• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||


    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    '' Inderdaad '' zeg ik en ik gaap . Ik pak de hand van Niall en ik trek mijn kleren uit . Ik ga in bed liggen met alleen maar een boxer aan . '' weltrusten Nialler'' zeg ik als ik de wekker heb ingesteld . Langzaam viel ik in een zwart gat . In een gat waar je dromen uit komen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Al snel liggen we in bed en zenuwachtig voor morgen val ik tegen Jim langzaam in diepe slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als de wekker gaat gooi ik dat ding tegen de muur . Ik doe mijn ogen weer dicht . Direct schieten ze weer open . ik kijk naast me en ik zie Niall nog rustig slapen . Ik maak hem wakker en geef hem een ochtendkus . '' Vandaag is de dag !''roep ik vrolijk . Het is zeven uur en we hebben nog drie uur de tijd. Zo snel als ik kon trok ik zwarte kleding aan . Dat was de dresscode zwart echt heel raar . Ik trok een leren jasje aan en een zwarte skinnyjeans . Daar onder zwarte sneakers en ik trok een zwart shirt aan met erop This is Me .. Echt heel kleuterachtig ik weet het . Maar hey ik ben een puber !


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik negeer de wekker maar gewoon '' Vandaag is de dag !'' ik schiet overeind en kus hem vrolijk terug. Ik wist dat ik echt heel hyper en zenuwachtig ging zijn. Ik sta op en pak de kleding die Lou gehaald heeft voor me. Een zwarte broek, zwart shirt en een zwarte vest met witte lijnen (van de premiere dus) Ik trek alles snel aan en grijns. Om half negen moesten we naar Lou voor wat make up en ons haar. 'ik kook' als een hyperkonijn begin ik voor ons een omelet te bakken en smeer broodjes en zet alles op tafel . 'eten horan'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Zo nel als ik kan eet ik mijn eten op . Het is 8 uur nu . '' Komt lieverd we gaan '' zeg ik . Ik pak de sleutels van de auto en ik rijd naar Lou. Als we daar zijn speel ik met Lux . '' Je ziet er lekker uit '' zeg ik tegen Niall als hij klaar is . De rest van de jongens zijn al geweest want wij waren zoals gewoonlijk weer eens te laat. Dit keer door de file . Lou deed mijn haar ook . en de make up . Ze is echt zo lief. Ik bedankte haar . Toen moesten we naar een gebouw achter de bioscoop gaan. Want via daar werden de jongens naar de bioscoop gebracht


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall horan

    '' Komt lieverd we gaan '' ik knik en al snel zijn we bij Lou die alles doet. Ze legt mijn haar, rommelig maar netjes neer en zorgt dat ik foundation en shit op heb. 'Je ziet er lekker uit' zeg hij en ik gniffel. We rijden richting het gebouw en ik zie dat het aardig druk was. Ik druk een dikke kus op Jim zijn lippen en met de lads rijden we naar het afspreek punt. Ik hoorde al gillende hysterische mensen en de presentator. Over een paar minuten mochten wij. En als onze auto's weg waren kwam de regiseur , Simon, en ten slot onze liefde en families


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Ik nam afscheid van Niall en ik ging in de auto zitten van de liefdes . Wij waren als een na laatste aan de beurt. Ik zat nog wat te lullen en opeens reed de auto weg. Ging de tijd zo snel dan ? De deur werd open gedaan en ik liet de dames er als eerste uit . Daarna ging ik eruit . Ik glimlachte voor de pers en samen met Niall gingen ik op de foto . Toen dat gedaan was gingen we naar binnen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    We stapten uit en gegil steeg op. Met een mega grijns ging ik op de foto en deelde handtekeningen uit. We hadden nog wat gekletst op het podium en we liepen weer terug terwijl ik de auto zag waar Jim in zat. Glimlachend druk ik een kus op zijn lippen en pak zijn hand vast. Fans begonen Jiall te schreeuwen en we gingen netjes op de foto. We deelde handtekeningen uit en uiteindeiljk kwamen we de zaal in. Ik trok Jim mee naar onze plek. Op het balkon boven ons zouden fans zitten die wat gewonnen hadden . Terwijl de rest straks naar de afterparty ging zouden wij nog interviews hebben, als One Direction, alleen en met onze liefde. We krijgen een 3d bril en al snel start de film


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Tijdens het stukje van dat Niall huilde .. Toen huilde ik het hardst in de hele zaal . Want het is nooit leuk om je man te zien huilen . Ik gaf hem een kus . Toen de film afgelopen was werden wij naar een zaal gebracht waar de interviews gehouden werd. We werden in groepen verdeel . Zayn ging bij Liam en Harry en Niall bij Louis. De geliefden werden ook in groepen verdeeld. Maar dat wou ik niet . Of ik kom bij Niall of ik doe helemaal niet mee met het interview na veel gezeur zaten de vriendinnen bij de jongens in de groep en ik bij Niall . Ik glimlachte en het interview kon beginnen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Ik merkte dat Jim hard aan het huilen was bij het stukje over de haat en hij geeft me een kus. Na de film verlaten we de zaal en gaan we naar de volgende zaal. Ik werd ingedeeld en zat bij Louis wat wel leuk werd. WE gingen zitten. Er zouden een hoop interviews iedereen mocht daarom 10 minuten. Morgen ochtend zouden er weer interviews zijn. Sommige mochten maar 3 minuten omdat ze ook met de hele groep wouden en met de geliefdes maar iedereen kreeg totaal tien minuten. 'Hoe was dit voor jullie?" vraagt de man. ' Het was erg speciaal. zoiezo het is een film waarin je zelf zit en dan nog eens alle fans erbij en de drukte. Het was echt super gaaf om mee te maken'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Direct vragen ze allemaal dingen aan mij over de trouwerij en de baby enzo . '' Sorry maar dit ging toch over de film ? En toch niet over mijn privé leven ?'' zei ik . De vrouw knikte . '' hoe vind je het om je man zo groot te zien '' vroeg ze . '' Eng.. '' mompel ik . Ze begint te lachen en ik ook . '' Normaal zie je iemand van zijn of haar normale lengte maar zo groot dat is echt eng '' grinnik ik . De vrouw knikt . Dan komt er een meneer. De interviews gaan zo snel . De man vraagt me van alles . Over de vrienden van Niall en over de film . '' Wat vind je het zieligst bij de film. '' vraagt de man . '' Als ik dat ga verklappen dan komt er geen hond meer naar de film kijken . Als je goed oplet in de film dan weet je wel wat mij het hardst geraakt heeft '' glimlach ik . De man knikt . En zo gaan de interviews wel 3 uur door


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Echt van alles over de film wordt gesteld. Heel af en toe wel een vraag over de bruiloft maar dan zeg ik dat we daar een andere keer over praten. 'En Niall het Breaking News van vandaag dat jij en Jim een kind krijgen'Ik knik en de crew zegt dat het alleen over de film mag gaan. Na zo'n drie uur zijn we even klaar. Onze liefdes ook alleen wij moeten nog als groep maar daar mogen hun bij kijken. Hongerig loop ik naar de eettafel en laad mijn bord vol en kus Zayn. Hier en daar zijn er ook wat interviewers


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als Niall Zayn kust worden mijn ogen groot xd '' Niall waarom deed je dat ?'' vraag ik . Ik kijk naar hem als hij bezig is met zijn interview . Als ze daar ook klaar zijn rijden Niall en ik samen naar de afterparty


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [wacht, wtf ik bedoelde Jim ahhahaha naja

    Niall Horan

    'Niall waarom deed je dat ' ik gniffel o'AOm zayn te plagen' ik gniffel weer. 'hij dacht dat Rebecca er was' lachn ik . We zitten al snel in een groeps interview en echt niemand is meer serieus. We wouden feesten, dus van het ene grapje naar het anderen. Al snel rijden Jim en ik naar de afterparty. 'Ik vind je lief' zeg ik in het nederlands. Bij een Nederlands progamma vroegen ze ons wat woorden na te zeggen en dat was echtl achen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als Niall ik vind je lief zegt worden mijn ogen groot . '' ik vind jou ook lief schat '' zeg ik in het Nederlands en ik geef Niall een kus . '' Weet je wel wat ik vind je lief betekend ?'' vraag ik zachtjes aan Niall . Ik parkeer de auto . Ik stap uit en ik doe de auto op slot . Samen met Niall loop ik naar binnen . Overal zie je flitsen . Ik ga snel aan een tafel zitten en sluit mijn ogen even . Damn ik zie nu overal witte vlekken


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik