• Dorgate is een piratenhaven, iedereen die wegrent voor iets uit zijn verleden of gewoonweg niet wil deugen kan hier terecht. De stad heeft geen autoriteit en moord, diefstal en verraad zijn er de orde van de dag.
    Op een dag komt een groot schip genaamd De Vrijbuiter aan in de haven met het nieuws dat de autoriteiten van plan zijn om Dorgate van de kaart te vegen. Terwijl Dorgate zich langzaam klaarmaakt voor de strijd gaat ook het gewone leven zijn eigen gang.


    Regels:
    • Er is een minimum van 250 woorden, ik controleer regelmatig.
    • Het praattopic is voor OOC
    • 16+ is toegestaan.
    • Bij twee of drie personages, minstens één boven de 21
    • De bemanningsleden moeten minstens 21 zijn
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Geen Mary Sue’s
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 3 Personages per persoon.
    • Alleen ik maak de topics.
    • Om het overzichtelijk te houden kan je maar bemanning van 2 schepen spelen: De Vrijbuiter en De Dolfijn


    Meedoen kan altijd, gewoon dit invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Beroep:
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Rollen:

    Bewoners Dorgate:

    Mannen:
    Alexander Raven Grey - 25 - Smid - 1,3 - xJigglyPuff
    James Armando Bradley - 21 - Jager & Slager - 1,4 - xJigglyPuff
    Charles Owen Mitchell - 29 - Zoon eigenaar Taverne - 1,8 - Dajly

    Vrouwen:
    Meredith Emma Johnson. - 20 - Huurmoordenares/kruidenier - 1,12 - VladiFerr
    Aci Nadya Asy'ari - Kruidenier - 25 - 1,2 - Morticia
    Maeve Johanna Gloria Cannon - 19 - In de Wijnstokerij - 1,1 - Mohn

    Bemanning De Vrijbuiter

    Mannen: (Max 5.)
    Timothy -Tim- Bennett - 27 - Scheepskok - 1,2 - Tonto

    Vrouwen: (Max. 5)
    Reservatie - Fortunatis
    Hadyn Aidan - 23 - Dekzwabber - 1,1 - KiliOfDurin
    Roselle Phoebe Romana - 23 - Tweede Stuurvrouw - 1,3 - Anthos

    Bemanning De Dolfijn

    Mannen: (Max. 4)
    Steve Morgan - 33 - Kapitein - 1,6 - KiliOfDurin

    Vrouwen: (Max. 4 )
    Julia Jones - 21 - Dekzwabber - 1,2 - KiliOfDurin
    Pip Lilibeth Kingston - 24 - Stuurman - 1,3 - Dajly

    Dorgate
    Dorgate ligt op een klein eiland slechts enkele kilometers bij de kust van Cornwall vandaan. Het dorp bestaat uit een boulevard van ongeveer een kilometer met daarachter nog enkele rijen huisjes. Het stinkt er naar vis, geschaald bier en mensen die bijna nooit een bad nemen. Aan de haven zitten voornamelijk tavernes en herbergen. Naast de boulevard is een zandstrand van een paar honderd meter breed waar kleine zeilscheepjes liggen en achter Dorgate ligt een klein, rotsachtig gebergte.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 22:20 ]


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Mohn schreef:
    Ik heb zin in deze RPG :3
    me2


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ben ik heel ongeduldig wanneer ik me af vraag waarom de post al 2 dagen niet is bij gewerkt?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    Ben ik heel ongeduldig wanneer ik me af vraag waarom de post al 2 dagen niet is bij gewerkt?


    Nope


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ze is wel online geweest, maar het zou handig zijn als ze de vragen even beantwoord, want anders kan ik niet verder met mijn rol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Ze is wel online geweest, maar het zou handig zijn als ze de vragen even beantwoord, want anders kan ik niet verder met mijn rol.


    Stuur haar een berichtje?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:
    (...)

    Nope
    dat dacht ik al


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Anthos schreef:
    Rol: Bemanningslid 'De Vrijbuiter'.
    Naam: Roselle Phoebe Romana. Al word ze ook wel Romana genoemd.
    Leeftijd: Drieëntwintig.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Beroep: Voorheen het verkopen van haar lichaam en stelen. Ook werkte ze af en toe in een kroeg. Op het schip is dat niet heel veel anders, al is het niet haar echte taak. Roselle is namelijk tweede stuurvrouw. Al gaat haar taak vaak naar het amuseren van de mannen die daar behoeften aan hebben.
    Uiterlijk:


    Vanessa Hudgens.

    Met haar mysterieuze, bruine ogen en haar schouderlange, donkere haar is Roselle een aantrekkelijke vrouw. Haar haren zitten meestal ietwat warrig en dragen een natuurlijke slag. Haar ogen zijn gepolijst met lange, krullende wimpers. Roselle is niet lang, maar ook niet klein. Haar huid heeft een olijfkleurige teint. Haar lichaam is vrij goed gevormd. Alleen haar voeten bedekt ze het liefst, ze vind nou niet dat ze de meest mooie voeten heeft dus zal je haar dan ook nooit op blote voeten zien. Dat terwijl ze de rest van haar lichaam het liefst showt. Roselle is erg trots op haar uiterlijk, en dat laat ze ook merken. Zowel aan haar ijdelheid als haar manier van doen.
    Innerlijk: Roselle is niet wat je daadwerkelijk slim noemt. Sluw is een betere benaming. Roselle heeft een kantje van mysterieuze en manipulatie. Toch is ze erg gevoelig als het op de harde waarheid komt. Ze kan absoluut niet tegen kritiek, kritiek hebben op anderen, ze vind het heerlijk, maar zodra het tegen haar gericht is -is het een heel ander verhaal. Ook heeft ze een erg kort lontje, ze is snel op haar teentjes getrapt en haar humeur valt makkelijk te verpesten. Roselle kan een erg emotionele vrouw zijn, met af en toe haar uitbarstingen. Al probeert ze over het algemeen bij haar zogenoemde pokerface te blijven.
    Geschiedenis: Een dramatisch verleden heeft Roselle niet, toch heeft ook zij haar eigen verhaal. En erg gelukkig was ze vaak niet. Roselle bestaat niet uit echte liefde, ze was een manier om het huwelijk van haar ouders te redden. Het is de vraag of haar ouders er goed aan hebben gedaan. Haar vader is nou niet bepaald een warme man. Hij was voor zowel haar als voor haar moeder niet wat je noemt aardig. Maar vooral op haar moeder had hij de pik. Haar moeder is een vrouw van weinig woorden, merendeels van de tijd lag ze op bed. Als ze niet aan het werk was dan. Roselle voelde als klein meisje een soort druk op haar schouders, alsof de gezinssituatie door haar kwam. Dit probeerde ze te lijmen en ze wou altijd aan iedereens verwachtingen voldoen. Later is dat niet vel veranderd, ook niet toen ze volwassen werd. Ze had het idee dat het nodig was dat ze mensen constant moet pleasen. Omdat ze haar anders als vuil zullen behandelen. Eigenlijk is Roselle ook bij toeval bij 'De Vrijbuit' gekomen. Maar het bevalt haar prima.
    Extra: Roselle kan redelijk vechten met het zwaard. Ze is dan ook een prima piraat, maar kan er af en toe een puinhoop van maken.


    Tja. Mijn rollen willen tegenwoordig niet. Maar goed. I hope she's okay.


    Reality's overrated.

    Sorry dat ik de afgelopen twee dagen niets heb bijgewerkt, ik was steeds maar kort online. Alles staat nu volgens mij goed, als ik iets gemist heb zeg het dan.

    Er mogen geen vrouwelijke dorpsbewoners meer worden aangemaakt totdat er evenveel mannen zijn.


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    waar staat 1,3 voor?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    waar staat 1,3 voor?

    Topic, pagina van je rol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Topic, pagina van je rol.
    aaaah dom dat had ik ook wel kunnen bedenken xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)aaaah dom dat had ik ook wel kunnen bedenken xD

    Dat valt ook wel mee heur. Hehe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hm. Ik wil er misschien wel een mannelijke dorpsbewoner bij :3

    Ik ga nu beginnen met mijn personage c:

    [ bericht aangepast op 20 sep 2013 - 15:38 ]

    Rol: Dorpsbewoner Dorgate
    Naam: James Armando Bradley
    Leeftijd: 21
    Geslacht: Man
    Beroep: Jager en Slager.
    Uiterlijk mét foto:



    James is redelijk gespierd, en zit onder de littekens die verschillende in het bos hem hebben toegebracht. Hij heeft blauwe ogen en donkerblond haar.
    Innerlijk: James is erg afstandelijk, doet alles liever zelf maar als je hem écht kent, is hij een goede vriend. Hij kan goed luisteren en is erg aardig. Hij is meestal terughoudend, en lijkt een persoon waar je niet graag mee om gaat. Hij houd dan ook niet erg van mensen, maar komt er vaak mee in contact omdat hij het vlees wat hij in het bos vangt, in zijn eigen slagerij verkoopt.
    Geschiedenis: Veel van zijn verleden weet hij niet. James woont al van kinds af aan in Dorgate, hoe hij daar terecht is gekomen weet hij niet. Hij heeft altijd voor zichzelf gezorgd, en is daarom erg afstandelijk. Hij houd niet van mensen, sinds zij hem niet geholpen hebben toen hij als klein kind alleen in de straten rondzwierf. Soms heeft hij last van woedeaanvallen. Hij heeft een eigen slagerij en verkoopt het vlees wat hij in het bos vangt.
    Extra: Hij is erg snel en lenig.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 15:18 ]