• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||


    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim

    Op eens zie ik allemaal hartjes op Niall heen . Ik glimlach . Niall is echt perfect . Ik hou zoveel van hem . Hij word mijn man over een paar weken . We worden papa . Men mijn leven kan niet meer stuk .. Ik geef Niall een kus . Ik droog mezelf af en ik trek een schone boxer aan . Dan trek ik mijn One Piece aan en ga ik het bed verschonen . Als het bed ook weer schoon ik ga ik erop liggen en kijk ik naar het plafon


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Glimlachend volg ik Jim en als hij weg is besluit ik ook maar eens af te drogen en trek de one piece aan van de xfactor tijd. Wat ks er ongeloofmijk veel vedanderd. Ee zijn wereldberoemd hebben allemaal een liefde. en ik ga trouwen en krijg een kinsje. Ik kijk kort op twitter en tweet ' habe the time of my life with my love. Cant wait to get married with Jim Horan.: ik gli.lach. Ik loop naar Jim. ' Kan JAsmine niet eerder bevallen en wij eerder trouwen' ik gniffel. Ik kon niet wachten om de wereld te vertellen dat ik papa werd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' Haha eerder trouwen kan je wel maar ik denk niet dat het zo'n goed idee is om Jasmine nu al te laten bevallen'' glimlach ik . Ik trek hem op het bed en ik sla mijn armen om hem heen. Ik geef hem een kus en ik pak mijn mobiel @Jim_Horan can't wait to getting maried.. #LoveTheHorans twitterde ik . Ik kijk Niall weer aan . '' Wat doe je me toch aan ? Elke keer als je me zo aankijkt springt mijn Jimmy weer naar boven '' zeg ik en ik bloss


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Haha eerder trouwen kan je wel maar ik denk niet dat het zo'n goed idee is om Jasmine nu al te laten bevallen'' ik schiet even in de lach. ' Wat doe je me toch aan ? Elke keer als je me zo aankijkt springt mijn Jimmy weer naar boven ''ik woebel mijn wenkbrauwrn en begin te giechelen.' pff ik kan echt niet wachten tot we getrouwd zijn en James kunnen vasrhouden'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' Over een paar weken Babe. Over een paar weken hebben we een kindje en zijn we getrouwd . Dan wonen we samen hier met z'n drietjes in dit mooie huis . Samen met James zwemmen en leuke dingen doen . Zoals naar de speeltuin '' grinnik ik . Waarom zijn baby's eigenlijk zo schattig ? owja ze lijken op Niall daar komt dat door.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall
    '' Over een paar weken Babe. Over een paar weken hebben we een kindje en zijn we getrouwd . Dan wonen we samen hier met z'n drietjes in dit mooie huis . Samen met James zwemmen en leuke dingen doen . Zoals naar de speeltuin '' ik glimlacj. : we kunnen" s vamdaag al wel voor de taart gaan kijke en de bloemen en die shit' stel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' Goed idee . Dan kunnen we taart proefen ! '' zeg ik . Ik pak mijn kleren en trek ze aan . Ik trok een wit shirt aan met een v-hals . Daar onder een mooie chino broek . En daaronder weer een paar mooie witte Allstars . Ik glimlachte en ik geef Niall een kus




    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Njall

    " dat is gped dan kunnen we taart eten' lachend trek ik een rode polo met beige broek ik zoek wat adressen op e print het uit. ' ik rij'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als Niall zegt dat hij gaat rijden word ik bang . 'Moet ik alvast de hulp dienst bellen ?'' vraag ik . Niall rijd niet vaak maar als hij rijd vind ik het dooood eng . Soms rijd hij te hard en dan lijkt het net alsof we een ongeluk krijgen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nuall

    . 'Moet ik alvast de hulp dienst bellen' pruilend kijk ik bem aan. Oke als ik haast haf reed ik te hard maar nu kon ik rustig aan rujden wd stspten un em rustig rijd ik wef


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' Dit mag in de krant ! Niall James Horan rijd voor het eerst rustig'' giechel ik . Ik pak mijn mobiel en ik doe mijn oordopjes in . Ik kijk uit het raam en ik zie alleen maar stomme velden . '' Niall wat moeten we hier nou weer ? Ik hou niet van de boerderij dat weet je toch ? Of worden hier die taarten gemaakt ? Want dan hoef ik ze niet hoor . Bleagh dan stinken die dingen '' zeg ik zeurend . Ja ik ben Jim en ik ben geboren om te zeuren !


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Niall wat moeten we hier nou weer ? Ik hou niet van de boerderij dat weet je toch ? Of worden hier die taarten gemaakt ? Want dan hoef ik ze niet hoor . Bleagh dan stinken die dingen '' uk gniffel even en stkp bij ren luxe huise n bel aan. ' hoi jullie zijn Jim en Niall' ik knik e stel me vvoor. 'wuj komen voor bruidstaarten kijke"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim horan

    Ik kijk verbaasd als we uitstapen bij een huis . '' Serieus een huis op het platteland ?'' vraag ik . De deur word open gedaan . Ik schrik . Ik pak de hand van Niall en ik loop naar binnen . Het is mooi hier . Maar mijn huis is mooier . Ik grijns als ik de bruistaarten zie. '' Heeft u toevallig ook een taart met regenboogpony's erop?'' vraag ik . De vrouw kijkt me dom aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' Heeft u toevallig ook een taart met regenboogpony's erop?'' ik begin te lachem. ' schat zk een krijf je als je jarig bent oke laten we nu gewoo ren serieuze taart doen' gniffel ik hij was zi dchattig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik wil een regenboog taart !'' riep ik als een klein kind . Snel herstelde ik me weer en ik liep achter de vrouw aan . We zagen mooie taarten maar op elke taart stonden die poppetjes van een man en een vrouw.. '' Heeft u geen homo stel als poppetje dit vind ik zeer discriminerend'' zeg ik . Ze kijkt me aan . '' Meneer die poppetjes maken wij niet maar dat doet de fabriek die ze leveren '' zegt ze serieus . '' nou en ! Dan ga ik wel naar die fabrikant ! Ik wil 2 mannen op mijn taart hebben staan ! Des noods maak ik ze zelf wel !'' zeg ik . De vrouw zucht


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik