• Dorgate is een piratenhaven, iedereen die wegrent voor iets uit zijn verleden of gewoonweg niet wil deugen kan hier terecht. De stad heeft geen autoriteit en moord, diefstal en verraad zijn er de orde van de dag.
    Op een dag komt een groot schip genaamd De Vrijbuiter aan in de haven met het nieuws dat de autoriteiten van plan zijn om Dorgate van de kaart te vegen. Terwijl Dorgate zich langzaam klaarmaakt voor de strijd gaat ook het gewone leven zijn eigen gang.


    Regels:
    • Er is een minimum van 250 woorden, ik controleer regelmatig.
    • Het praattopic is voor OOC
    • 16+ is toegestaan.
    • Bij twee of drie personages, minstens één boven de 21
    • De bemanningsleden moeten minstens 21 zijn
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Geen Mary Sue’s
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 3 Personages per persoon.
    • Alleen ik maak de topics.
    • Om het overzichtelijk te houden kan je maar bemanning van 2 schepen spelen: De Vrijbuiter en De Dolfijn


    Meedoen kan altijd, gewoon dit invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Beroep:
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Rollen:

    Bewoners Dorgate:

    Mannen:
    Alexander Raven Grey - 25 - Smid - 1,3 - xJigglyPuff
    James Armando Bradley - 21 - Jager & Slager - 1,4 - xJigglyPuff
    Charles Owen Mitchell - 29 - Zoon eigenaar Taverne - 1,8 - Dajly

    Vrouwen:
    Meredith Emma Johnson. - 20 - Huurmoordenares/kruidenier - 1,12 - VladiFerr
    Aci Nadya Asy'ari - Kruidenier - 25 - 1,2 - Morticia
    Maeve Johanna Gloria Cannon - 19 - In de Wijnstokerij - 1,1 - Mohn

    Bemanning De Vrijbuiter

    Mannen: (Max 5.)
    Timothy -Tim- Bennett - 27 - Scheepskok - 1,2 - Tonto

    Vrouwen: (Max. 5)
    Reservatie - Fortunatis
    Hadyn Aidan - 23 - Dekzwabber - 1,1 - KiliOfDurin
    Roselle Phoebe Romana - 23 - Tweede Stuurvrouw - 1,3 - Anthos

    Bemanning De Dolfijn

    Mannen: (Max. 4)
    Steve Morgan - 33 - Kapitein - 1,6 - KiliOfDurin

    Vrouwen: (Max. 4 )
    Julia Jones - 21 - Dekzwabber - 1,2 - KiliOfDurin
    Pip Lilibeth Kingston - 24 - Stuurman - 1,3 - Dajly

    Dorgate
    Dorgate ligt op een klein eiland slechts enkele kilometers bij de kust van Cornwall vandaan. Het dorp bestaat uit een boulevard van ongeveer een kilometer met daarachter nog enkele rijen huisjes. Het stinkt er naar vis, geschaald bier en mensen die bijna nooit een bad nemen. Aan de haven zitten voornamelijk tavernes en herbergen. Naast de boulevard is een zandstrand van een paar honderd meter breed waar kleine zeilscheepjes liggen en achter Dorgate ligt een klein, rotsachtig gebergte.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 22:20 ]


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    xJigglyPuff schreef:
    Hm. Ik vind het toch niet zo erg dat er een vrouw bij is. Er kunnen namelijk mannen zijn die niet gespeeld worden, maar gewoon dorpsbewoners of piraten zijn. anders wil ik er nog wel een man bij.


    Ik vind het dan ook enorm jammer dat ik mijn vrouw niet mag spelen enkel en alleen omdat ik er te laat mee kom, terwijl mijn reservatie er nog stond.
    Maar goed, er word door de eigenaar niet eens gereageerd dus voor mij hoeft het ook helemaal niet meer. Tabé.


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Ik vind het dan ook enorm jammer dat ik mijn vrouw niet mag spelen enkel en alleen omdat ik er te laat mee kom, terwijl mijn reservatie er nog stond.
    Maar goed, er word door de eigenaar niet eens gereageerd dus voor mij hoeft het ook helemaal niet meer. Tabé.



    Ahw. Jammer.

    Mt


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    KiliOfDurin schreef:
    Rol: Kapitein van de Dolfijn
    Naam: Kapitein Steve Morgan
    Leeftijd: 33 (1 Januari)
    Geslacht: Mannelijk
    Beroep: Kapitein van de Dolfijn
    Uiterlijk mét foto:



    Aidan Turner
    Steve is een lange man van 1,85m en vrij gespierd. Zijn huid is licht getint van zichzelf en zwaarder getint van de zon. Hij heeft raven zwarte wilderige krullen en even zwarte ogen, die eigenlijk altijd kil, zelfverzekerd en autoritair staan. Vaak heeft hij een stoppelbaard en is voor de rest over zijn lijf ook vrij harig, al is dat vaak niet goed zichtbaar door zijn jas en overhemd. Een hoed draagt hij nooit, maar toch twijfelt niemand er ooit over dat hij de kapitein is. Zijn houding is ook altijd zelfverzekerd, wat er ook gebeurt en wat hij ook aan het doen is.
    Innerlijk: Steve is een kille bittere man van weinig woorden. Hij heeft een hart voor zijn bemanning en zijn schip, maar als je hem verraad moet je geen genade van hem verwachten. Zijn hart behoord alleen aan de zee en hij tollereerd ook geen romantiek op zijn schip. het is een schip voor werkers en avonturiers, maar niet voor de geliefden. Hij is van zichzelf een goed en rechtvaardig man, een harde werker die zelfs nu hij kapitein is niet te beroerd is zelf de handen uit de mouwen te steken. Als de zee ruw drijgt te worden neemt hij zelf het stuurwiel over en blijft daar tot de zee kalmeert. Ondanks zijn gevoel voor rechtvaardigheid kan Steve ook flink wrok koesteren en als je eenmaal aan zijn verkeerde kant zit kan je beter dekking zoeken. een gevoel voor mededogen, genade of vergeving heeft hij namelijk niet. Hij kan je een tweede kans geven, maar verwacht niet dat hij je fouten kwijtscheld. Toch is hij een goede kapitein, die niet zomaar elke roddel als waar aanneemt.
    Geschiedenis: Steve is opgegroeit in de stad zonder regels. Op straat is hij heel snel opgegroeit. Als kind al werkte hij in de havens en verdiende zo zijn eten. Op zijn 15e mocht hij uiteindelijk mee de zee op, en toen al was hij verkocht. Hij wilde het avontuur tegemoet, de zeven zeeen over en ze temmen met zijn eigen schip. Die droom kwam uiteindelijk uit op zijn 27ste. Hij had zich door hard te werken en nooit op te geven van dekzwabber naar stuurman opgewerkt en toen de kapitein stierf werd hij gekozen tot de nieuwe kapitein.
    In die tijd had hij ook een vriendin uit Glasgow, Sasha. Ze was een lieve vrouw met een goed hart die zielsveel van hem hield, maar ze was te goed. Ze wilde dat hij, de jongen die zijn hart had beloofd aan de zee, met haar op het land kwam wonen. Anders ging ze er vandoor met de grouveneur die ook een oogje op haar had. Hij kon het niet en hij bleef met een gebroken hart achter. De dag erna kwam ze hem met de grouveneur samen uitzwaaien. Hij werd zo wild dat hij twee stroppen uit een touw maakte en ze samen ophing in een van de masten van het schip als voorbeeld aan ieder ander. Sindsdien is geen enkele vorm van romantiek geoorloofd op het schip, sex mag wel, maar alleen zonder liefde om de natuur ook vrijheid te geven. De skeletten van de twee hangen nogsteeds aan hun stroppen in de mast.
    Extra:


    Is hij zo goed?


    Bowties were never Cooler

    Sounds like a real pleasant man.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I know right :p


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    (...)


    Is hij zo goed?
    me lik him xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Rol: Bemanningslid Dolfijn
    Naam: Richard Lucas Woodville
    Leeftijd: 28
    Geslacht: Mannelijk
    Beroep: Roerganger
    Uiterlijk mét foto:


    Richard is 1,76 en daarmee niet heel erg lang voor een man. Hij is door het zware werk op het schip en in de haven wel erg gespierd geworden. Hij heeft halflang zwart haar en lichte ogen. Zijn huid is zongebruind en hij heeft een paar littekens van gevechten, de grooste hiervan loopt over zijn borstkas.
    Innerlijk: Richard is een vervelend persoon om mee om te gaan. Hij geeft nooit een fatsoenlijk antwoord op een vraag, gaat er vanuit dat mensen naar hem luisteren en is over het algemeen irritant mysterieus aan het doen. Hij vertelt mensen nooit iets over zichzelf. Hij heeft vertrouwensproblemen en is erg afstandelijk richting het overgrote deel van de mensheid.
    Geschiedenis: Richard kan zich niets meer herinneren van zijn tijd voordat hij in Dorgate kwam. Op een ochtend werd hij wakker op een klein bootje en hij is naar een eiland geroeid dat hij in de verte zag liggen. Hij droeg een leren armband met de naam Richard Lucas Woodville en zo heeft hij zich altijd genoemd. In Dorgate vond hij eerst werk als lader en losser maar al snel kon hij met De Dolfijn mee. Hij had een groot talent als het om navigeren ging en werd daarom de roerganger van het schip.
    Extra: Richard draagt altijd een leren armband met daarop Richard Lucas Woodville

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 22:03 ]


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    [Je weet dat in de piratentijd mensen maar lastig 1,80 werden, he?]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    [Je weet dat in de piratentijd mensen maar lastig 1,80 werden, he?]


    Little do you know

    Alsnog, Ian <3.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    KiliOfDurin schreef:
    [Je weet dat in de piratentijd mensen maar lastig 1,80 werden, he?]

    oeps, uiterlijkbeschrijving uit een van mijn oude story ideeën geplukt


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    GOSH IK BEN ZO JALOERS.

    Hm. Ik denk wel dat de mannen verliefd kunnen worden *wbw*

    xJigglyPuff schreef:
    Hm. Ik denk wel dat de mannen verliefd kunnen worden *wbw*

    Huh, waar heb je het nou over? Mannen op elkaar of gewoon op vrouwen? Ik snap het niet, maar het is vast vanwege Ian. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.