• Wij hebben helaas geen antwoordenboekjes gekregen voor wiskunde, dus ik heb geen flauw idee wat de antwoorden zijn. Nu ben ik de gemengde opgaven aan het maken omdat ik morgen een PTA heb, alleen er zijn geen antwoorden te vinden op Google. Alleen van 2007, maar dat ik echt heel anders.
    Dus mijn vraag was: Heeft iemand toevallig de antwoorden ergens op zijn computer staan of iets in die trant zodat ik ze kan gebruiken?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Heb je je boeken bij Van Dijk bestelt? Dan is de kans groot dat je een elektronisch pakket erbij hebt gekregen, waar ook een uitwerkingenboek bij zit. Zo niet, dan zul je het uitwerkingenboek waarschijnlijk niet kunnen vinden. Ik heb ook al heel lang gezocht naar zoiets.


    From these ashes, I will rise

    Een wiskunde leraar bij ons op school heeft de website www.wiskunde-uitwerkingen.nl gemaakt, daar zou je het moeten kunnen vinden. (volgens mij zijn die antwoorden van 2010 maar ik weet het niet zeker.)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb zelf ook getal en ruimte en ik zit in het 4de jaar. Alleen heb ik dan vwo, ben benieuwd hoe groot de verschillen zijn.
    Anders zou ik foto's van mijn antwoordenboek voor je kunnen maken, als je op die site niks van vinden.


    Stenenlikker

    Ik heb ze voor je :Y) moet ik ze mailen?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    SPECS schreef:
    Een wiskunde leraar bij ons op school heeft de website www.wiskunde-uitwerkingen.nl gemaakt, daar zou je het moeten kunnen vinden. (volgens mij zijn die antwoorden van 2010 maar ik weet het niet zeker.)

    Dat is handig. Die zet ik gelijk in mijn favorieten. (Ik zie gelijk ook dat ik een som fout heb gedaan)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bedankt voor de reacties, maar ik heb ze gevonden via een omweg. Mijn leraar heeft ze op somtoday (soort magister) gezet waardoor ik er bij kon.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Van getal en ruimte staat alles op internet :') Typt gewoon bij google: Getal en ruimte uitwerkingen
    et voila!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.