• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )






    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik knik en ik kus hem terug . Ik sla de dekens over me heen en ik val in slaap .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    GLimlachend kruip k weer tegen hem aan en val ook in een diepe lange slapa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Papaaaa?!'' hoor ik iemand schreeuwen . ik word wakker en ik loop naar James. '' Schat ga slapen het is nog maar half 6!'' mompel ik . '' Maar ikuh honger!'' zegt hij en hij slaat zijn armpjes over elkaar. Ik maakte een flesje klaar en ik gaf hem het. Hij kon het flesje al zelf vasthouden blijkbaar. Ik wachtte tot dat hij het op had en ik gooide het flesje toen weg. Het is zo'n weg werp ding. Ik ging weer in bed liggen en ik viel in slaap


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    ik hoor vaag geroep en merk dt Jim er al uit gaat. rustig slaap ik verder en omklem Jim stevig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach als hij me omhelst en ik val weer in slaap . Ik hou van deze jongen. Als ik WEER wakker word zie ik dat het 9 uur is. James ligt nog rustig te slapen. Maar helaas zei ik dat te vroeg want hij werd wakker. '' Papa?'' fluistert hij . '' Papa is hier lieverd'' glimlach ik en ik til hem uit bed


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    onrustig murmle ik wat en beweeg ik heen en weer als mijn warmte bron weg is en omhels uiteindelijk de kussen van Jim


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Verassingggg'' zegt James zachtjes. Ik begin te lachen . Ik geef hem een cadeautje en hij maakt het open. '' Ohhhh een teletubbie pak!!'' grijnst hij. Ik had het pak gekocht van zijn lievelings tubbie. Po .. Hij trok het aan en nu ik zo naar hem keek leek hij precies op Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    hhahha

    Niall Horan

    Langzaam word ik wakker en rek me uit. Met spleet ogjes kijk ik naar James. 'Heey waar is James nou, ik zie alleen maar Po.. Po weet jij waar James is?" zeg ik gespeeld alsof ik het echt niet weet. Ik hoor hem ondeugend lachen. 'Ik niet wetne'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te lachen . '' Ja ik heb James ook niet meer gezien sinds gisteren. Po ? Weet jij waar James is ?'' vraag ik . Hij haalt zijn schouders op . '' Misschien is hij naar Teletubbie land Niall ! '' zeg ik tegen Niall . '' Nee James niet naar teletubbieland is ! James hier !!! James in Po pak!'' zegt hij en hij rent op ons af en hij haalt de muts van zijn hoofd. Ik begin te lachen . '' Daar is James!!'' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik lag hard 'daar is ieee" roep ik vrolijk en hij klimt op bed. 'Zal papa uit bed komen dan gaan we naar de verassing' grijns ik.'of gaan we slapen' lachend en ontdeugend kijkt hij me aan. ';papa uit' ik grijns en blijf lachend liggen. We zouden naar de theatershow gaan en ik had geregeld dat James ze mocht ontmoeten. HIj was pas bijna 1 maar nog


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Uit Papa uit !!'' roept James. '' Papa komt er zo uit . Zullen wij alvast in bad gaan ?'' vraag ik. Hij knikt. Ik weet het . Ik had gisteren gezegt dat hij vandaag niet meer in bad mocht maar ik wil wel dat mijn kind fris en fruitig naar zijn verassing gaat. Ik pak de armpjes van James vast en hij probeert te lopen maar het lukt hem niet echt goed. Morgen ga ik hem leren lopen. Ik til hem op en ik trek zijn kostuum uit . Ik gooi zijn luier in de prullenbak en ik laat het bad vol lopen . ''
    Papa N erbij!'' zegt hij . Ik begin te lachen . '' Nialler ?! James wil jou er ook bij hebben '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Lachend kmo ik uit bed en kleed me juit en plof bij Jaems neer. 'dus meneertje vind badderen leuk' gnifelend kijk ik Jim aan. 'als je wilt mag je je alvast wel klaar maken, dan let ik wel even op hem'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik droog mezelf af en ik trek een schone boxer aan . Ik scheer mezelf en ik trek wat leuks aan . Ik trok een witte lange trui aan en een chino en mijn supra's .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik was ons beide weer en als ik klaar ben sla ik bij mij een handdoek om en bij James ook. Al snel heeft hij een hempje en kort broekje aan en doe ik zijn Tubbie pak aan. Het was dezelfde als ik ooit gehad heb. Ik maak een foto en stuur deze naar mama. Daarna zet ik hem op de grond en hij kruipt naar JIm. Ik kleed me om, ik had niets van Tubbie dus helaas. Wel zette ik de oren op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik kijk Niall verbaasd aan als hij alleen maar die stomme oren op heeft. '' Ik wist dat je niks van de Teletubbies had dus daarom heb ik dit gekocht'' grijns ik . Ik pak een tas en ik geef het aan hem. Ik heb dit shirt bij de Teletubbie winkel gekocht net zoals de mijne. Ik til James op en hij vraagt zich nog steeds af waar we heen gaan .

    Ik begin te lachen als hij het uit de tas haalt. Ik zet ook een haarband op mijn hoofd. Ik heb de gele want die vond ik het leukst . Niall heeft de rode net zoals James . Maar James heeft er al een op zijn muts dus hij hoeft er geen een . Ik begin te grinniken


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik