• Dorgate is een piratenhaven, iedereen die wegrent voor iets uit zijn verleden of gewoonweg niet wil deugen kan hier terecht. De stad heeft geen autoriteit en moord, diefstal en verraad zijn er de orde van de dag.
    Op een dag komt een groot schip genaamd De Vrijbuiter aan in de haven met het nieuws dat de autoriteiten van plan zijn om Dorgate van de kaart te vegen. Terwijl Dorgate zich langzaam klaarmaakt voor de strijd gaat ook het gewone leven zijn eigen gang.


    Regels:
    • Er is een minimum van 250 woorden, ik controleer regelmatig.
    • Het praattopic is voor OOC
    • 16+ is toegestaan.
    • Bij twee of drie personages, minstens één boven de 21
    • De bemanningsleden moeten minstens 21 zijn
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Geen Mary Sue’s
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 3 Personages per persoon.
    • Alleen ik maak de topics.
    • Om het overzichtelijk te houden kan je maar bemanning van 2 schepen spelen: De Vrijbuiter en De Dolfijn


    Meedoen kan altijd, gewoon dit invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Beroep:
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Rollen:

    Bewoners Dorgate:

    Mannen:
    Alexander Raven Grey - 25 - Smid - 1,3 - xJigglyPuff
    James Armando Bradley - 21 - Jager & Slager - 1,4 - xJigglyPuff
    Charles Owen Mitchell - 29 - Zoon eigenaar Taverne - 1,8 - Dajly

    Vrouwen:
    Meredith Emma Johnson. - 20 - Huurmoordenares/kruidenier - 1,12 - VladiFerr
    Aci Nadya Asy'ari - Kruidenier - 25 - 1,2 - Morticia
    Maeve Johanna Gloria Cannon - 19 - In de Wijnstokerij - 1,1 - Mohn

    Bemanning De Vrijbuiter

    Mannen: (Max 5.)
    Timothy -Tim- Bennett - 27 - Scheepskok - 1,2 - Tonto

    Vrouwen: (Max. 5)
    Reservatie - Fortunatis
    Hadyn Aidan - 23 - Dekzwabber - 1,1 - KiliOfDurin
    Roselle Phoebe Romana - 23 - Tweede Stuurvrouw - 1,3 - Anthos

    Bemanning De Dolfijn

    Mannen: (Max. 4)
    Steve Morgan - 33 - Kapitein - 1,6 - KiliOfDurin

    Vrouwen: (Max. 4 )
    Julia Jones - 21 - Dekzwabber - 1,2 - KiliOfDurin
    Pip Lilibeth Kingston - 24 - Stuurman - 1,3 - Dajly

    Dorgate
    Dorgate ligt op een klein eiland slechts enkele kilometers bij de kust van Cornwall vandaan. Het dorp bestaat uit een boulevard van ongeveer een kilometer met daarachter nog enkele rijen huisjes. Het stinkt er naar vis, geschaald bier en mensen die bijna nooit een bad nemen. Aan de haven zitten voornamelijk tavernes en herbergen. Naast de boulevard is een zandstrand van een paar honderd meter breed waar kleine zeilscheepjes liggen en achter Dorgate ligt een klein, rotsachtig gebergte.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 22:20 ]


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Is hij zo goed?

    [ bericht aangepast op 20 sep 2013 - 15:38 ]

    Ik wil het speeltopic zondagavond aanmaken


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Sickle schreef:
    Ik wil het speeltopic zondagavond aanmaken
    jeej


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    alleen we hebben helemaal geen mannen op de dolfijn...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    We hebben bijna helemaal geen mannen. Ik wil er wel één aanmaken nog, maar ik doe er al aan best veel mee. Dus ik weet zeker dat ik hem dan ga verwaarlozen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik kan misschien wel een kraaiennestgastje of kapitein maken


    Bowties were never Cooler

    k twijfel of k een man aanmaak op de dolfijn omdat dit mijn eerste rpg is


    Don't judge a book on its cover

    Dajly schreef:
    k twijfel of k een man aanmaak op de dolfijn omdat dit mijn eerste rpg is
    dit is ook mijn 1e


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ik maak vanmiddag m'n rol aan, wad het helemaal vergeten :X
    maar ik wil ook wel een dude erbij, zeg maar watvoor ik vind alles leuk.. jongens spelen vind ik gewoon grappig xD


    Little do you know

    - Nvm -.-'

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 19:59 ]


    Little do you know

    Roww schreef:
    Rol:
    Vrouw uit het dorp
    Naam:
    Lily Demi Jones
    Leeftijd:
    18 jaar, geboren op 15 december
    Geslacht:
    Vrouwlijk
    Beroep:
    Lily is druk bezig met het zoeken van een baan
    Uiterlijk:


    Lily heeft rode haren, waardoor velen haar aan zien als vurig en wild. Haar haren hebben een sterke slag er in en hangt tot over haar borsten.
    Haar ogen hebben een heldere grijze kleur en zijn omrand met lange gekrulde wimpers.
    Ze heeft een slank lichaam en een bleke huidskleur. Ze is ongeveer 1.65 lang en hiermee dus niet heel groot. Haar lichaam heeft niet veel vrouwlijke rondingen maar ze heeft dat wel, ze is gewoon wat je noemt volslank.
    Innerlijk:
    Lily is een vurig meisje, iets wat mensen ook al vaak over haar denken door haar haarkleur. Haar grijze ogen kijken vaak meteen door iedereen heen omdat ze bijna alles weet over mensen en de betekenis van hun houding.
    Lily is altijd een teruggetrokken meisje geweest, maar sinds kort wil ze dat veranderen. Ze wil niet meer altijd op de achtergrond moeten blijven, ze wil gezien worden. Ze wil niet langer leven als een muurbloempje. Ze begint zich hierdoor steeds brutaler en spontaner te gedragen en ook word ze met de dag vrolijker, steeds vaker zul je een glimlach op haar gezicht zien staan in plaats van een boze of verdrietige emotie. De verandering in haar gedrag en houding is omdat ze zich eindelijk vrij voelt.
    Geschiedenis:
    Lily is op gegroeid op een ranch, in het Noorden van Engeland, dichtbij de grens van Schotland.
    Haar ouders hebben haar altijd overbeschermd behandeld waardoor ze nooit echt vrienden heeft gehad. Hierdoor heeft ze een enorme wrok tegen over haar ouders ontwikkelt. Een half jaar geleden heeft ze eindelijk de moed bij elkaar kunnen schrapen om er vandoor te gaan en haar oude leventje gedag te zeggen. Dit heeft ze te paard gedaan, omdat te voet of liftend haar niets leek. Ze heeft het voor elkaar gekregen om met een schip mee te reizen naar het eiland waar Dorgate zich bevind en is daar nu nog maar een paar maanden.
    Ze zou echter geen idee hebben van wat voor werk ze moet gaan doen om geld te verdienen.
    Extra:
    Ze heeft haar paard nog altijd bij zich, deze is ook mee gegaan op het schip De Vrijbuiter.


    Hoop dat ze zo goedgekeurd word.. ? (:
    Als het kan wil ik ook wel een man op de Dolfijn aanmaken (:
    volgens mij waren de vrouwen uit het dorp al vol


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)volgens mij waren de vrouwen uit het dorp al vol


    Nee want ik had al een reservatie staan :Y)


    Little do you know

    je hebt dezelfde rol ook voor een ander gebruikt...


    Don't judge a book on its cover

    Even serieus people; negen / tien vrouwen en vier mannen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Even serieus people; negen / tien vrouwen en vier mannen?


    ' Nyctophilia '