• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik knik en ik rijd snel naar huis. Direct bel ik bij mijn broer aan en hij rent samen met mij naar mijn huis. Ik doe de deur open en ik zie James een liedje zingen voor Lilly. Ik glimlach en ik geef ze alle 3 een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall horan

    Thuis rent Jim naar Tim toe eni k ga met James en Lilly zitten. James begint de teletubbies te zingen en Lilly kijkt hem lachend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach en ik ga naast ze zitten. '' Wil je haar vast houden ?'' glimlach ik naar Tim en hij knikt. Ik glimlach en ik geef Lilly voorzichtig aan Tim. Ik maak een foto met mijn foto camera en daarna begin ik te filmen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    ik open twitter. @JimHoran we are in love with our daughter Lilly<3 James has sing a song to her and she was smilling the whole time<3' tweet ik vrolijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    @Jim_Horan @NiallOfficial my little babes with my new daughter. i love you guyz <3 Tweet ik en ik ga op de bank zitten. Snel ren ik naar de keuken en ik maak een flesje klaar


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Vrolijk kijk ik naar Lilly. Na een poos leg ik Lilly bij James op s choot en maak fotos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te giechelen en Tim is al naar huis. '' James wil jij haar een flesje geven ?'' vraag ik. Hij knikt hevig en ik geef hem het flesje. Ik leg hem uit hoe hij haar moet vast houden en hij stopt het tuitje in haar mond


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Verteded maak ik fotos. ' ze gaat een echt prinsesje worden' kir ik blj


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Er was eens een prins die verliefd werd op een prins van een ander koninkrijk . Ze werden gelukkig samen en ze werden allebei koningen. Ze kregen 2 kindjes. prins James en Prinses Lilly '' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik kijk hem vrolijk aan. 'kom we brengen ze naar bef" zeg ik als lilly en james gapen en half slapen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik glimlachend. Ik geef hem een kus en ik loop met Lilly naar boven. Ik wacht tot dat James in bed ligt en samen met Niall leg ik Lilly in bed


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik breng James naar bed en geef hem een kus en samen met Jim leggen we Lilly in haar gloednieuwe kamer. 'We zijn compleet met zijn viertjes'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    ik knik . Maar toch voelt dit niet echt... Ik kijk hem aan en ik loop naar beneden. Als ik naar beneden loop zie ik opeens iemand in de woonkamer staan. Huh ? Waarom heeft die gene vleugels ? '' Hoi Jim.. '' zegt de gene . '' Wie ben jij ?'' vraag ik . '' Ik ben de engel die alle dromen in de gaten houd. En deze droom duurt nu al iets te lang.. '' zegt zij. Ik wist het wel ! '' Please laat deze droom niet stoppen.. '' zeg ik . '' Ik heb geen andere keus Jim.. Over een paar dagen ben jij weer in je eigen slaapkamer in Nederland. '' zegt ze. Ik begin te huilen. '' Nee dat wil ik niet ! Ik wil dat deze droom echt is !!'' roep ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    xd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ahha]

    Niall Horan

    Fluitend kleed ik me verderom en loop naar beneden 'Jim?Jim wat is er?' vorozichtig sla ik mijn armen om hem


    zllen we doen dat als hij het wilt zeggen dat ze wakker worden ik ga niall heel hopeloos laten worden dat hij terug wilt naar nederland en shit en dan moet jij maar liam of zayn of harry of louis doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan