• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )






    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik begin nog breder te grijnzen en ik kijk naar Niall . Als ik klaar kom stoot ik nog een paar keer en ik haal mijn Jim eruit. Ik plof op de bank neer en ik zucht. '' Poeh.. '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    poef jim is de lul

    niall
    'ahhhhh JIIIIIM" kreun ik en kom klaar. Hji stoot nog een paar keer en vermoeid laat hij zich op de bank zakken. 'Poeh' zucht hij. 'zeg dat wel'; ik kruip tegen hem aan en val in een diepe slaap van vermoeidheid


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Hahahahha yessssss ]

    Jim Horan

    Ik pak een deken van onder de bank weg en ik sla hem over ons heen . Ik leg mijn hoofd op de borst van Niall en ik val in slaap . Dit was de snelste seks die ik ooit heb gehad. Maar het was wel lekker


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    gehheehhe

    Niall Horan

    Glimlachend voel ik warmte maar ik blijf gewoon lekker lui liggen

    ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Ghehehehhehe ]

    Jim Horan

    Ik zucht even en ik slaap gewoon lekker door


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [eigenlijk zou ht leuk zijn als jim erachter komt wat hij heeft aangericht.

    Niall Horan.

    Ik draai onrustig wat rond en val met een klap op de grond. AMper merk ik het en slaap dus gewoon verder op de grond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ hahaha en dan schrikt hij zich rot en dan wilt hij nooit meer hier zijn en pleegt hij zelfmoord xd]

    Jim Horan

    Ik word wakker en ik maak Niall ook wakker. Ik begin te giechelen als ik zie dat Niall naakt is. Ik geef hem een kusje op zijn lid en ik trek mijn kleren aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [gehehhe, je kunt hem mis smsmen
    niall

    Ik schrik wakker en mer k dat ik op de grond lig , naakt. Het was dus een opluchting dat James niet zelf uit zijn bed kon klimmen.
    Ik voel een kus je op mijn lid en grinnik even. Ik kleed me ook aan en loop naar onze kamer. 'kom we gaan kijken of papa het mooi gedaan heeft' ik open de deur naar zijn kamer en zie James enthiosiast in zijn handedn klappen.
    'Jim dat is echt mooi' roep ik vrolijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Hahaha dat is wel heel raar '' Heeey Lex met Jim hoe gaat het ? Ik wist niet dat ik je bijna dood had geslagen beterschap x Jim'' HAHAAHAHHA]

    Jim Horan

    '' Vind je ? Ik vind dat het nog wel wat mooier kan . Maar oké James is er blij mee '' grinnik ik en ik geef James een kusje. '' Tubbies mooi !'' zegt hij. '' Tubbies bij mij slapen'' grinnikt hij . Ik begin te slapen. '' Nu zijn de Teletubbies voor altijd in joun kamer !'' grijns ik . James oogjes worden groot en hij begint te lachen . '' Yaaay James nooit meer alleen zijn hij slaapt !'' zegt hij . Ik knik en ik geef Niall ook een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    haah maa rhij kan toch vrage waar hij is ofzo of dat hij het veretld heeft aangeizen brynn hem smste
    Niall Horna
    Ik glimlach vertederd. 'Je vaders zijn altijd bij je James, altijd' beloof ik hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik loop de kamer uit . Ik loop naar de fitness ruimte en ik trek mijn shirt uit. Ik ga op de loopband staan en ik begin te sporten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik grinnik even naar James. 'Wil je met oma op de computer kletsen?" Hij knikt. HIj zag zijn opa's en oma's zoiezo erg weinig. "binnen kort komen opa en oma, ook opa en oma Nederland komen maar dat moet je stil houden voor opapa' hij knikt. Ik start de laptop op en glimlachend klik ik mama aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik heb de laatste tijd niet meer gesport en ik ben te veel aangekomen dus dat moet ik nu weer verbranden. Ik glimlach en ik begin harder te rennen. Ik wil een six-pack. Ik wou die altijd al maar nu ga ik er echt aan werken. Seks is namelijk geen sport. Men als dat eens sport was dan deed ik het elke minuut. Ik loop naar de gewichten en ik begin gewichten te heven .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ikz waai naar mama. 'Heey mam' James kijkt me gek aan 'Geen mama, oma' verbeterd hij en ik gniffel. Ik zie mama Greg en papa roepen en zwaai weer. 'Hoi James en Niall hoe gaat het?" James glimlacht 'wij naar Tubbie geweest en pap Tubbie in kamer gemaakt. Ikke nooit alleen meer slapen' verteld hij. 'We zijn gister naar een Teletubbie show gegaan en hadden een meet en greet alvast voor zijn verjaardag. We hebben thuis op zijn muur een teletubbie din g geverfd'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grinnik als ik mezelf in de spiegel zie. Ik ga op zo'n matje liggen en ik begin push ups te doen. Ik tel ze tot dat ik val. 30 push ups heb ik gedaan . Ik loop naar de douche die daar staat en ik was mezelf. Ik was mijn haren en ik spuit veel deo op . Ik heb geen zin om een broek aan te trekken dus ik loop rond in een boxer en in een shirt. Ik loop achter Niall langs die bezig is op de computer. Shit! Hij is aan het skypen met zijn moeder. '' Hoi mevrouw Horan'' bloos ik en ik hou een kussen voor mijn boxer


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik