• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )






    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    '' Dat doe je al maar dan met je sexy gezicht '' grinnik ik en ik ga op een stoel zitten. '' Papa ik neit willen slapie doen!'' hoor ik door de babyfoon. Ik zucht en ik loop naar de kleedkamers. '' James ? Jij moet slapen .. Anders ben je morgeen heeeeel moe en dan kun je niet mee 'glimlach ik en ik aai hem over zijn hoofdje. '' Waar toe?'' vraagt hij . '' Dat is nog een verassing '' glimlach ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall
    Na ren kwartier worden de meiden naar hun plekken gebracht en ik loop zachtjes naar Jim. " kom we gaan eten" glimlachend neem ik Jim mee. Grijnzend schep ik eten op en zie dat er duizenden fans staan te wachten. Grijnzend pak ik een luidspreker " let op" ik doe het raam open. " helooooooo everybody. How are ye" grijnzend sluit ik even het raam en een hard geschreeuw stijgt op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te lachen en ik maak wat eten klaar voor Niall . Hij hield wel van het eten hier hoor maar hij heeft het liefst dat ik voor hem kook . Ik geef het bordje aan Niall en ik begin te lachen als hij uit het raam schreeuwt. '' Hey Niall ? Morgen hoef je toch alleen maar even hier heen te komen om wat dingen te bespreken toch? Want het leek mij een leuk idee om samen met ons gezin naar een Teletubbie theater show te gaan . Zo kan James ook is een keer naar iets leuks heen '' glimlach ik . '' Het hoeft niet hoor als je niet wilt en te moe bent want anders ga ik wel alleen met James'' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nall

    Ik begin te grijnzen " dat lijkt me super" zeg ik grijnzend en zie James helemaal los gaan. "" nog even wat zeggen." Ik hang weer it het raam. " see you in a few ours, can you sing a nice song?" Gelijk beginnen ze best song ever te zingen. Terwijl ik rustig van het eten eet kijk ik naar ze en zwaai af en toe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach en ik geef hem een kus. Ik kijk op mijn mobiel en twitter iets @Jim_Horan. Tomorrow is a special day for my son. He's gonna meet the teletubbies ! Ik kijk naar Niall en ik schep zelf ook wat op . Opeens staat er een hele rij met mensen voor onze deur voor mijn eten . Ik grinnik en ik geef iedereen eten.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik grinnik en geniet van de fans. Ik zie dat ik nog anderhalf uur heb. " ik ga douchen dan naar Lou en dan ben ik klaar" zeg ik tegen Jim. Ik wil weg maar ik hoor James huilen. " wat is er schat?" Bezorgd kijk ik hem aan. " papa weg" verdrietig kijkt hij me aan. " papa gaat douchen, ga jij mee? Dan gaan we in bad?" Stel ik hem voor. Ik had een gehele badkamer. James knikt blij en steekt zijn duimin zijn mond. " ik ga met James in bad" zeg ik en loop naar mijn kleedkamer en doe de deur dicht. Ik kleed James it en mezelf ook. Daarna ga ik met James in mijn armen in bad


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Is goed lieverd . Veel plezier '' grinnik ik en ik begin af te wassen . Ik legde alle borden weer terug en ik maakte een flesje voor James klaar. Ik pakte schone kleren voor die 2 en ik legde het in de badkamer. '' Kijk nou eens'' zeg ik streng en ik kijk naar het water wat er op de grond ligt. '' Echt waar zijn jullie van plan om dit gebouw om te toveren in een zwembad ofzo?'' grinnik ik en ik veeg het water naar het putje. Ik geef ze allebei een kus en ik doe de deur weer dicht. Ik ga op de bank zitten en doe de tv aan . Het was een Ierse zender waar ik naar kijk . Alleen begrijp ik er geen kut van ..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Hyperactief begint James te spetteren en lachend kijk ik naar Jim. Dit was een goede ontspanning voor een optreden. Nadat we schoon zijn droog ik ons af en kleed ons aan. " ik ben bij Lou" roep ik. " Lux Lux" kirt James en lachend neem ik hem weer mee. Terwijl hun lief naar Teletubbie kijken doet Lou mijn make up en haar goed. Als alles goed zit ga ik weer terug en laat James bij Ux spelen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik ga alvast naar het podium '' glimlach ik en ik ga op een stoel zitten naast het podium . Je kunt me niet zien maar ik zit er toch. Ik glimlach als ze beginnen met optreden . James komt naar mij toegekropen en lux loopt achter hem aan . '' Papa ? Wil jij zing doen voor mij?'' vraagt hij aan me . Ik begin te lachen . '' Schatje toch . Ik kan niet zingen . Weet je wat? Kijk maar naar Papa N . Die kan heel goed zingen'' glimlach ik en ik zet hem op mijn schoot. Zodra ze beginnen te zingen beginnen Lux en James te dansen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Glimlachend knik ik. Ik loop naar de jongens en we eten en drinken nog wat waarna we ons klaar maken. Ik moet nog even naar Lou om alvast wat singen voor mijn oormicro te doen zodat er straks alleen op geklikt hoeft te worden. We draaien onze kastjes aan, stoppen de oortjes in en gaan op de plekken van Live While Were Young staan en starten het concert. " helo everybody" roep ik hard


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Papa goed zingen !'' zegt James tegen mij. Ik begin te lachen . '' Ja inderdaad'' zeg ik en ik omhels hem . Ik hou echt super veel van mijn 2 mannen. '' Ik jou van hou.. '' zegt James zachtjes. Een traan verlaat mijn oog. '' Ik hou ook van jou'' glimlach ik . James kijkt me aan . '' Papa huilen?'' vraagt hij . Ik snik terwijl ik lach en ik knik. '' Niet huilen papa'' zegt hij en hij omhelst me weer. Waarom is dit kind zo perfect?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall


    Lwwy ging echt heel goed bij mij en bij de rest. We gaan verder met de rest van de nummers en belanden bij moments. Ik slik even moeilijk en met een dikke brok zing ik toch mijn stukje. Lou ziet dat ik het moeilijk hebt en omhelst me even stevig waardoor ik weer kalmeer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik zie dat Niall het weer moeilijk krijgt en ik begin weer te huilen . Gelukkig heb ik James alweer naar bed gebracht want hij is echt moe. Ik glimlach als ik een arm om me heen voel. Het is Lou... '' Hey kom eens hier'' zegt ze en ze omhelst me. De tranen stromen over mijn wangen . '' Waarom hij Lou ? Waarom niet een oud iemand?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik veeg snel mijn tranen weg en zie dat vele fans huilen. We doen een grouphug. We spelen Little things waar ik ook weer bij zit te janken en dan gaan we met het nummer Change My Mind naar het kleine podia waar we OWOA zingen en twitquestions doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik zucht en ik loop naar de kleedkamer. Ik ga op de bank liggen en ik val in slaap . Al snel word ik wakker door de kou en trek ik een deken over me heen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik