• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )






    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    '' Ik vind het heel lief van je Niall .. Maar ik wil niet. Ik wil niet in mijn bed liggen en zielig gaan doen dat ik al ZOVEEL heb gedaan. Zo ben ik niet babe. Ik wil gewoon samen met mijn gezin zijn en mijn gezin een goed leven geven.. '' zeg ik en ik ga op een stoel zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik zucht zacht 'Je hoeft niet zielig in bed te liggen, dat beodelde ik ook niet, maa rik ga je nu wel dwingen om lekker even in bad te gaan met een muziekje op en even tot rust te komen, hoe denk je dit vol te houden. Ik ben aardig wat gewend maar geloof me. Soms ga ik ook niet mee naar de after party of shit om gewoon even rustig in bad wat te kunnen eten en zingen en daarna met mijn gitaar in mijn bed te ploffen en dat is wat jij nu ook gaat doen in bad tot rust koen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik zucht even en ik knik . '' Echt waar als jij niet mijn man was geweest had ik je een klap verkocht maar vooruit ik ga al'' glimlach ik zwakjes en ik loop langzaam de trap op naar de badkamer. Ik laat het bad vol stromen en ik trek mijn kleren uit . Ik doe de tv aan en ik doe de kraan uit. Ik ga in bad liggen en ik kijk rustig naar de tv. Ik zucht als ik me verveel en ik val in slaap. Maar ik word wakker als ik opeens in mijn eigen bed lig . Hoe kan dit nou weer? Ow Niall . Ik kijk als ik iets aan heb en gelukkig heeft hij me een boxer aan gedaan . Wat is het toch een schat


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [de andere rpg jim is nu echt de lul

    NiallHoran
    Nial

    Ik gniffel even. James slaapt nog steeds en ik besluit wat fruit te pakken. Ik maak ook wat voor Jimen ga de badkamer in . Ik gniffel als hijh slaapt en droog hem af en een boxer aan. Daarna til ik hem naar bed en stop hem in. Ik wist wel dat hij rust kon gebruiken. Ik ga weer naar beneden en eet mijn fruit en ik zie dat Jams wakker word. Uit het niets begint hij hard te huilen. Ik gooi mijn bakje fruit uit schrik en paniek op de grond en ren naar hem toe. IK til hem op en zet hem op mijn schoot 'shhhhh wat is er?" het helpt niet dus ik besluit een rustig liedje te zingen. Langzaam word hij weer rustig.'wat is er James?" bezorgd kijk i k hem an. 'ikke auw' snift hij. 'waar heeft James pijn?" hij wijst zijn buikje aan. 'Zullen we wat fruitjes eten, misschien gaat de pijn dan weg en dan drinken we lekker wat sap' beloof ik hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ hahaa inderdaad looool ]

    Jim Horan

    Ik zucht als ik James hoor huilen. Maar ik slaap toch gewoon verder. Ik ben echt moe ik heb te weinig slaap gehad de laatste tijd. Ik ben tot nu toe elke dag tot half 3 opgebleven omdat ik James eten moet geven . Ik word langzaam wakker en ik trek een shirt aan en een klein sport broekje. Ik loop van de trap af en ik loop naar de koelkast waar ik moe uit de pak melk begin te drinken. Ik stop het pak terug en ik ga op een stoel zitten. '' Ow hey '' glimlach ik zwakjes naar Niall en James en ik geef ze allebei een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach naar Jim en geef James hapjes fruit. 'hoe gaat het' je kon zien dat het gem opfriste de slaap. 'hij heeft buikpijn'zeg ik zacht. Na de fruit zet ik de tv aan e leg James op mijn buik. En xonder dat ik het merk val ik in slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach maar voor ik wil antwoorden is Niall al in slaap gevallen . '' James? Wil je in ons grote bed slapen samen met Papa?'' vraag ik zachtjes. James knikt. Ik til James op en ik leg hem in bed . '' Weltrusten lieverd'' glimlach ik . Ik loop naar beneden om Niall op te halen en ik til hem ook op. Ik loop naar boven en ik leg hem voorzichtig naast James neer. Ik loop weer naar beneden en ik ruim de troep op . Daarna ga ik op de bank zitten en ik val in slaap


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan
    Ik glimlach door aanrakingen en warmte en beweeg wat waarna ik verder slaap. Eigenlijk was het niet slim,aangezien ik zo snel ziek kon worden. Grote kans dat ik morgen ook veertig graden koorts had


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Opeens word ik wakker door de gedachte dat Niall snel ziek kan worden. SHIT ! Ik rende zachtjes naar boven en ik keek als James sliep. Gelukkig wel . Ik bracht hem naar zijn eigen kamer en ik gaf hem snel een nacht kusje. Ik liep naar mijn slaapkamer en ik ging naast Niall liggen. Ik gaf hem een kusje op zijn slaap en ik viel in slaap


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Hoestend wordnik wakker en zie dat het half acht is. Ik kom overeind en zucht hard als ik beneden ben. James sliep heerlijk nog rn ik had het gevoel dat hij vandaag weer eter zou zijn. Ik voelde me echt beroerd en moe plof ik neer terwijl ik het warm en koud heb en vak in slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Langzaam word ik ook wakker en Niall is spier wit ! . '' Jij blijft vandaag in bed'' zeg ik . Ik spring uit bed en ik pak een kruik uit het keuken kastje. Ik doe er lekker warm water in en ik pak ook een handdoek. Ik loop weer naar Niall en ik veeg het zweet van zijn voorhoofd af. Ik leg de kruik onder zijn shirt en ik ga voorzichtig naast hem zitten. '' Ik had het kunnen weten. Het spijt me dat ik zo dom was om James naast je te leggen. '' zeg ik en ik kijk naar de grond. Ik loop weer naar beneden en ik pak een emmer. Ik doe er een klein laagje water in en ik loop weer naar boven en ik zet het naast het bed. Ik hoor James huilen . Ik zucht even en ik loop naar James toe. '' Het schat'' glimlach ik . Hij begint ook te lachen. '' Wil je eten lieverd?'' vraag ik . Hij knikt. Ik til hem op en ik loop naar beneden en geef hem zijn fles. '' Waar papa?'' vraagt hij. '' papa is boven. Papa is ziek'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik kreun zachtjes en kijk moe op naar Jim. Ik knik een paar keer. Ik hoor James mijn naam zeggen en vraagt waar ik was. Ikglimlah even ' ikke papa hoi zegen' ik glimlach weer en hior voetstapjes. 'hooi papa auw?' hij kijkt me aan en ik glimlacgen "papa buikauw en hoofdauw maak een leuke dag met papa'hij knikt en ik glimlach als hik weer weggaat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Wat wij doen?'' vraagt hij . Ik begin te grijnzen . '' Wij gaan zwemmen lieverd '' glimlach ik . James klapt vrolijk in zijn handjes. Ik loop naar James zijn kamer en ik trek hem een zwemluier aan. Ik ben in mijn eigen huis dus ik vind niet dat hij een zwembroek aan moet. Ik blaas zwembandjes op en ik blaas een eend op die om zijn buik moet. '' Lieverd? wij gaan zwemmen. Als er iets is gewoon roepen okay?'' zeg ik tegen Niall en ik geef hem een kusje. '' Maar voor dat we gaan wil ik eerst je tempratuur nog meten. '' glimlach ik . Ik loop naar de keuken en ik maak snel een kop thee voor hem . Ik pak ook de thermometer en ik loop weer naar Niall. '' Okay turn around'' giechel ik zachtjes. Ik stop de thermometer in zijn kont en ik wacht even . Ik kijk op het ding en ik glimlach . '' Pfieuw maar 38 graden koorts'' glimlach ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik naar Jim,waarschijjlijk viel ik zo toch in slaapmoe pfeiffer en ziek zijn was niet fijn. Ik glimlah weer 'lekker zwemmen'glimlah ik en al snel lig ik te slapen.

    Ik speel james wel
    James Horan.
    Vrolijk trippel ik mijn vader achterna. Papa was ziek ofzo maar ik was gister ziek. 'papa zwemm'roep ik vrolik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te lachen . '' Ik zwemmen ? Haha vooruit '' grinnik ik . Ik was mijn zwembroek vergeten maar het boeit me niks . Ik trek mijn broek en shirt uit en ik ga alvast het water in . '' Moet papa jou in het water helpen?'' vraag ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik