen'' zeg ik en ik kijk hem aan . Waarom deed hij zo ? Kende hij me dan ook niet ? Ik zuchte zachtjes

    Zayn Malik

    Ik knik en ik schrik door wat de jongen zegt. Is dit die Jim waar Niall het over heeft ? Ik geef Niall zijn coolpack en ik zucht even. '' Ik laat jullie 2 even alleen'' zeg ik en ik loop naar buiten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Met grote ogen kijk ik even naar de jongen en schud daarna mijn hoofd. Helder blijven Niall. Ik bedank Zayn voor de coolpack en trek mijn roek omhoog en zie dat mijn knie erg opgezwollen is. Snel leg ik het ijs erop. Wie weet was dit wel een gekke fan.'Leuke naam' zeg ik droogjes. Ja sorry ik was net uit een slaapding van 2 dagen gekomen dan ben je niet zo helder. Ik neem een hap van mijn broodje. 'Zin in het concert?" vraag ik hem maar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik kijk hem verbaasd aan. Dus het was echt allemaal een droom. Ik veeg snel een traan weg. '' Nee ik heb er geen zin meer in.. '' mompel ik . Ik kijk hem dom en verbaasd aan door zijn stomme antwoorden . '' En weet je waarom? Omdat jij net doet alsof er niks is gebeurd ! '' zeg ik . Ik kijk hem nog steeds aan . '' Weet je wat ? Je kunt de pot op '' schreeuw ik . Ik pak mijn backstage pas en ik scheur hem door midden . '' Dag Niall Horan! Je mag branden in de hel '' zeg ik en ik loop de tour bus uit.

    xd Drama


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik