• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )






    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Mijn lichaam kantelt zih door ewichtsvermindering en in een nog onconfortabelere positie slaap ik verder terwijl ik het ongelooflijk warm krijg en daarna ijskoude rillingen. Iets un mijn gedachtezei me dat ik nog lang niet uitgeziekt was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Papa piemel !'' grinnikt James. Ik begin te lachen . '' Ja papa heeft ook een piemel'' lach ik en ik was zijn haartjes. Ik was mezelf ook even en ik stap uit bad naar een half uur. Ik droog mezelf eerst af en James speelt nog even . Ik trek schone kleren aan en daarna droog ik James af en trek ik hem zijn pyjama aan . '' Bed'' zegt James moe. Ik knik en ik breng James naar bed. '' Weltrusten lieverd'' glimlach ik en ik loop naar beneden om Niall in een normaal bed te leggen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik kreun wat als ik opetild word door Jim waarschijnnlijk. Op bed slaap ik verder

    James

    Ik schrik wakker van een gek geluidje. Met grote oogjes kijk ik rond maar ik zag natuurlijk niets. "papaaaa papa'roep ik bangig. Ik ga omhoog zitten en ineens voel uk in mijn wang een pijnlijke sttek. Hard begin ik te hyilen 'papaaa papaaaa'roep ik

    Tis n bij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik ren snel naar James en ik doe het licht aan . James heeft een grote bult op zijn wang. SHIT EEN KUT WESP ! Ik pak snel dat zuig ding en ik zet het op zijn wang. '' Shhh James.. Het is maar een bijtje het komt allemaal goed'' zeg ik en ik wrijf over zijn rug . Als de angel uit zijn wang is til ik hem op. '' Papa is bij je . Die wesp was bang lieverd. '' glimlach ik en ik omhels hem . '' Nu niet meer huilen'' zeg ik en ik veeg zijn tranen weg


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    James

    Ik hor pap en al snel komt hij me redden van de pijn. Hij knipt het ligt aan en doet wat op me wang wat pijn doet. Daarna begint hij me trooten en langzaam word ik rustig. 'papa waarom was bijtje boos?' vraag ik zacht. Ik sla mijn armen om papa s nek , ik was iemand die veel om dieren gaf. ' en slaapt andere papa al ik heb hem nog geen kusje gegeven en straks kan hij niet slapen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Waarom is James zo cute ?]

    Jim Horan

    '' Omdat bijtje bang was'' glimlach ik . '' Bijtje kon niks zien en toen prikte hij perongeluk in joun wang'' zeg ik en ik giechel zachtjes. '' Ja papa slaapt al . Maar je mag hem wel een kusje geven'' grinnik ik en ik loop samen met James naar Niall . '' Papa is ziek dus wel heel zachtjes'' zeg ik en ik zie hoe James hem een kusje geeft. '' Kom dan ga jij weer slapen James'' zeg ik en ik loop weer naar de kamer van James.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik en heel voorzichtig geef ik papa een kusje. 'is papas vuurtje aan? Papa id heeeeeel warm' mompel ik. Ik knik en kijk nog even bangig rond of er niets meer is. 'papa gaan we norgen frietjes eten want James is heel lief en heeft een beetje auww'stel ik voor en kijk ondeugend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Haha we gaan morgen geen frietjes eten James. Want papa is ziek'' zeg ik . Niall houd van patat en ik ga geen patat eten waar hij bij is terwijl hij ziek is dat doe ik niet. '' Morgen gaan we wat anders eten'' grinnik ik . '' Er is niks James ga maar weer lekker slapen'' zeg ik en ik schuif de deken over hem heen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    James Horan

    'en als papa beter is?' vraag ik hem en zet grootte ogen op. 'papa?over hoeveel nachtjes ben je jarig' ik had met mijn andere papa al een paar geheimpjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Vooruit jij krijgt morgen patatjes'' glimlach ik . Waarom wil hij nou weten wanneer IK jarig ben?'' Ik ben over een week jarig lieverd'' glimlach ik . Ja ik ben een week na James jarig dus eigenlijk is James een vroeg verjaardags cadeautje. '' Maar over 2 dagjes ben jij jarig'' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    James Hpran

    Ik klap in mijn handjes 'en is papa dan beter en gaan we dan naar Nandos en krijg ik dan kados en komen alle opa en oma en komt Oome Harry en de rest pok en Lux die moet ook komen . Maar papa moet wel beter zijn en James wilt een hele mooie tubbieyaart' ratel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' James ik weet niet als Opa en Oma uit Nederland wel komen .. Het is heel duur om een vliegticket te betalen.. '' zeg ik . '' Maar nu ga je echt slapen'' glimlach ik en ik neem afscheid van hem . Ik laat de deur een stukje los en ik ga zelf ook in bed liggen

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=155655 alvast nieuwe topic


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Slape morgen ben ik er amper

    N
    James

    Zielig kijk ik hem aan. 'maar opa eb oma moeten komen ikke jarig'zeg ik zachtjes. Ik zou het niet leuk vinden. Langzaam val ik al in slaap

    Niall

    Hoestend word ik wakker en met een kreun laat ik me teruf vallen in bed. Als Jim naast me ligt kruip ik tegen hem aan. 'ik ben bang dar mijn temperatuur qeer ongezond hoogis'zeg ik schoor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Bezorgd pak ik mijn mobiel en bel ik de alarmcentrale. '' Hallo ? Mijn man Niall horan heeft hele erge koorts en ik weet niet wat ik moet doen please ik wil een ambulance !'' zeg ik . Na enkele minuten arriveert de ambulance en bel ik Zayn. Hij komt zo snel mogelijk hier heen en ik ga met Niall mee


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik zie dat Jim aardig bamg is en hij belt naar de alarmcentrale. Hij legt het daar uit en belt Zayn voor James die gelukkig saapt. Een broeder komt binnen en meet mijn temperatuur 44 graden' lees hij op. Ze tillen me pp de brancare en wikkelen me in ee dekenm daarna gaan ze de ambulancr in. 'het is goed dat i toch gebeld heeft. Heeft meneer een ziekte?' ze kijken mij even aan. 'ik heb een deel van mijn overleden tweelingbroer waardoor ik erg vatbaar ben en ik hen pfeiffer' zeg ik zacht. 'oke dezr deken zorgt voor afkoeling en warmte. Zijn lichaam gaat heel de tijd tussen de vijfendrrtig en de vijfenveertig graden en dat ia echt heel gebaarlijk faarom de deken. We zullen even wat onderzoeken maar als alles goed gaat krijgt u zon deken mee naar huis. Alleen als het echt tussen de tweeendertig en de zevenveertig grafen word is het levensbedreigend' ik knik en slik. Ik wou beter zijn op mijn zoon zijn eerte verjaardag


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan