• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )






    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begin te lachen en trek de sweater aan. Ik doe de oren weer op. 'Kom we gaan' juich ik. Na de voorstelling zouden we wat gaan eten en een meet and greet hebben. De meet en greet was al een beetje voor zijn verjaardag want over anderhalve week werd hij al 1


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Jaaaaa !!! Ik wil weten waar wij heen gaaaan '' grinnik ik . Ik doe net alsof ik ook nergens van af weet. Ik zet James in de buggy en ik pak onze tas. Direct als we het hotel uit zijn worden er foto's van ons gemaakt. Ik vind het niet erg ik vind het wel hilarisch . Ik geef James zijn knuffel en hij kijkt met grote ogen naar het gebouw als hij het bord ziet. ''Gaan we naar Tubbies ?!'' vraagt hij enthousiast. Ik knik . '' Jaaa'' grinnik ik en ik loop naar binnen . Ik wacht even op Niall en ik laat dan de kaartjes zien. De vrouw grinnikt om ons en ik lach gewoon vrolijk mee. We hadden een plek op de 2e rij.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glunder door James zijn vrolijke reactie. 'En na het eten heeft papa nog een verassing voor je' James glimlacht en klimt eigen wijs op mijn schoot. De lampen gaan uit en hij kijkt me bang aan. 'het is niets, dat is dat de Tubbies zo zullen komen' leg ik hem uit. 'maar als de lampjes aan zijn zie je de Tubbies niet goed' hij knikt maar pakt toch stevig mijn vingers vast wat me laat glimlachen. Al snel komt de tubbies en hij zit alleen maar te lachen

    [lol ik leer juist op school een normaal levend en bestaand kind kan op zijn 2de rond de 500 woorden en begint dan pas met woorden te praten en een kind van 3 jaar begint zinnen in logische volgoorde te zetten Maarja James is gewoon een wonder kind. Want lopen begint pas rond anderhalf jaarXDXDXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH]

    Jim Horan

    De intro begint en ik vind het nu al leuk ! '' Over the hills far away ! Teletubbies come to play !!'' James klapt vrolijk in zijn handjes als hij de teletubbies ziet. De Teletubbies beginnen vrolijk te dansen . ik pak mijn mobiel en ik film ze en ik film James ook die mee zit te dansen . Ik moet toe geven dat dit best een leuke show is. '' Where is Tinky Winky ?'' hoor je de stem roepen. '' Daar daar !!'' zegt James snel en hij wijst naar Tinky Winky die zich verstopt heeft. '' There is Tinky WInky!!'' en zo moet James en de rest van de kinderen de teletubbies proberen te vinden.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Gehehejejd best wreid maarja

    Niall

    Lachend zorg ik dar James niet van mn schoot afdonerd. Veelste snel is het voorbij en we zingen het liedje. Ik zie James zielif naar ne kijken" 'shhh niet huilen eerst gaan we lekker eten uit ee potje en daarna hebben we nog een verassinf'stel uk hem gerust. Hij klemt zijn vingers om nijn nek en ik gtil hem dus op "gaan we naar Tubbierestaurant'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Het duurde voor het geld wel te kort eigenlijk. '' Tubbie eten!!'' zegt James. Ik knik. Ik klap de buggy in want ik weet zeker dat hij gedragen word. Ik glimlach naar mijn 2 tubbie's en we lopen samen met elkaar naar het restaurant. Als je binnen komt word je echt vrolijk begroet door 2 mensen . '' Welkom in het Teletubbie restaurant!'' grinniken ze. '' Wij weten de weg naar jullie tafel ! Volg ons'' ik grinnik en ik volg ze. Deze tafels lijken echt veel op die van de teletubbies. James werd in een kinderstoel gezet . We bestelden ons eten en ik keek naar James


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik zet de veelste vrolijke James in een tubbie stoel neer. 'Tubbie moes, Tubbie moes' kirt hij vrolijk . Ze hadden hier een soort appelmoes met smaakjes die hij helemaal geweldig vond. Ik bestelde een appelmoes en aardbeien smaakje en voor mezelf bestel ik friet met snack. Al snel is ons eten er. Hij krijgt een Tubbie lepel die hij mag houden en ik voer hem zijn eten. Als we klaar zijn kijkt hij ons aan. 'waar toe waar toe?" ik gniffel.hij herhaalde zsteeds ales twee keer. 'verassing' kir ik blij en loop met hem en Jim in mijn hand naar de deur. De man herkent mij aangezien we hier wel eens gestaan ehbben en begeleid ons. 'James oogjes dicht' zeg ik hem en open de deur. Ik wijs een stilte gebaar naar de teletubbies. 'open maar' hij opent zijn oogjes en kijkt benieuwd rond. 'Tubbie's TUbbie's ' kirt hij vrolijk waardoor ik grijns. Ik pak de camera en begin alles te filmen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Hij is echt fucking schattig . Ik til James op . '' Tubbies tubbies !!'' kirt hij vrolijk '' Eowww'' giechelen ze. '' Eowww'' zegt James terug . '' Knuffel !!'' zegt James. '' Knuffel '' zeggen ze terug . James krijgt van hun een knuffel . '' Ja James dit zijn nou de teletubbies'' grinnik ik . '' Hihihihi '' giechelen die mensen in die pakken . Best wel eng eigenlijk . '' Wil je nog iets vragen aan hun ?'' vraag ik aan James.'' Waar is Noo Noo '' vraagt hij . '' Thuiss'' zeggen ze. Dit is best wel handig want ze hebben dezelfde woordenschat als James. .. James kijkt naar de step . de bal. de tas. en de hoed. James wil met zijn handjes naar de dingen grijpen maar hij komt er niet bij . '' Zometeen schat nu gaan we met de Teletubbies spelen !'' glimlach ik . De Teletubbies doen hun handjes voor hun ogen . '' Waar zijn de Teletubbies nou ? '' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik film alles en gilmlach. De mensen in de pakken waaren echt super lief allemaal. Jmes kijkt rond en wijs Poo aan 'daar Poo is' kirt hij en klapt in zijn handjes. Poo doet zijn handen voor zijn ogen weg en roept Kiekeboe waardoor James begint te lachen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Nu hebben we Po gevonden ! Maar waar is Laa-Laa ?'' vraag ik . Hij haalt zijn schouders op . Hij wijst naar het gele meisje . '' Daar is Laa-Laa!'' grinnik ik . De speelster van Laa-Laa haalt haar handen voor haar ogen weg en James begint te grinniken


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Vertederd kijk ik toe. 'james Tubbiekoekje?' Poo kijkt hem aan en James begint gelijk te knikken. ïkke eten, ikke honger' ik begin te lachen. 'Papa lachen, papa ook eten' vraagt hij en ik knik. 'Ja papa wilt ook wel hoor'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Niet zo gulzig James !'' waarschuw ik hem . Ik glimlach naar de Teletubbies. Ze geven hem en Niall een TubbieToast. Ze willen mij er ook een geven maar ik zei : '' Nee bedankt. Als ik deze op eet heeft een van jullie niks.. '' zeg ik . Ze beginnen te lachen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik bedankt de teletubie en eet hem op. Ook James heeft hem al snel op. 'Wij gaan naar Noenoe toe dag James' ze zwaaien en knuffelen James nog even en wij gaan ook weer weg. 'Was dat niet leuk?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    James knikt hevig. '' Nog een keer?'' vraagt hij . Ik schud lachend mijn hoofd. '' Andere keer . Oké?'' zeg ik . Hij knikt vrolijk en hij begint het liedje te zingen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Vertederd kijk ik naar hem. 'kom zullen we terug gaan en ehh nog wat leuks doen?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan