• Ik ben op mijn oude school heel erg gepest. Daarom ben ik nu dan ook naar een andere school gegaan. Ik heb het daar erg naar mijn zin, en heb echt super lieve vriendinnen. Ik dacht ineens terug naar aanleiding van een topic wat ik net zag naar een moment van toen. Ik zat bij Engels... En toen kwam de grootste pestkop naar me toe en heeft de hele les wel 10 keer aan mijn kleren en haren lopen trekken, en de Engelse lerares zag dat en ze deed niks -.-

    Mijn mentor wist van de pesterijen, en nog zet ze die pestkop voor mij, dus we zaten continu voor en achter elkaar. We konden elkaar dan beter leren kennen. -.-

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 20:11 ]


    Where words fail, music speaks

    Dat is echt raar! Docenten moeten ingrijpen. Je zou met je mentor moeten praten of met de vertrouwenspersoon. Want dit is niet normaal :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Dat is echt raar! Docenten moeten ingrijpen. Je zou met je mentor moeten praten of met de vertrouwenspersoon. Want dit is niet normaal :O
    Dat heb ik bij alles al gedaan maar de baas, mentor enz. hielpen me niet. Ik moest het zelf maar oplossen. Daarom ben ik ook naar een andere school gegaan.


    Where words fail, music speaks

    Wut oô Who would do that? Je had 'r beter een boks op haar lelijke smoelwerk gegeven...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    Wut oô Who would do that? Je had 'r beter een boks op haar lelijke smoelwerk gegeven...

    Some people just need an high five. In the face. With a chair. (cat)


    Als dat bij ons op school is gebeurd, I swear, I'll kill him/her with fire.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 20:11 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    Some people just need an high five. In the face. With a chair. (cat)


    Als dat bij ons op school is gebeurd, I swear, I'll kill him/her with fire.


    Steel... mijn... teksten niet...

    Set the world on fire!


    Only those who listen can hear

    DarkReunion schreef:
    (...)

    Steel... mijn... teksten niet...

    Set the world on fire!

    Dat zíjn niet jouw teksten Kimberlee, face it. :Y)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 20:15 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dat je dat pikt; I'd beet the crap out of anybody who touched me against my will.


    No growth of the heart is ever a waste

    Cumberbatch schreef:
    Wut oô Who would do that? Je had 'r beter een boks op haar lelijke smoelwerk gegeven...


    | Reality is for people that lack imagination |

    Pariah schreef:
    (...)
    Dat zíjn niet jouw teksten Kimberlee, face it. :Y)


    Het waren de teksten die ik in gedachten had om te typen...


    Only those who listen can hear