• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )






    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik ruim alles op en besluit dat we eerst een liedje gaan zingen. 'gaan we tubbieliedje zingen?" hij knikt en ik ga naar beneden. Ik zoek de intro op en pak mijn gitaar. Terwijl ik mee zing en speel zingt James ook mee. Als het opgenomen is stuur ik het anmar Jim zijjn mobiel. 'kom we gaan ou kaart maken' Als snel hadden we een teletubbie kaart gemaakt met 'hoera James 1 jaar' in de tubbie letters en balonnen en shit. De data , tijd en adres stond er ook bij en hij was al snel verstuurd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grinnik als ik klaar ben en ik kijk naar het resultaat. Ik laat alles even een half uurtje drogen en ik zet alles weer terug op de plek waar het stond. Zuchtend en vermoeid loop ik naar de garage en ik zet de verf potten weer terug. '' I-Ik ,, Ga douchen.. '' zeg ik en ik loop vermoeid weer die trap op . Ik doe mijn kleren uit en ik flikker ze in de ton. Ik kan er niks meer mee want ze zijn hard door de verf. Ik doe de douch aan en ik stap er onder.




    Zo ziet het er ongeveer uit


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    haah ze zien er stoned uitXD

    Niall

    Ik glimlach knikkend. 'kijk zo eens op je mobiel' roep ik grijnzend en speel met James wat tot hij moe is en tv wilt kijken. Je mag drie keer raden wat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Langzaam droog ik mezelf af en kijk ik op mijn mobiel . Ik begin te lachen als ik Niall en James hoor zingen . '' Word mijn nieuwe ringtone'' grijns ik . Ik doe schone kleren aan en ik loop naar beneden waar ik naast James ga zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik grins 'vanavond'knipoog ik. HIj zou zich aan zijn belofte hoduen en ik had er zin in. 'wiltJames naar bed'd moe knikt hij. 'je mag in ons bed' beloof ik hem. k pak het apparaat waardoor het op een klein bedje leek en hij niet zou kunnen vallen. Ik leg hem erin en glimlach 'trusten'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' En wat nou als je vanavond niet je zin krijgt ?'' grijns ik en ik loop met hem mee en kijk toe hoe hij James in bed legt. Ik grinnik en ik loop weer naar beneden waar ik er een andere zender op zet. MTV om precies te zijn . Yes Catfish is erop . Mijn lievelings programma


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    "Dan ben jij de lul de volgende keer' zeg ik lachend en droog jes plof ik op zijn schoot en ga met mijn hand over zijn plek waar gelijk wat groeit. 'Maar je kunt mij niet wijs maken dat je geen zin hebt'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te blozen . '' Ik kan jou zoveel niet wijs maken . Als ik zeg dat ik jou haat geloof je me niet.. '' Zeg ik grinnikend. Als hij over mijn gevoelige plek heen gaat begin ik lichtjes te kreunen. '' Come on Niall ! Het is nog maar net middag'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik gniffel gemeen 'omdat dat gewoon niet zo is en wat maakt het nou uit' gniffel ik en druk mijn kont wat meer erop.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik probeer Niall te negeren maar het lukt me niet. Ik begin hem vurig te zoenen en ik scheur zijn shirt kapot. Ik trek zijn broek uit en ik ga met mijn hand in zijn boxer


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begin te grinniken als hij me zoent en mijn kleding uit en kapot trekt. Ik kreun als ik zijn hand in mijn boxer voel.
    "hhmm Jim'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Jij bent een stoute jongen.. En papa houd niet van stoute jongentjes'' zeg ik met een grijns op mijn gezicht. Ik trek hem zijn boxer uit en ik geef hem een Blowjob


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Lachend voel ik mijn boxer uit. Ik begin hard te kreunen en al erg snel kom ik klaar. Ik grijns als ik denk aan de vorige keer. HIj zou me gaan verassen en ik was nog steeds benieuwd of hij alle spullen ging gebruiken en hoe hij alles ging doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begon te grijnzen en ik stopte 1 vinger in zijn .. Kont. Ik begon hem te vingeren en ik zoende hem tegelijkertijd . Ik begon te lachen en ik trok mijn broek en boxer uit . Ik pakte de dildo en die stopte ik er eerst in . Ik trok een grijns toen hij begon te kreunen. Ik haalde hem eruit en ik pakte de glijmiddel. Ik smeerde mijn erectie er mee in en ik stootte in een keer in hem .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik voel zijn vinger en kreun zachtjes. AL snel zit er een dildo in en kreun harder. Ik zie dat hij glijmiddel op de zijne doe en voel een harde stuit waardoor een genietende kreet mijn lippen verlaat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan