• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )






    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Al snel komen we tegen het einde. We bedanken het geweldige publiek. Ik kijk op zei en zie Lou met James die naar mij kijkt. Ik begin te griijnzen"who wants to see my son?" Gejuich steeg op en ik wenk Lou ze zet James op de grond en ik spreid mijn armen. James kruipt als een gek op me af en lachend til ik hem op. " onze kleine man is weer wakker" hij kijkt met grote ogen rond en ik glimlach. " James liedje zingen?" Hij kijkt me aanen grijnzend begin ik de teletubie song te zingen waardoor hij mee zingt. Ik houd de microfoon bij zijn mond en al snel hoor je ons teletubie zingen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik word wakker als ik allemaal gejuig hoor. Ik loop naar Lou en vraag wat er aan de hand is. '' Kijk zelf maar'' grinnikt ze. Ik kijk op het podium en ik zie James samen met Niall zingen . Ik grinnik . Opeens begint heel de zaal het teletubbie lied te zingen ! Ik lach en ik loop op ze af. Ik zet de teletubbie haarband op James zijn hoofdje en ik zet er een op die van Niall . '' Nu zijn jullie echte teletubbies '' grinnik ik . Ik denk dat James later zijn vader achterna gaat. Hij vind het blijkbaar leuk om te zingen

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 15:14 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Gehehe

    Niall

    Lchend kijk ik naar de zaal en Jm. " bedankt voor deze geweldige nacht jullie zijn geweldig" roep ik nog en we lopen het podium af. " Niall waarom nu zijn we uitgelopen" moppert Paul. " omdat mijn lieve Paul, ik de fans tevreden houd en ze willen James zien die los gaat"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Laat mijn 2 mannen toch hun gang gaan '' sis ik tegen Paul en ik geef Niall een kus. James komt naar me toegekropen met die haar band half over zijn ogen . Ik begin te lachen en ik zet hem weer goed. '' Schatje ? Wat doet een Teletubbie als hij of zij honger heeft?'' vraag ik aan James. '' Eten!!'' grinnikt hij . Ik pak iets uit mijn tas. Tegenwoordig kun je van die Tubbie koekjes kopen . Ik geef er 2 aan James en hij begint vrolijk te eten . Ik geef Lux er ook 2. En Niall geef ik gewoon een heel pak omdat hij echt honger heeft


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Lachend begin ik de koekjes op te eten en ze zijn al snel op.," ik ga douchen" meld ik droogjes. " papa ikke mee" ik schud mijn hoofd. " sorry liefie, papa moet snel zijn en je hebt al gebaddert" zeg ik zacht. Hij kijkt me zielig aan. " slrry James, morgen weeroke" beloof ik hem. Ik ga snel naar de badkamer als ik hem hoor huilen bekruipt een schuld geval me


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hey jij bent toch al lekker schoon lieverd ?'' vraag ik aan James. ''Maar ikuh met papa mee !'' zegt hij . '' Papa komt zo terug '' glimlach ik . Hij begint nog harder te huilen. Goed gedaan Jim! '' Oké jij mag met papa gaan douchen ! Maar dan ga je morgen niet meer '' zeg ik . Hij knikt . Ik loop naar de badkamer en zuchtend kijk ik Niall aan . '' Hij wou echt graag met jou douchen. '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begin te grinniken. Jim kleed hem uit en ik neem hem over. Ik leg hem op mijn arm terwijl imk voorzichtig hem nat maak. " papa samen lief" mompelt hij goedkeurend ik gniffel even en was met een hand mij haar en zijn haren ook een beetje. Ik was mijn lijf en die van James en spoel hem eerst af en geef hem aan Jim die hem afdroogt en aankleed. Ik was mijn haar nogmaals maar dan goed en droog mezelf af. Ik scheer mijn kin even en spuit wat deo waarna ik kleding aantrek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik blijf rustig op de badrand zitten en ik wacht tot dat James klaar is. Ik neem mijn zoon van Niall over en ik droog hem af. Als ik ook zijn piemeltje afdroog begint hij te giechelen en maakt hij spastische bewegingen. '' James blijf nou eens rustig liggen !'' mompel ik . Hij doet wat ik zeg en ik droog hem af. Ik maak zijn haren droog en ik smeer hem in met baby creme zodat hij geen droge huid krijgt. Ik trek hem zijn romppertje aan en ik laat hem kruipen op de grond. Ik geef Niall snel een kus en ik ren achter James aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik kijk lachend toe en plof moe op de bank in mijn eigen kamer. " dat was een leuk optreden" glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Zo snel als ik kan til ik James op . Men dat kind is fucking snel ! Ik loop terug naar Niall en ik ga naast hem zitten . '' Hahaha en als Paul de volgende keer weer zo'n commentaar heeft is hij nog langer niet jarig'' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik grinnik even " hij wilt altijd dat we de fans blij maken nou opdeze manier zien ze hoe ik metkinderen omga"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik heb de juiste keuze gemaakt. Ik wilde altijd al dat jij de vader werd van onze kinderen '' glimlach ik . Ik geef hem een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nial Horan

    Ik glimlach blozend. 'Zullen we terug gaan naar het hotel, dan drinken we nog wat en gaan we lekker slapen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik pak de spullen . Ik loop naar de auto en ik ga achter het stuur zitten. Ik start de auto en ik rij samen met Niall en James weg. Ik parkeer voor het hotel en ik hou de lift open . Ik druk op onze etage en ik maak onze deur los. Ik leg James in bed en ik trek andere kleren aan. Nou ja eigenlijk lag ik met mijn sokken shirt en trainingsbroek in bed. Ik glimlach als ik Niall zie en ik wacht tot dat hij ook in bed komt


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    GLimlachend plof ik nast hem in bed en kus hem. 'Het was leuk, morgen weer alleen we hebben een interview in plaats van soundcheck' zucht ik. 'of het was een fotoshoot' ik dacht even na. 'Fotoshoot' stel ik droogjes vast. 'Weltrusten leif'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan