• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )






    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik kleed me ook om en ik ga rustig naast hem liggen en ik val ook in slaap . Ik word wakker en het is half 10. Ik besluit om Niall nog maar even te laten slapen en ik loop naar beneden waar ik de tafel dek voor het ontbijt


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [het is wel fijn bij ons, iedereen huilen en lekaar troosten

    Niall Horan

    Ik slaap lekker, eht was vanacht voro me echt veel te laat geworden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Waarom moest iedereen huilen ?]

    Jim Horan

    Mijn zoon en mijn man slapen allebei heerlijk. Ik loop naar boven pak mijn mobiel en zet de flits uit. Ook het geluid zet ik uit en ik maak een foto van Niall en van James en zet het op Twitter @Jim_Horan '@NiallOfficial look babe you and James looks so hot ! x You know who gehhehe


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [na zon 'POP' gesprek dan ga je oa. praten over thuis en verleden maar aangezien er een aantal hun ouder verloren hebben, vele zijn gepest enz. dat raakt je en ze kan eigenlijk door je heen kijken. Gelukkig deed ze dat vandaag niet bij mij. maarja daarna hadden we drama en toen gingen er weer een paar huilen maar het is een fijne klas

    Niall Horan.
    Ik hoor wat zachte voetstappen en negeer ik. Snurkend slaap ik verder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik zucht even en ik ga naast Niall op bed zitten . '' Lieverd ? Het ontbijt is klaar '' glimlach ik voorzichtig. Als hij wakker is loop ik naar de kamer van James en maak ik hem voorzichtig wakker. '' Papa honger ?'' mompelt hij . Ik begin te lachen . '' Ja papa heeft honger en ik denk jij ook '' glimlach ik en ik til hem uit bed. Ik haal hem uit zijn trappelzak en ik loop naar beneden


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    'Lieverd ontbijt is klaar' hoor ik en kreunend rek ik me uit. Ik trek een trui en broek aan en loop naar benden. Ik begin te grijnzen als JIm er ook al is. 'goeiemorgen' ik kus JIm en knuffel even met James en zet die in zijn stoel. 'James boterham smeerkaas?" vragend kijk ik hem aan > ZIjn tandjes begonnen al langzaam te komen dus hij at al wat brood


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te walgen van die smerige kaas. Ik haat kaas. Ik lust het alleen op een tosti . Ik glimlach naar Niall en ik schenk wat koffie voor hem in . Ik kijk naar James en ik zet een flesje met Ranja op zijn tafeltje. Ik grinnik als James begint te eten. Het ziet er zo lief en schattig uit. '' Gelukkig. Het word een leuke en rustige dag vandaag '' glimlach ik . Ik pak een bolletje en ik smeer hem in met wat boter. Ik doe er hagelslag op en ik begin ook te eten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    ik gniffel door eht gezicht van Jim. Zelf eet ik een stuk of 8 broodjes en geef Jim anderhalve boterham,anders wer d het te veel. 'wa doen vandaag?" James kijkt me aan. 'Papa gaat jou kamer mooi maken en wij samen gaan een mooie kaart maken voor iedereen die op jou verjaardag moet komen en daarna is het lekker Papa tijd en gaan wij lekker spelen en knuffelen' beloof ik hem '; tubbie kaart papa' ik gniffel. 'we gaan zeker een tubbie kaart makne'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te lachen . '' En wat moet er op de tubbie kaart staan lieverd ?'' glimlach ik . Hij denkt even na. '' Tubbie's !'' zegt hij . Ik grinnik . '' Maar wat nog meer?'' vraag ik . '' Uhmm mijn tal.. '' zegt hij . Met tal bedoelde hij leeftijd. Ik grinnik en ik streel zijn wangetje. Ik ruim alvast mijn bord op want ik eet mijn fruit dinges. Ik pak het bakje en pak een vork. Ik ga weer zitten en ik begin er van te eten . '' Ik ooook '' roept James. Ik zucht vriendelijk en ik geef hem een stukje mandarijn. '' Wel op eten '' glimlach ik . Hij knikt vrolijk en hij begint er van te eten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall
    Grinnikend kijk ik toe en jat af en toe van Jim. Ik doe shht naar James die hard zit te giechelen

    tadarts


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Net als ik meer wil pakken zie ik dat er helemaal geen fruit meer in het bakje zit. '' Hoe kan dat nou weer ? ik heb er maar een gepakt.. '' zeg ik en ik kijk Niall aan die een volle mond heeft. Ik pak snel 3 broodjes van hem af en ik ga op de stoel staan . '' Grrr'' grom ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nialll
    James ligt helemaal in de duek en lachend eet ik het alatste broodje op. 'papa stout' zegt James en ik begin nog harder te lachen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te knikken . '' Papa is heel stout !'' zeg ik nep boos. '' Papa verdiend straf vind je niet James?'' vraag ik . James begint giechelend te knikken . Ik grijns naar Niall en ik hoop dat hij weet wat ik bedoel en anders laat ik hem dat vanavond wel zien


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Pruilend en mijn grijns tegenhoudend kijk ik naar James. 'Papa moet huilen'zeg ik en begin nep te snikken. 'papa drietig' ik grinnik en doe boe naar James die schrikt. 'Papa jij gaat de kamer van James, ik ruim de tafel op,zorg voor de kaarten, voor James en wij gaan een liedje zinge'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik loop naar de garage waar ik de verf pak . Ik doe oude kleren aan en ik loop naar de kamer van James. Ik doe het raam los zodat het sneller kan drogen en het niet gaat stinken. Ik zet een paar dingen aan de kant en ik begin te schilderen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik