• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )






    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik kleed mezelf ook uit en ik ga ook in bed liggen . Ik wikkel mezelf in de deken en ik sluit mijn ogen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik schrik wakker uit mijn slaap en kijk verward rond. Ik zie Jim en glimlach.l Zachtjes kruip ik uit bed en zet beneden de tv aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik voel dat er geen warmte meer naast me ligt maar toch slaap ik verder omdat ik moe ben . Maar dan schrik ik wakker. NIALL IS WEG ?! Ik trek mijn kleren aan en ik loop naar beneden . '' Hoi Niall !'' zeg ik en ik loop naar buiten om Niall te zoeken . Maar net als ik de deur dicht heb gedaan realiseer ik me dat Niall beneden zit op de bank . Ik begin te lachen en ik loop weer naar binnen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begin te lachen om Jim 'ook hooi'glimlach ik. 'zullen we de kamer versieren met De posters en shit, ben benieuwd of het nog wel in de 1d fan kamer kan'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te lachen . '' Hahaa is goed . De tassen staan eral '' glimlach ik en ik loop naar de kamer. Ik doe het licht aan en ik pak de plakband voor de posters


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Lachend loop ik de kamer in en begin alles te sorteren. Lachend kijk ik naar alle zooi


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ja die rotzooi dat heeft je zoon gemaakt. Hij wou alles zien dus gooide hij de meerderheid op de grond'' grinnik ik en ik help met opruimen en sorteren


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik gniffel even. 'ik zet en leg alles neer en help met de posters ophangen. "ik weet iets wat niemand anders heeft'op een stuk lege posters schrijf wat liefs erop


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Wat staat er op ?]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik ruim de prutteltjes op en ik gooi ze weg. Gewoon papier snippers. Meer niet. Ik ben bang dat Niall dan boos word. Ik leg alle tekeningen in een la en ik leg de spandoeken ook in een la. Ik had niet door wat Niall allemaal deed tot dat ik achter om keek en ik keek op de poster


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Gewoon ik hou vam je enz allemaal shit dus

    Niall

    Ik grinnik even als gij wat opruimt. 'omg wat een lekker ding'' grijnzend wjs ik naar de grote kartonnen Niall


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ahww Niall jij bent echt een schat !'' glimlach ik en ik geef hem een knuffel . Ik kijk naar de kartonnen Niall en ik begin te lachen. Als hij toch een wist wat er wel niet met dat ding allemaal gebeurt is . Ik begin te blozen . '' Hahah toen we nog niks hadden kwam ik via dat ding aan mijn trekken'' grinnik ik en ik draai me om


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ahhhhhh voor de vierde keer deze one direction

    Niall

    ik begin hard te lachen. 'Iieeeeeel' roep ik lachend en kus hem. 'Nu heb je een echte Nial'l ' . Stiekem maak ik een foto. #JimHoran He still love Niall, and Niall still or not still loves him. I love him very loudly' Ik gniffel even door de droge tweet van me


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hoezo iewl ? Kom op alsof jij nog nooit je zelf hebt afgetrokken op een foto'' grinnik ik en ik geef hem een kus. @Jim_Horan yeah Nialler i love you gehehhhe tweet ik naar Niall . '' Haha ja nu heb ik de echte Niall waar ik mee kan spelen wanneer ik maar wil '' grijns ik en ik sla mijn armen rond zijn middel


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall
    ik begin te grijnzen en te blozen. 'ik hou van je, kom met die luie kont dan gaan we posters ophangen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan