• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )






    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Simon ziet het blijkbaar ook en komt op me af gelopen en geeff me een stevige knuffel. Ik hoor een auto stoppen en ren naar Jim die ik omhels. 'ik dacht dat het wel mee zou vallen'fluister ik. 'papa auw?' Kames kijkt me zielig aan.. 'nee papa is een beetje verdrietig' zeg ik zacht en til hem op en hij knuffel me 'papa lief' ik glimlach even en knuffel Jim weer. 'dankje het gaat wel weer. Blijf je vansaag?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Natuurlijk blijf ik lieverd!'' glimlach ik en ik geef hem een kus. '' Hey en het valt nooit mee als je te horen krijgt dat je eigenlijk een broertje zou hebben .. '' zeg ik zachtjes . '' James? Waarom ga jij niet anders even met Lux spelen?'' vraag ik aan hem . Ik zet hem op de grond en hij kruipt naar Lux toe en ze beginnen vrolijk te spelen .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik even en kijk vertederd naar de twde kindjes. 'JONGENS KOMEN JULLIE?' ik knik eb met de boys lopen we de zaal in 'je mag een stoel uitzieken'glimlach ik. 'we starten met Moments"roept ee stem en al snrl is fe intro ingezet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik ga in de zaal zitten en een paar meisjes hebben iets gewonnen ofzo en daarom mogen ze bij de soundcheck zijn . ik hoor iemand huilen en ik weet direct dat dat mijn kind is. Ik ren er naar toe en ik zie Lux met een barbie pop . '' Wat is er James?'' vraag ik . '' Popje auw mij !'' snikt hij . Ik til hem op . '' Lux heb jij hem geslagen met de pop?'' vraag ik . '' Ja ! Hij mijn pop afpakken!'' zegt ze. '' Lux ! Je mag geen kindjes slaan met een pop !'' zeg ik . '' Sorry.. '' zegt ze. Ik neem James mee en ik ga weer op de stoel zitten

    tandarts


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik zie Jim terug komen met James en hoor een aantal meisjes huilen. Uit het niets bedenk ik dat dit best een liedje is voor mijn broer. Ik hou nu van hem maar ik hen hem nog nooit hezoen of esproken. Ok voel de tranen in mijn ogen en hoor dat mijn stikje eraan komt. Ik slik een paar jeer maar er komt geen stem uit mijn keel. Ik sta op rn ren weg naar mijn kleedkamer. Ik moest even alleen zijn en bel naar mijn morder. 'mam' snik ik. 'liefie hoe is het wacht ben je aan het huilen' mijn moeders bezorgde stem. 'mam ik ik heb gister een bloedonderzoek gehad en ik hen pfeiffer maar dat is nirt alles' fluister ik snikkend. 'liefie wat is er" ik slik even 'de dokter vertelde dat jij ongemerkt zwnger was van van van een tweeling. Maar de ander was heel zoek en is vroeg gestorven. jij hent het nooit kunnen merken maar hij heeft een deel van zijb ziekte aa mij ggeven waardpor ik snel ziek word' inmiddels stond mama op luidspreker. 'w wat ik jij' haar stem was gebroken. 'ik kan het ook niet geloven mam dat ze dat niet gemerkt hebben' ik hoor wat stemmen maar ik nam aan dat ze doorhadden dat ik even met mama wou pratenn. ' ik hou van hem'fluister ik. Ik hoor mama snikken. 'mam wil je binnenkort bij ons logeren?dan zien we elkaar ook weer' stel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik kijk Niall verbaasd aan als hij weg rent.'' Zayn let jij even op James?'' vraag ik . Hij knikt en ik loop naar Niall toe. Ik hoor hem praten met zijn moeder. '' Niall ? ik ben het .. Mag ik binnen komen?'' vraag ik zachtjes. '' Ik weet dat het heel moeilijk voor je is. '' zeg ik erachter aan . James komt naar me toe gekropen en ik til hem op . '' Hoe kom jij nou weer hier lekker ding?'' vraag ik met een kleine glimlach . '' Ik niet bij ome Payn zijn. Ik bij papa zijn'' zegt hij . Ik grinnik en ik geef hem een kusje. Ik doe zachtjes de deur open en ik ga naast Niall zitten . Ik laat James op de grond kruipen en ik trek Niall in een stevige knuffel . '' Van mij mag ze logeren hoor '' glimlach ik en ik geef hem een kus op zijn kruin. Ik vind dit echt erg. Ik bedoel ik zou het ook nog al pijnlijk vinden als je erachter komt dat je Pfeifer hebt en dat je ook nog eens een broertje zou hebben . Maar weet je wat het rare is ? Waar is dat broertje eigenlijk? Ik bedoel bij de bevalling zou het toch zo moeten zijn dat het broertje er dan ook uit komt maar dan dood.. En bij de echo's? Daar zouden ze hem dan toch ook moeten zien . '' Niet huilen schatje . '' zeg ik tegen Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ikzeg een esmoorde ja. Ik hang na ren poosje op en knuffel hem stevig op. 'ik weet het niet'fluister ik zacht en knuffel hem. 'dankje' zeg ik zacht. 'ik denk dat ik zo maar terug moet gaan'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Niks te danken Boo'' glimlach ik . '' Ja ik blijf wel bij je '' glimlach ik . Ik pak zijn hand en ik loop terug. Ik praat even met Simon over wat Niall dwars zit. Gelukkig begrijpt hij het en mag ik er bij zijn. Ik pak een kruk en ik ga op het podium zitten samen met James


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach eveb en fris mezelf even. Terwijl kk wat water drink en de microfoon pak legt Jim het Skmon uit. Ik geef de jonggens een knuffel en zie de meisjes vertederd kijken. er word besloten dat we little things gaan doen en ik pak de gitaar en hoofdmicrofoon. Al snel ben ik aan het spelen. Mijn stukje ging er goed voornamelijk omdat ik Jim verliefd aan zat te kijken en glimlach. Ik sprak wat dingen af met de jongens voor als het vanavond bij bepaalde liedjes niet zou gaan wst we zouden doen en wie mijn solo dan overnam


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    James en ik zitten heel verliefd naar Niall te kijken . '' Papa zo doen'' zegt James en hij doet net alsof hij ook een gitaar heeft. Ik begin te lachen . '' Hahah papa doet gitaar spelen'' glimlach ik . Als het liedje is afgelopen loop ik naar hem toe en ik geef ik hem een dikke kus. '' Dat was echt heel mooi babe'' glimlach ik en ik sla mijn armen om zijn heupen. Ik hoor een paar meisjes ahww zeggen en ik begin te lachen . '' Kijk dit zijn nou echt fans '' glimlach ik . Ik ga naar de meisjes toe samen met James . Iedereen vind James echt heel schattig en lief. En je weet denk ik al wat hij aan het doen is? Hij is aan het zwaaien en aan het lachen naar de meisjes. '' Ahww hij is echt een flirt'' zegt iemand. '' Hahaha dat heeft hij van zijn vader'' grinnik ik en ik kijk Niall aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach en verliefd kijk ik hem aan. Ik hoor wat Jim zet en niffel. 'ik sjansen nee joh hoe kom je erbij" grinnikend let k weer op. 'ehm we doen Heart attack daarna hebben de meide hier tijd om een kwarrtier lang te kletsen;fotos en handtekeningen. Dan hebben jullie twee uur de tijd om te eten en klaar te maken voor het concert' roept Paul. Ik knik en ga op mijn plek sfaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Echt wel . Hij liegt omdat hij verlegen is '' grinnik ik en ik geef hem een kus. '' Nou dames als jullie het niet erg vinden dan gaat James slapen'' glimlach ik . James draait direct zijn hoofd naar mij en begint te huilen. '' Jawel lieverd je gaat slapen '' zeg ik . Ik til hem op en ik loop naar de kleedkamer van Niall . Ik toets de code in en ik trek hem zijn Pyjama aan. '' Ikuh niet slapen!'' protesteert hij . Ik zucht . '' Jawel ! '' grinnik ik en ik doe het licht uit. Ik vertel hem nog een verhaaltje en ik neem de babyfoon mee. Ik doe de deur dicht en ik loop terug naar Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik zwaai nog snel en concentreer me op de Ohwws die ik moet doen in dit numomer. Al snel waren we klaar en Jj was ook weer terug. Ik veeg mijn gezicht af aan de handdoek en drink een slok water waarna we naar demeiden lopen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hey lekkerding'' fluister ik in zijn oor en ik ga achter hem staan . Ik sluit mijn armen rond zijn buik en ik leg mijn hoofd op zijn schouders. '' Ik heb je gemist '' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach breed 'ik jou ook maar ik moet nu wat fans blij maken' (glimlach ik. Ik doe mijn handtekening overal en ga op fotos en klets wat met de fans


    Change is for weirdos ~ Niall Horan