• Ik zet dit bij Media, omdat het van Twitter was enz.
    --

    Ik vind het altijd heel ergelijk als mensen op Twitter heel duidelijk over je gaan praten/tweeten, en dan denken dat je het niet doorhebt. En als ik ze dan confronteer ermee dat ze gewoon mijn naam kunnen zeggen, zeggen ze; 'ja maar dan word je boos.' Nouja, ik word hier nou ook niet bepaald blij om.
    Ik ben wss de enige die zo denkt, maarja, ik word er gewoon een beetje geirriteerd door.
    Rant over, sorry voor de tijdverspilling.

    Edit; meestal doet het me niks, maar het was/is een hele goeie vriend van me, die dacht dus dat ik sliep, nou..

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 0:29 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Wanneer iemand commentaar op je heeft, vind ik dat ze dat recht in je gezicht moeten zeggen en niet zo 'subtiele' hints moeten geven!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik haat het ook als mensen achter mijn rug over mij praten als ik er niet ben. Ik weet dan ook dat ze over mij praten maar toegeven, nee ho maar. Daar heb ik zo een schijthekel aan!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zo irritant hea, alsof die mensen denken dat we achterlijk zijn dat ze het niet over ons hebben -.-

    Achjaah screw them ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bohemian schreef:
    Wanneer iemand commentaar op je heeft, vind ik dat ze dat recht in je gezicht moeten zeggen en niet zo 'subtiele' hints moeten geven!


    Behind the laughter it actually means something.

    Zulke mensen hebben echt niks beters te doen. Het is wel heel erg ergelijk!.. Ik irriteer me der (...) aan!