• “What we do for ourselves dies with us. What we do for others and the world, remains and is immortal

    Het verhaal speelt zich ver in de toekomst af, waar de wereld zo geëvolueerd is dat mensen met gemak tweehonderd jaar oud worden. Dit betekend echter ook dat planeet Aarde al snel overvol raakt.
    Negen groepen met ieder vijftig van de zwaarste criminelen worden naar omliggende planeten gestuurd, in de hoop daar leven te vinden zodat de bevolking van Aarde verdeeld kan worden en ze ook dáár een eigen leven kunnen opbouwen.
    Nylah Alden, Samuël Lane en Dominicus Esri zijn alle drie in groep Vijf ingedeeld, samen met zevenenveertig anderen, en worden richting een van de planeten vervoerd, een reis die twee dagen zal duren. De groep betreed de vreemde planeet vol goede moed, maar al snel blijkt het niet zo geweldig te zijn als het op eerste gezicht lijkt.

    “Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.”

    ~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x

    • Geschreven door: AdindaSmit, littlesnork & jacewayland
    • Licht gebaseerd op de serie "The 100" van The CW die binnenkort zal verschijnen
    • Onbekende personen, thriller, drama, fantasy, actie, avontuur & romantiek



    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 17:42 ]


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran

    Mooie cover. Ik denk dat ik even een kijkje ga nemen


    26 - 02 - '16

    Wauw, die cover. Ik neem zeker een kijkje.

    Dit klinkt als iets dat ik zeker zou lezen! Ik ben zeer benieuwd (:


    Hamartia

    Klinkt interessant. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Klinkt interessant, maar aangezien die story best ingewikkeld in elkaar zit, voor mij dan, zal ik het persoonlijk niet lezen.
    Maar goed, succes met schrijven verder. ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Ik neem een abo, ben wel benieuwd naar het eerste hoofdstuk.