• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )






    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    James

    Ik knik een beetje bangig. Ik was nog nooit echt in diep water eweest. 'eng"zeg ik zachtjes en ga zitten op de tand. Met mijn voeten inn het water begin ik papa nat te spetteren . Lachend van plezier ben ik bezig 'ik voor papa tekebing maken dan word papa weer heel'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Het is niet eng . '' glimlach ik . Ik til hem op en ik hou hem op mijn arm. Ik begin te lachen als hij me nat spettert. '' Stoute jongen '' grinnik ik en ik ga op het trapje zitten . '' Hm dat vind ik een heel goed idee! Jij gaat een hele mooie tekening voor papa maken en misschien word hij dan inderdaad weer beter'' glimlach ik . Natuurlijk word Niall er daar niet beter door maar het is nog een kind dus ik laat hem een tekening maken voor Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    James

    Ik knik glimlachend en lig lekker in papas arm. 'wij glij doen' ik kijk naar de glijbaan die ze hier hebben. 'maar papa bij James blijven' vraag ik hem wel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te lachen en ik knik . '' Deal papa houd je heel goed vast '' grinnik ik en ik loop naar de glijbaan. Ik klim het trapje op en ik ga zitten. Ik wacht even en dan glij ik er samen met James van af


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Hoi

    Papa tilt me op en loop het trapje op. Hij zet me tussen zijn benen en bang kijk ik naar beneden, het was wel heel ver weg en diep' ik schreeuw kort als we glijden maar besef dat het leuk is. Ik voel hpe papa ne omhoog hpud terwijl hij in het water terecht komt 'papa hier geen bissen?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te lachen . '' Nee lieverd hier zijn geen vissen '' glimlach ik en ik geef hem een kus. '' Wil je nu zelf proberen te zwemmen of moet papa jou nog even helpen?'' vraag ik met een glimlach .

    [ school ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Dieg

    James Horan

    'helpen" zeg ik standvastig. Het was raar dat ik hier niet kon stqan en in water zwemde tog vissen.'ik zo kleuren jij helpen?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te lachen en ik help James met zwemmen. " ik help jou met tekenen "

    ( ik kan de komende dagen niet meer reageren.., vieze kut wifi)


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Baleeeeen

    James

    Ik glimlach en probeer uit het wat te klimmen "ik koud'zeg ik zachtjes.

    Niall Horan

    Ik kreun en rek me uit. Mijn garen zaten door de war en mijn coorhoofd was klam. Ik was alleen maar warmer geqorden terwijl ik sluep. Ik loop naar de keuken en pak een glas water en een appel. Op de bank zet ik de laptop aan en kijk op twitter. 'first James but now Im ill=( I dont like it but my honey is taking care of me with James' typ ik en al snel al ik met de laptop in alaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    "Kom lieverd dan gaan we een mooie tekening maken voor papa" zeg ik en ik loop samen met hem het water uit . "Kom even dan kan papa je afdrogen" grinnik ik en ik pak een handdoek. Ik droog James voorzichtig af en ik glimlach even. "Vanavond ga je lekker in bad" zeg ik met een glimlach . Ik til hem op en ik loop naar zijn kamer . " tubbie shirt en tubbie broek " mompel ik en ik doe hem een nieuwe luier aan en ik trek het hempje over zijn hoofd.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    James Horan
    Ik loop met mpapa mee en voel hoe hij me afdroogt. Hij tilt me op en droogt me verder af en ik giechel even als hij mijn piemeltje afdroogt. Het zag er zo grappig uit. Ik glimlach als ik een tubbie shirt en broek aan krijg en voel hoe hij een nieuwe schone luier aan doet bij me. 'kleuren kleuren' roep ik. 'Ik tubbie maken voor papa'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    " hahaha jaaaa kleuren " grinnik ik. Ik loop samen met James naar mijn teken kamer en ik zet hem op de stoel. Ik glimlach en ik loop naar de kast en pak er potloden en papier uit . " alstublieft heer Horan " grinnik ik en ik leg het op de tafel neer . " moet Papa straks er wat op schrijven of wil je dat zelf proberen ?" Vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    James Horan

    'Papa doen' geconcentererd begin ik te kleuren. Een roze olifant, en ons allemaal en een hond, want ik vind hondjes lief. En Lux mag er ook bij, die is ook lief.
    in werkelijkheid zijn het gewoon krassen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te grijnzen als ik het eindresultaat zie."mooi " zeg ik en ik geef hem een kus . Het waren maar een paar krassen maar dat maakt niet uit . Het gaat om het idee. Ik pak een dikke stift " word snel beter papa x James " schrijf ik erop


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    James Horan.

    Ik glimlach breed 'Mag ik papa wakker doen?" vraag ik zachtjes. 'kijk dit ben jij , papa en ik en dit is Lux en een hondje en een roze olifant' vertel ik hem en leg en wijs alles aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan