• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )






    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    '' Jaa we gaan in onze kamer nog meer leuke dingen doen!!!'' grinnik ik en ik geef James een kusje. Ook geef ik Niall een kus. '' Bedankt schat'' fluister ik in zijn oor


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ahah in de andere rpg hij durfd niets te zeggen brynn dekt dat het iemand anders isXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall HOran

    Ik gniffel even. 'We kunnen ook de one direction kamer versieren, ik ben wel benieuwd wat er alleaal van mij is' grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hahah ja ik heb nog 15 tassen ! Ik heb namelijk nog maar 5 tassen geleegd en in je 1D kamer gezet '' grinnik ik

    [ Hahahaahhahha ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Gniffelend kijk ik hem aan 'MIjn 1D kamer hmmm' We hadden een mega kamer voor zijn spullen en ik bewaarde ook wat speciale fan dingen. Zo had ik een tekening die echt heel mooi was van mij en speciale aandenken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    De One Direction kamer was van Niall en mij. Ik glimlach naar Niall en ik pak onze spullen in .. '' We gaan weer naar huis !!'' glimlach ik . James klapt in zijn handen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Lachend pak ik mijn spullen in en check beneden alvast uit. 'Rij jij?" vraag ik hem, dan kon ik nog wat slaap pakken voor we zouden beginnen want na alles was ik ontzettend moe geworden en ik had gister middag niet meer geslapen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Natuurlijk rij ik schat '' glimlach ik en ik maak James vast in zijn auto stoeltje. Hij slaapt al voor dat we weg zijn . Ik loop naar Niall . '' Kom je lieverd dan gaan we''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik knik en stap in. Muziek staat zacht aan en al snel val ik met mijn hoofd tegen het raam in slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach als ze allebei liggen te slapen. We moeten 4 uur rijden dus tjah. Ik drink mijn sterke koffie op en ik schenk snel weer wat in. Ik geniet van de muziek en ik glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    Mijn hoofd zakt steeds verde naar beneen en al snel lig ik in een vage houding. Als ik wakker zal worden zal ik vast mijn nek wel voelen, maar he ik sliep goed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Hahhaa lex mag het wel vertellen hoor. Ik heb wel zin in meer drama ghehehehehe]

    Jim Horan

    Als we bij de stoplichten staan maak ik foto's van die 2 en zet het snel op twitter @Jim_Horan.. We're going back to our house. We just met the Teletubbies! And now my Teletubbies are tired Night Night


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ohh geloof me maar dat moet wel een beetje op een dramatische manier. OMG ik ga bij de esta's kindjes van 4 tot 10 een progamma draaien volgende week omdat dat moet voor school. ZO'n zin in hele progamma.yaaaaay one direction gecoverd nummer

    Niall Horan

    Bij de hoppels blijft mijn hoofd mee veren maar ik merk er niets van


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Hahahahahhahahahhahha Leukkkkkk]

    Jim Horan

    Ik probeer zo zachtjes mogelijk onze oprit op te rijden maar door die kut steentjes lukt dat niet echt. Ik haal alle spullen uit de auto en ik ruim snel alles op . Dan leg ik James in bed en loop ik terug om Niall in bed te leggen. Ik ga hem niet wakker maken. Ik til hem op en ik loop naar boven . Ik leg hem in bed en ik trek zijn kleren uit en sla de deken over hem heen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik voel vaag dat ik niet meer in e auto zit en dat er wat warms over me heen gelegd word. Ik wikkel me in de warmte en slaap rustig verde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan