• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||


    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan
    '' ik vind jou ook lief schat '' Ik kijk hem niet helemaal goed begrijpend aan. '' Weet je wel wat ik vind je lief betekend ?'trots knik ik .'I like you' tenmiste dat was wat de man zei. We komen aan en overal zijn flitsen. Ik houd Jim zijn hand stevig vast aangezien hij er nog neit helemaal aangewend was. Binnen gaan we naar een tafel en ik zie dat het echt aardig druk is. Ik klets wat met Simon en hij zegt dat we morgen om half 9 er weer moeten zijn en ik zucht. Dat werd niet te lang feesten dan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik nam een paar cola's en dronk het in een keer op . Direct liep ik naar de wc om te plassen . Ik glimlachte en ik was mijn handen . Ik loop weer naar Niall en geef hem een kus . Het is nu 11 uur s'avonds ik glimlachte en ik pakte zijn hand . '' Het is al laat '' glimlach ik en ik loop samen met hem naar de auto . Weer allemaal flitsen . In de auto bleef ik weer even stil zitten tot dat die witte vlekken weg gingen . Ik zoende Niall en ik reed weg


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan
    \'' Het is al laat '' ik knik en zie dat het inderdaad al laat was. Ik neem afscheid van de jongens en Simon en ga daarna weer weg. Weer volgen er allemaal flitsen. 'Ja ehet was echt super geweldig en leuk' antwoord ik op de vraag of het gezellig was. In de auto kussen we elkaar en Jim rijd daarna weg. Eenmaal thuis kleed ik me snel om en plof neer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik stap onder de douche en droog me daarna weer af. ik loop naar beneden in mijn boxer en shirt en ik plof op de bank neer naast Niall . '' Men ik ben moe '' glimlach ik . Morgen moet Niall naar een interview . Dus dan heb ik het huis voor me zelf.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    '' Men ik ben moe '' ik knik 'Ik ook maar ik ga slapen want ik moet om half negen weer er zijn' mompel ik over vermoeid'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik geef Niall nog een kus en ik zet de wekker optijd . Daarna val ik zelf in slaap


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Hij zet de wekker aan maar zacht zet ik hem uit en zet mijn mobiel heel zacht aan. Hij kon lekker uit slapen het is goed met hem. Al snel lig ik in dromenland

    Ik word wakker van een rustig zacht deuntje en zet mijn mobiel uit. Ik eet wat en kleed me zacht aan. Ik zet een fruitsalade in de koelkast en maak een briefje. Liefie ik ben aan het werk, als er wat is bel je maar. Eer staat fruit in de koelkast, love you xxx N. Vervolgens verlaat ik het huis en ruid naar Zayn zodat we samen konden rijden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Samen met Niall rijd ik naar het gebouw waar we gisteren ook waren . Alleen nu was alles leeg. Ze zijn bezig met afbreken . ik gapte snel 10 van die borden mee die op het hek zaten . 'Wil ik in mijn Fan kamer hebben '' grinnik ik . Samen lopen we naar binnen en lopen we naar de balie

    Jim Horan

    Langzaam word ik wakker. Als ik zie dat Niall al weg is maak ik het huis schoon . Dan spring ik onder de douche en trek schone kleren aan . Ik lees het briefje van Niall en ik glimlach . Ik pak allemaal taart spullen . '' Ik ga een taart voor je bakken schat '' mompel ik tegen mezelf en ik bak een taart


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    'Wil ik in mijn Fan kamer hebben '' ik schiet in de lach. 'die heb ik lekker allll' lachend kijk ik hem aan. We lopen samen naar de balie en ik zie buiten dat het gek genoeg nog steeds fans staan. 'Ik ga daar even heen' zeg ik en terk Zayn mee. Ik hoor de vrouw van de balie nog nee roepen maar negeer het. Anders waren die fans voor niets blijven wachten. Ik deel wat foto's en handtekeningen uit. Iemand heeft een tekening van Jim en Mij met een schattige kindjes en Kristella erbij en ik bedank haar. Na nog wat andere dingen gaan we terug. 'jullie moeten opschieten jullie zijn al laat' ik gniffel kort naar zayn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Samen met Niall ga ik zitten op zo'n kut stoel '' Ik haat die regiseurs stoelen ze doen pijn aan mn kont'' glimlach ik. Samen met Niall wachtte we op de eerste interviewer . Ik kreeg honger door het wachten dus ik pakte 3 cupcakes '' Hier '' zei ik en ik gaf hem er 2. Ik at de andere cupcake zelf op . Na een half uur gewacht te hebben kwam hij eindelijk . Ik keek hem nog al boos aan . Hij keek met een sorry blik terug


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan
    '' Ik haat die regiseurs stoelen ze doen pijn aan mn kont'' g ik gniffel even en ik knik. Hij pakt een cupcake en geeft mij er ook twee die ik in non stop op heb Na een half uur wachten kwam eindelijk de eerste. Hij had nog maar een kwartier om ons te spreken.'Niall is het waar dat jij en Jim ruzie gehad hebben en dat jullie niet meer wilden trouwen' de man kijkt mij doordringend aan. 'Nee dat is niet waar. We zijn alleen erg boos geweest aangezien er iemand allerlei roddels heeft rondgesproken en de lads er in heeft betrokken terwijl er niets van waar was. Jim en ik hebben erover gepraat maar we houden van elkaar en we hebben daarom ook afgesproken dat je alleen de persoon gelooft en de roddels niet. Het zit gewoon goed tusen ons en we kunnen niet wachten om te trouwen. Stiekem willen we het liefste ales vervroegen maar dat zal niet lukken' glimlahc ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    . 'Nee dat is niet waar. We zijn alleen erg boos geweest aangezien er iemand allerlei roddels heeft rondgesproken en de lads er in heeft betrokken terwijl er niets van waar was. Jim en ik hebben erover gepraat maar we houden van elkaar en we hebben daarom ook afgesproken dat je alleen de persoon gelooft en de roddels niet. Het zit gewoon goed tusen ons en we kunnen niet wachten om te trouwen. Stiekem willen we het liefste ales vervroegen maar dat zal niet lukken' glimlacht Niall . De man knikt . '' Goed... Zayn ? Hoe gaat het tussen jou en Becca ?'' vraagt hij . Ik knik . '' Het gaat wel goed we houden veel van elkaar dus tjah '' glimlach ik . '' Hoe lang zijn jullie nu al samen als Band?'' vraagt de man . '' Al 3 jaar meneer'zeg ik.. Hij knikt en schrijft het op

    Jim Horan

    Als de taart klaar is met bakken versier ik hem mooi. Ik grijns als ik het eind resultaat zie


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall horan

    ' Goed... Zayn ? Hoe gaat het tussen jou en Becca ?'' vraagt hij . '' Het gaat wel goed we houden veel van elkaar dus tjah ''verteld Zayn en ik glimlac. Jim en ik zijn het kortste samen maar kijk naar ons we gaan trouwen en krijgen een kindje. '' Hoe lang zijn jullie nu al samen als Band?'' vraagt de man . '' Al 3 jaar meneer'ik gniffel kort. 'Niall ben j niet bang dat One Direction uit elkaar gaat als je een kindje krijgt?" Ik schud mijn hoofd. 'Nee, over een jaar is pas een grote tour gepland dus dan kunnen Jim en ons kindje gewoon mee die dan een slaapritme heeft en nu is het alleen nog maar kleine tours in een continent dus dat gaat goed komen.' vertel ik. 'Oke hartelijk bedankt en veel succes'we geven hem de hand en vijf seconden later staat er al een jonge vrouw die neer gaat zitten nadat ze een hand gegeven heeft.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Na wel honderd uur op die kut stoel te hebben gezeten was het eindelijk voorbij . '' Eindelijk'' mompelde ik . Ik grinnikte en omhelsde Niall . '' Kom we nemen dit eten mee en we gaan '' roep ik vastberaden . Ik nam alles mee en stopte het in een tas. Ik reed naar mijn huis en ik zwaaide Niall uit .. ik gaf hem de tas met eten en ik deed de deur dicht .

    Jim Horan

    Ik zette de taart even in de koelkast zodat hij kon afkoelen . Ik glimlachte en ik ruimde alles op . Ik maakte mijn gezicht schoon . Ik ging op de bank zitten en ik deed net alsof ik al uren tv aan het kijken was. Toen ik de auto hoorde rijden op de oprit begin ik te grijnzen. Ik deed de deur los en ik ging weer zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall horan

    ' Eindelijk'' Im begin hard te lachen om Zayn, tsja die stoelen zaten nooit lekker maar je moest maar doen van wel '' Kom we nemen dit eten mee en we gaan '' ik stem in en neem de tas vol eten mee. Ik rij ons naar huis en zwaai nog naar Zayn. Moe loop ik de kamer in. 'Honey ik heb broodjes en shit' roep ik lachend en omhels hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan