• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )






    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    " natuurlijk mag dat lieverd.. Maar wel zachtjes "glimlach ik en ik ga rustig op de bank zitten ." Goedemiddag lieverd " glimlach ik lief


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    James Horan

    Ik glimlach 'Papa? Papa wakker worden!' zeg ik zacht

    Niall

    Ik word wakker en kijk naar ijn twee schatjes. 'Heey, ik heb volgens mij meer koort's' mompel ik naar Jim en glimlach


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    " ik meet het zometeen . En als het hoog is gaan we naar de dokter Niall dit is de zoveelste keer al dat jij iets hebt " zeg ik bezorgd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik knik wat. 'papa voor jou' zegt James en steekt een tekening naar me uit. 'DIt is een roze olie, en een hondje, en dit is Lux en dit zijn wij' rateld hij en ik gniffel ook dat had hij van mij. 'Dat is super mooi James ik voel me gelijk een stuk beter' glimlach ik. Het was niet zo maar hé ik wou mijn zoon blij hebben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( laatste reactie voor vandaag)

    Jim Horan

    Ik grinnik en ik geef Niall een knuffel . " ik haat het dat je ziek bent ..." Mompel ik zachtjes en ik loop naar de keuken . Ik pak een toetje voor James en ik pak een lepel . Ik loop naar James en ik geef het aan hem . " alsjeblieft " grinnik ik en ik geef Niall wat drinken


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NIALLLLL

    Ik glimlach zwakjes 'ik oo' ik neem wat drinken. 'Wil je het hier doen of even in de kaer' zeg ik doelend op het temperatuur meten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    " we doen het wel in de kamer " glimlach ik en ik pak de thermometer " ikuh mee " zegt James . Ik schud lachend mijn hoofd en ik zet de tv aan voor hem . Samen met Niall loop ik langzaam naar onze slaapkamer


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik en kom overeins. Rustig loop ik naar de kamer en plof neer op bed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach en ik stop het voorzichtig in zijn kont .. " pfieuw maar 36" glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik xucht opgelucht het was iets aan de lage kant aangezien achtendertig normaal was maar beter dan te hoog. 'ik haf het gevoel dat ik veertig had


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    " dat betekend dat je morgen weer beter bent " giechel ik en ik geef hem een kus ." Papaaaaaa ?!! Andere tubbie " schreeuwt James . Ik grinnik en ik loop naar James en zet ik er een andere aflevering op


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    Ik knik glimlachend. Ik gaap even en trek daarna wat warmers aan en loop naar benden. James geef me blij een kusje en ik til hem op mijn schoot en leun tegen de luening


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IK HEB WEER WIFIIIIIIIIII!!!

    Jim Horan

    '' Kijk mijn 2 lekkeredingen nou eens zitten'' grinnik ik en ik ga naast Niall zitten . '' Jullie zijn mijn 2 prinsen'' glimlach ik en ik geef ze allebei een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jeeerrreeej

    Niall

    Ik glimlach naar Jim en gaap kort. Langzaam val ik tegen de bankleuning in slaap. Mijn hoofd zakt af naar de armleuning van de rugleuning af. met mijn schoot nog recht omdat James nog op mijn schoot


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Kom lieverd jij gaat slapen'' zeg ik zachtjes tegen James. James knikt. '' Bad'' mompelt hij gapend. '' Ow ja '' grinnik ik . Ik til hem voorzichtig op en ik loop naar de badkamer. Ik laat het bad vol lopen en ik trek zijn kleren uit. Ik zet James al in bad en ik ga er zelf ook in zitten. Het boeit me niet dat mijn eigen kind me naakt ziet


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik