• Hallo iedereen,

    Ik heb jullie hulp nodig en ik hoop op creatieve oplossingen van jullie :)
    Een vriendin van me wordt binnenkort 18 en zoals elk jaar geeft ze een themafeest. Alleen dit jaar is het thema 'alles mag'.
    Een beetje vaag thema, dat vond ik ook. Om het hopelijk wat duidelijker te maken zet ik haar uitleg die ze erbij gaf er over bij (onder spoiler):

    Mijn super deluxe geweldige geniale verjaardagsfeestje dat exclusief is en speciaal alleen voor jullie, want jullie zijn door de über strenge selectie ronde heen gekomen. Het thema is ALLESmagDUSallesKAN!
    Kleed je aan als je favoriete karakter uit een film of trek iets aan wat je anders nooit zou kunnen dragen! Nu kan het, want als je 18 bent mag je alles, dus kan je alles!
    Het feestje gaat zeker door, dus zie ik jullie allemaal graag bij mij thuis op zaterdagavond 21 september. Wie er mee wil, mag gezellig mee uit in de stad, maar dat hoeft niet natuurlijk. Ik heb hier 1 slaapplek, dus wanneer nodig, even melden! Je kunt je hier eventueel ook omkleden, als je niet in je verkleedoutfit mee de stad in wil.


    Dus... Hebben jullie ideeën? Ik heb geen geld, dus de enige eis is dat het geen geld mag kosten. Post je gekste idee, want ik heb ze niet. Dank jullie!

    PS: mochten jullie willen weten wat ik leuk vind: op mijn profiel staat een lijstje film, series, bands etc. Bedankt voor jullie inzendingen nu al!

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 21:17 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Zoek al je groene spullen bij elkaar. Groene broek, groen shirt/groen tuniek en zoek een kerstmuts en verf die groen. Voila, Link!
    Of een oude jurk die je van je ouders geel mag verven. Knip een zwarte panty kapot, maak oortjes (hoeft nie perse). Viola, Pikachu!
    Ligt maar net aan wat je leuk vind?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Verkleed je als the mad hatter die kan en mag ook alles

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 21:15 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    LacieChan schreef:
    Zoek al je groene spullen bij elkaar. Groene broek, groen shirt/groen tuniek en zoek een kerstmuts en verf die groen. Voila, Link!
    Of een oude jurk die je van je ouders geel mag verven. Knip een zwarte panty kapot, maak oortjes (hoeft nie perse). Viola, Pikachu!
    Ligt maar net aan wat je leuk vind?


    Dat zijn echt leuke ideeën, helaas heb ik er de spullen niet voor. Al mijn jurken zijn vrij nieuw en ik heb geen groene broek. Ik ga ze wel onthouden, mocht ik de spullen bij de hand hebben.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Cosplaaaaaay.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    maak een vreselijke combinatie of ga in jaren '80 stijl.. inclusief bekjes in je haar


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    maak een vreselijke combinatie of ga in jaren '80 stijl.. inclusief bekjes in je haar


    Deze ga ik overwegen


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Yoda schreef:
    Cosplaaaaaay.


    Maar is dat überhaupt mogelijk zonder dat je je portemonnee hoeft te trekken?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    KillTheSun schreef:
    (...)

    Maar is dat überhaupt mogelijk zonder dat je je portemonnee hoeft te trekken?


    Zelf maken ;D


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    (...)

    Zelf maken ;D



    Daar ben ik niet zo goed in....


    Rest in Peace, Son of Gondor

    LacieChan schreef:
    Zoek al je groene spullen bij elkaar. Groene broek, groen shirt/groen tuniek en zoek een kerstmuts en verf die groen. Voila, Link!
    Of een oude jurk die je van je ouders geel mag verven. Knip een zwarte panty kapot, maak oortjes (hoeft nie perse). Viola, Pikachu!
    Ligt maar net aan wat je leuk vind?


    -

    Knutsel een leuk masker.. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Pak een tak van de grond, zet een rond brilletje op (desnoods teken je hem) en teken een bliksemschicht op je voorhoofd. Voila, je bent Harry Potter.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ga naakt, volledig gratis


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Je kunt best veel doen met kartonnen dozen. Bv: een grote doos, waarin je een vierkant gat knipt en die je vervolgens een beetje toepasselijk verft en tadaa.. je hebt een tv waardoor je je hoofd kunt steken en dan ben je een nieuwslezeres :')


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.