• Ik merkte op dat mijn haar echt ontzettende uitgroei had van de laatste keer dat ik er een kleurspoeling in had gedaan (die stemde zelf niet zo mooi overeen met mijn haarkleur -.-) dus ik lekkere spoeling kopen bij de drogist, vandaag gekleurd.. ik heb middenbruin en omdat ik de vorige keer middenbruin had genomen en die te licht was, koos ik maar lekker de donker bruine spoeling... nou. Hij is lekker donker tot zijn recht gekomen want mijn haar is nu zwart. lol
    Ik heb altijd al zwart haar willen hebben en tbh, mijn ogen komen mooi uit nu hihihi, maar ik wil geen uitgroei krijgen en kies daarom altijd voor een spoeling zodat er wat speelsere nuances inzitten maar dit is net iets te ver. xD

    Ach ja. Nu maar lekker twee maanden wachten en dan vervaagt de kleur normaal gezien weer.. ik hoop dat hij helemaal weggaat. :'D

    Heeft iemand van jullie ook zoiets lekker dom meegemaakt? :Y)


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Haha zeer handig.
    En ja, ik wilde een gedeelte van mijn haar blauw verven maar het werd groen. :Y)

    Donkerbruin kleurt bij mij ook eerst naar zwart wanneer het net geverft is, wordt uiteindelijk toch Bruin. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Toen ik mijn hele haar paars ging verven kwam het eruit te zien als rode kool. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Requille schreef:
    Donkerbruin kleurt bij mij ook eerst naar zwart wanneer het net geverft is, wordt uiteindelijk toch Bruin. (:

    Same here, na heel vaak met Head&Shoulders wassen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aach, weet je ook weer hoe dat je staat toch? (;


    ars moriendi

    Bij welke drogist koop jij dan die kleurspoeling?


    26 - 02 - '16

    Requille schreef:
    Donkerbruin kleurt bij mij ook eerst naar zwart wanneer het net geverft is, wordt uiteindelijk toch Bruin. (:
    Als dat bij mij ook gebeurd, is het een hele opluchting. :)

    Ailurophilia schreef:
    Bij welke drogist koop jij dan die kleurspoeling?
    Een klein winkeltje bij ons in het dorp. Voorts ga ik toch maar lekker naar de kruidvat hm.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 18:03 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Vorig jaar
    Ik liet mijn haar voor de tweede keer kleurspoelen en toen hebben ze het totaal verkloot
    Ik had knalrood haar en er zaten nog hele stukken bij mijn hoofdhuid die niet waren geverfd
    Toen ben ik teruggegaan en hebben ze het met zo'n kwast gedaan
    Als je bedenkt dat ik echt lang haar heb kan je je indenken dat het heel lang duurde
    En het was ook geen kleurspoeling, maar echte verf

    Dus nu ben ik naar een andere kapper gedaan en die heeft mijn haar heel mooi gemaakt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Haha ach ja, gewoon nog even genieten van je zwarte haar dan :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Oui! Ik wilde rood en ik werd knalpaars :') Dus toen ben ik naar de kapper gegaan, die heeft er shampoo in gedaan waardoor m'n kleur er zo weer uitliep en het toen mooi rood geverfd. Ah well. Zolang je geen super lichte huid hebt, zie ik niet veel nadelen aan donker haar.


    To infinity and beyond •

    Als ik een spoeling gebruik heb ik nog steeds heel erge uitgroei, lol (zoals nu), maar bij mij vallen ze altijd veel lichter uit D:

    Ik heb zo ongeveer hetzelfde probleem. Ik heb highlights en nu staan ze gewoon niet meer zo mooi. Het is gebleekt en ik heb flink wat uigroei gehad (huil)


    -

    Nee. Hoewel een vriendin van mij hierdoor wel een enorme blunder sloeg:

    Vriendin: "O MIJN GOD! WAT IS ER GEBEURD?! JE HAAR IS HELEMAAL PAARS! WAT ERG!"
    Ik: "Ja, dat is ook de bedoeling."
    Vriendin: "Oh... Maar het staat je wel leuk, hoor."

    Uhuh.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 20:05 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik ben vaak naar rood gegaan, maar altijd permanent. Mijn laatste kleuring was terug bruin, maar na 2 jaar rood kan zelfs zo'n permanente het rood niet weg krijgen :'D
    Een keer, toen ik voor de tweede x liet kleuren met een permanente werd het paars/zwart. Ik vond dat toen zelf een iets mindere, maar toen kreeg ik van een jongen die daarvoor altijd had zitten zagen op mijn rood haar ineens een compliment dat hij mijn haar ineens echt heel mooi vond, dus toen was ik er wel overheen :]


    effort never betrays you

    Hardy schreef:
    Ik ben vaak naar rood gegaan, maar altijd permanent. Mijn laatste kleuring was terug bruin, maar na 2 jaar rood kan zelfs zo'n permanente het rood niet weg krijgen :'D
    Een keer, toen ik voor de tweede x liet kleuren met een permanente werd het paars/zwart. Ik vond dat toen zelf een iets mindere, maar toen kreeg ik van een jongen die daarvoor altijd had zitten zagen op mijn rood haar ineens een compliment dat hij mijn haar ineens echt heel mooi vond, dus toen was ik er wel overheen :]


    Rood is ook echt een van de moeilijkste kleuren om weg te krijgen. Nu eindelijk na 3 jaar, ben ik de 'rode gloed' die er ALTIJD was, kwijt. :')


    To infinity and beyond •