• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )






    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Hahah ja die ** internet deed raar hahahaha]

    Jim Horan

    Ik grinnik als James naar mij toe komt kruipen . '' Papa tubbies kijken !'' zegt hij . Ik zucht even en ik schud mijn hoofd. '' Nee papa wil nu even televisie kijken'' zeg ik . Ik zie traantjes in zijn ogen komen . Ik kan hier echt niet tegen . Ik drukte de dvd speler aan en ik zette James op de bank die gemeen aan het grijnzen was. '' Echt waar jij bent zo'n kleine boef'' zeg ik . James begint te giechelen en slaat zijn kleine armpjes om me heen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ahah pff niemand reageert ik word chagie ervan...

    Niall

    GEconcentreerd begin ik een nieuw geschreven nummer te schrijven. Het was fijn, want echt heel veel nummers heb ik zelf geschreven, ik schreef ook meer dan de rest van de jongens maar ik vond het niet erg al kreeg ik wel duidelijk minder solo's. Louis kreeg er juist veel meer maar ze zeiden dat mijn stem meer voor de achtergrond en shit was. Ik vond het niet erg want he ik mocht optreden met de biggest boyband.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Echt eh ? ahahah [

    Jim Horan

    Ik laat James lekker tv kijken en ik loop naar Niall toe . Ik klop zachtjes op de deur en ik loop naar binnen . '' Hey lieverd'' zeg ik zachtjes. Ik ga achter hem staan en ik kijk wat hij aan het doen is. Hij schrijft duidelijk een nieuw liedje. '' Ow sorry ik wou je niet storen'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Jim kan wel sms 'en

    Niall Horan

    Ik schrik op uit gedachten voor het nummer.'Heey lieverd. Ow sorry ik wou je niet storen' zegt hij zacht . Ik glimlach 'geeft niets lief. Ik heb goed nieuws. Omdat wij een studio hebben mag ik eventueel ook thuis nummers opnemen. Ik spreek dan gewoon dagen af en dan komt er iemand hier heen en dan kan ik het thuis doen. Dan ben ik lekker thuis en hoef ik niet zoveel te reizen en dat is minder vermoeiend En James kan ook wle af en toe bij mij blijven en dan heb jij ook even een rust moment' ratel ik . 'Maar ik ga zo het nummer zingen en spelen en als je wilt kun je komen, daarna kan ik hem doorsturen naar Simon'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Handig '' grinnik ik en ik geef hem een kus. '' Bedankt maar ik moet weer terug naar James succes '' grinnik ik naar Niall en ik geef hem nog een kus. Als ik terug kom in de woonkamer zie ik James vrolijk met zijn knuffels spelen . '' Hey papa !'' zegt hij vrolijk . '' Hoi lieverd. Ben je lekker aan het spelen jongen?'' vraag ik en ik ga naast hem zitten . Ik kijk in zijn handen en ik zie dat hij een barbie pop vast heeft. '' Hoe kom je daar aan lieverd?'' vraag ik . Hij begint te giechelen . '' Papa heeft die mij geven ! Wij op enge kamer waren . Daar een doos staat met pop'' zegt hij . Ik begin te lachen . '' Wil je er nog een paar ?'' vraag ik . Hij knikt hevig zijn hoofd. Ik loop naar de zolder en pak nog een stuk of 3 poppen . Ik geef het hem en ik laat hem lekker spelen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.
    Ik pak mijn heilige gitaar en aantekeningen op en kus mijn mannen. 'Ik ben in de studio' ik loop naar beneden en geconcentreerd begin ik het liedje eenpaar keer te spelen en ik neem het daarna een keer io


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Is goed lieverd '' glimlach ik. Ik kijk naar James en hij speelt aandachtig met zijn speelgoed. '' James ? Wat wil je hebben voor je verjaardag?'' vraag ik . Ik weet dat het een domme vraag is maar ik kan nu nog dingen halen weet je ?. '' Ik wil .. Uhmmm.. Ik wil dat tubbie's komen !'' zegt hij . Ik begin te lachen . Zou ik dat kunnen regelen denk je ? . '' Ik denk dat dat niet kan lieverd. Als wij joun verjaardag vieren dan liggen de Teletubbies al in bed.. '' zeg ik . Hij trekt een zielig Lipje. '' Ga maar weer verder spelen'' glimlach ik . Ik pak mijn laptop en ik zoek op waar de baas is van die acteurs en wie de maker is en de manager


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ALs ik klaar ben verzend ik alle opnamens en ruimk alles op. Wat Jim nog niet wist is dat er ook een trap naar boven was die uitkwam in de keuken. Grijnzend maak ik twee worbets en voor Jim een lekker ijsje en loop naar binnen. 'IWe wilt er ijsje'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hoe kom jij daar nou weer? Ik bedoel ik heb je helemaal niet gezien'' zeg ik en ik kijk hem verward aan . '' IK WIL EEN IJSJE!! Oehwww voor wie zijn die sorbets?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    '; mijn geheim' ik geef hem een sorbet en geef James ook een ijsje en ik plof neer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik geef Niall een kus. '' Bedankt schat '' glimlach ik en ik geef hem nog een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    'geen dank liefie' ik zie dat James echt helemaal onder zit en maak een foto voor ik hem schoon maak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Lieverd je moet aan een ijsje likken !'' grinnik ik . James begint ook te lachen. Ik help Niall met schoonmaken en ik eet verder. '' Niall kan ik je even spreken ?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik en ik loop bezorgd met hem mee. 'Is er iets liefie? Voel je je niet goed of wat is er?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Haha nee ik voel me uitstekend.. Maar ik vroeg net aan James wat hij het liefst voor zijn verjaardag wilt.. En hij wilt dat de Teletubbies komen.. Ik heb contact opgenomen met de makers van de serie en die hebben me door verwezen naar de manager.. Ze kunnen komen alleen.. Ze moeten telkens om de 5 minuten hun hoofd afzetten dus ik vraag me af hoe we dat gaan doen.. '' zeg ik zachtjes zodat James het niet hoor


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik