• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )






    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik grinnik . '' Ga maar ik ga wel hier opruimen '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Lachend haal ik benedem eten en neem wat mee. Nel is qlles op en help Jim even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Schat ? Moet je niet zo gaan het is al half 11'' zeg ik tegen hem . Ik ga vandaag met James even lekker wandelen en leuke dingen doen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    'huu owja sht ja ja 'helemaal gestresd omdat ik dat vergeten was kleed ik me aan. Ik hoor een klopje op se deur en weet zeker dat dat Zayn is. 'jaaaa ik kom al'roep ik en poets snel mijn tanden. Ik spuit deo en omhels james enjim en spuug de tandpasya uit. Daarna ren ik naar dw deur en zoe zayn :sptru


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' En dat was papa die is een keer te laat is. Daar wen je wel aan'' fluister ik tegen James. Ik begin te giechelen en hij ook . '' Wat wil je doen vandaag James?'' vraag ik aan hem . Hij wijst naar de tassen met one direction spullen . '' Goed idee schatje! We gaan naar huis en maken de One Direction kamer af! '' glimlach ik . Ja we hebben een One Direction kamer. Ik wou dat omdat ik niet alles wou weg gooien wat ik gekregen had. Ik wou helemaal NIKS weggooien . Ik heb het toen maar in een kamer gezet. Nu heb ik alles en kan ik het af maken.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    '' Gast waarom duurde dat zo lang ?'' vraag ik aan Niall . '' En wat waren die geluiden vannacht ? Het kwam niet van Harry.. Niet van Louis en niet van Liam. EN al helemaal niet van MIJ! Heb je gewoon seks in het bijzijn van je kind?'' vraag ik nog al bezorgd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begin blozend te lachen 'ehm ik was vergeten dat we wat hadden wat moeten we eigeblijk doen. Nou ehm we hadden James heel mos gemaakt in de 1d em teletubiestore en toen hij sliep ehm naja je weet wel. Hik kan al praten Zayn zo super awesome owja en ehh ik heb pfeifer'ratel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik begin te lachen . '' We hebben zo een soundcheck en daarna moeten we ons klaar maken voor het optreden wat over 3 uur begint. Hhaha serieus? Ach zolang je hem maar geen trauma hebt bezorgd is het goed'' grinnik ik en ik stap in de auto. ''Ik weet dat je Pfeifer hebt. Dat heeft Simon ons verteld. Balen man'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik gniffel even "ik moet straks wel even Simon of Paul hebben want er is meer uit de test gekomen"zucht ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik knik . '' Is goed Irishone'' glimlach ik . Ik start de auto en ik rij naar het gebouw een paar straten verderop . '' Hup ga met ze praten'' grinnik ik als ik Paul en Simon zie


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik gniffeleven en zing mee met de muziek. Als we er zijn loop ik naar Simon rn Paul. 'heey ik ben gister weer gebeld en uhm ze hebben meer nieuws' zeg ik zacht. 'mijn pfeiffer is niet overdraagzaam maar blijkbaar had ik een heel erg ziek tweelingbrperje die heeft iets overgeven waardoor ik makkelijk ziek wordt' certel ik en hij kbikt 'we gaan er rekening mee houden'beloven ze mij en dankbaar knik ik. 'guys kom eens'ik wenk ze bij mij en vertel alles opbieuw en bijt op mijn lip. Ik vond het moeilijk te beseffen dat ik een breortje gehad had


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik zie dat Niall het moeilijk heeft en ik trek hem in een knuffel . '' Hey don't cry Boo... '' fluister ik in zijn oor en ik wrijf met mijn hand over zijn rug. '' Ik bel Jim wel als hij wil komen'' glimlach ik . Ik pak mijn mobiel en bel Jim op . '' Met Jim Horan?'' vraagt hij . '' Hey Jim! Zayn hier! . Uhmm wil je misschien hier heen komen ? Niall heeft het een beetje moeilijk .. '' zeg ik . '' Is goed ik kom eraan. Ik was net klaar hahah'' grinnikt hij . Ik bedank hem en ik hang op . '' Hij komt er zo aan Niall '' glimlach ik en ik trek hem nog een keer in een knuffel


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knuffel Zayn even en voel een paar traben. 'dankje'zeg ik zachjes aps hij Jim gebeld heeft. "het het is gewoon mama heeft nooit geweten dat ze nog een zoon had en nu ben ik de eerste die dit weet dat ik een broer had'zg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Kom we gaan .. Papa heeft ons nodig'' glimlach ik naar James en ik zet hem vast in het autostoeltje. Ik grinnik en ik rij naar niall toe. Ik til James op en ik loop naar Niall . '' Lieverd gaat het wel ?'' vraag ik aan hem en ik omhels hem . '' Waarom heb je me niet verteld dat je het moeilijk vind?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik