• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )






    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik gniffel even en denk na. 'tsja je kunt ze moeilijk telkens laten weggaan. Kunnen we niet doen dar de boys ook komen dan ijden we gem telkens af'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik weet het niet Niall .. Als James ze eenmaal gezien heeft wilt hij dat ze blijven je weet hoe hij is.. '' zeg ik zachtjes. '' Ha en als we de jongens vragen als hun telkens willen wisselen met die acteurs dan is het raar dat er op eens 4 wild vreemde mensen in ons huis staan . Hoe gaan we dit op lossen ?'' ik ga op een stoel zitten en ik denk na..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik gniffel. 'ik weet het niet is het dan niet slimmer om het niet te doeb. Ik bedoel het is super leuk maar de kans fat het mis gaat is wel groot. Anders geven we jem een groot pakket mer alle shit'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik zucht. Het was wel een leuk idee maar ik wil niet dat er opeens dode mensen in teletubbie pakken op de grond liggen... '' Hij heeft bijna alles maar we kunnen wel wat regelen '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    'oh geloof me hoj heeft lang niet alles'grijns ik en ideen borrelen op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Gad ver Niall !'' zeg ik en ik grinnik . Ook begin ik te blozen en ik ga bij Niall op school zitten. Ik begin hem te zoenen. '' Sorry dat moest gewoon even . Ow en wat vanavond gepland stond dat gaat gewoon door '' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begin hard te lachen 'zo bedoelde ik het niet vies mannetje ik befoelde dat wij spullen ook kunne laten maken met tubbies'leg ik hem lachend en wenkbrauw wiebelend uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ow nu ben ik het vieze mannetje? Hahah volgens mij was jij de gene die net seks wou '' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Pfff zwaar leven anderhalfuur les ben om tien qeer uit


    Niall

    Lachend word ik rood. 'laten we het daar maar niet over hebben en naar ons mannetje gaan.'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Ik heb stage dus ik reageer straks pas na 18:00 uur ]

    Jim Horan

    '' Haha kijk nu probeer je het te ontlopen'' grinnik ik . Ik sta op van zijn schoot en ik loop naar James


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Oke waar heb je

    Niall i k giechel weer eben. Ik zie dat James een beetje witjes is en bezorgd loop ik naar James. "alled goed?'. Hij schud een beetje 'ikke hoofdjesauw en buikjesauw'zegt hij en begint te huilen. Bezorgd pak ik hem op en voel hoe warm hij is. 'Jim hij is ziek kun je de thermometer even uit de badkamer halen'bezorgd richt ik me pp James. Ik pak zijn tibbie deken en kussen en leg hem op de bank ingestopt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Bij mijn opa en oma xd ]

    Jim Horan

    Hoe kan hij nou ziek zijn? Nu moet ik voor 2 mensen zorgen ! Ik knik en ik loop naar de badkamer waar ik een thermometer haal. Ook pak ik een zetpil . Ik geef het aan Niall en ik ga naast James zitten op mijn hurken. '' Hey als je moet over geven moet je dat zeggen '' zeg ik. Ik pak een emmer en ik zet het naast de bank. Hij knikt en ik veeg zijn traantjes weg. '' Niet huilen lieverd . Alles komt goed'' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ahhhh

    Niall Horan.

    medelevend kijk ik hem aan. Ik stop de thermometer voorzichtig in zijn kontje als ik er wat zalf op gedaan heb. Ik zie dat het pijn doe 'shhh liefie, dan kan papa zien hoe ziek jij bent' sus ik hem en vertel een verhaaltje over de tubbies als afleiding. Al snel zie ik dat hij 40 graden koorts heeft. 'Je mag lekker thuis blijven uitrusten en dan zullen wij voor jou zorgen' beloof ik hem en geef hem voorzichtig een kusje. Ik kijk hem medelevend aan 'Wil je slapen?" Hij knikt zielig. 'Op de bank?" hij knikt weer. Ik schuif de dunne gordijntjes wat dicht zodat hij het gevoel heeft dat hij kan slapen. 'Weltrusten liefie' Ik zie dat hij al snel in slaap val en loop naar Jim. 'Hij heeft 40 graden koorts, het arme schaap, hopelijk is hij voor zijn verjaardag beter'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik kijk Niall met grote ogen aan. '' 40 GRADEN?'' Zeg ik zachtjes. '' Ik heb gehoord dat Lux ziek was tijdens het optreden dus ze heeft denk ik James aangestoken.. '' zeg ik zachtjes

    [ Sorry voor korte reactie maar ff douchen]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [geefnie ik ga zo over ene half uur dansen voor zo lang het nog kanik moet miss. stoppen
    Niall

    Ik knik zachtjes 'er is niets tegen doen, behalve goed eten en veel slapen' zucht ik. 'Jim ga jij eens lekker ontspannen neem even lekker tjid voor jezelf ik ben er nu' dwing ik hem. 'je geeft wel telkens mij rust maar je moet zelf ook af en toe even een eigen momentje hebben'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan