• Hij was zo geweldig dat ik er eindelijk is een zelfverzonnen verhaal heb weten uit trekken.

    Connor Maverick Stalone is 17 als hij wakker wordt in een kamer vol slapende jongens en meisjes en een arm die brandt alsof hij er af gaat vallen. Als hij zichzelf beter gaat bekijken, ziet hij op zijn rechterarm een brandmerk: CMS||AG07.

    Het gaat dus over een groepje jongeren die getraind worden in een kamp in 'legerstijl'. Wat houdt dit in? Ze moeten ten minste twee 'skills' netjes onder de knie krijgen, bijvoorbeeld met geweren omgaan en zwaardvechten, en de bedoeling is zoveel mogelijk simulaties te overleven. Die simulaties zijn gevechten tegen levensechte robots, of gewoon tegen andere personen in het kamp.

    Wat vinden jullie van dit idee?

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 21:33 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Het klinkt wel leuk.

    klink erg leuk (H)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Het klinkt interessant, maar persoonlijk zou ik hem niet echt lezen. Maar als jij het wilt schrijven, ga je gang! Het gaat erom dat je plezier hebt tijdens het schrijven. :'D

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 21:31 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Het klinkt interessant, maar persoonlijk zou ik hem niet echt lezen. Je vergeet wat komma's en vraagtekens. Maar als jij het wilt schrijven, ga je gang! Het gaat erom dat je plezier hebt tijdens het schrijven. :'D
    Ja meestal verzorg ik mijn spelling en komma's en punten wel beter sorry daarvoor. Dit is nog geen officiële beschrijving


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Faelan schreef:
    (...)Ja meestal verzorg ik mijn spelling en komma's en punten wel beter sorry daarvoor. Dit is nog geen officiële beschrijving


    Ah, dat maakt niet uit. Ik zal in ieder geval wel even kijken als het online staat. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Het klinkt interessant, maar persoonlijk zou ik hem niet echt lezen. Maar als jij het wilt schrijven, ga je gang! Het gaat erom dat je plezier hebt tijdens het schrijven. :'D


    -

    Scorpia schreef:
    (...)

    Ah, dat maakt niet uit. Ik zal in ieder geval wel even kijken als het online staat. (:
    haha ik wil er eerst wat aan werken, maar ik zet het zeker hier neer.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    lijkt me echt super vet!
    als het verhaal online komt, wil j me dan even waarschuwen? (flower)
    X


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Peculiaris schreef:
    lijkt me echt super vet!
    als het verhaal online komt, wil j me dan even waarschuwen? (flower)
    X
    Sure, als ik dit afwerk, ben ik zo trots. Meestal baseer ik mijn verhaal op iets anders, en dat zal hier niet het geval zijn, want het komt uit mijn eigenste droom haha...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Klinkt goed! Waarschuw me!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Amnesiae schreef:
    Klinkt goed! Waarschuw me!
    okay zal ik doen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Faelan schreef:
    (...)Sure, als ik dit afwerk, ben ik zo trots. Meestal baseer ik mijn verhaal op iets anders, en dat zal hier niet het geval zijn, want het komt uit mijn eigenste droom haha...


    wel gaaf inderdaad als dat gebeurd ^^
    ik heb een heleboel fantasie maar ik onthoud mijn dromen nooit :X


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Peculiaris schreef:
    (...)

    wel gaaf inderdaad als dat gebeurd ^^
    ik heb een heleboel fantasie maar ik onthoud mijn dromen nooit :X
    Ik meestal ook niet, daarom heb ik deze meteen op geschreven


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Fennekin schreef:
    Het klinkt wel leuk.

    xImaginary schreef:
    klink erg leuk (H)


    bedankt


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I like it. Het is origineel :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions