• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||


    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    '' Hahah broodjes en shit ? Nee bedankt ik hou niet zo van shitbroodjes '' grijns ik en ik geef Niall een kus . '' Ga maar lekker douchen babe '' glimlach ik en ik geef hem nog een kus . Ik pak de tas en ik kijk wat er in zit. Muffins cupcakes broodjes . Koekjes , oreo's , pakjes drinken , snoep echt een hele supermarkt! Ik pak een dienblad en ik zet alles leuk neer . Ik zet het op tafel en ik wacht op Niall . Ondertussen zet ik een romantisch muziek aan en ik ga op de bank zitten . Niall krijgt straks de taart te zien!


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Hahah broodjes en shit ? Nee bedankt ik hou niet zo van shitbroodjes '' ik begin weer te lachen. 'Mijn kont, jemig wat een kutstoelen waaren dat zeg' zucht ik. '' Ga maar lekker douchen babe '' Ik knik dankbaar. Ik pak een trainingsbroek en een oude sweater, die toch mijn lievelings was. Ik had hem namelijk gehad van Harry voor mijn verjaardag toen we elkaar net kende en het was een fijne sweater. Ik douche me op mijn gemak en daarna kleed ik me aan. Ik trek sokken aan en loop weer naar beneden en zie alles uitgestald waardoor ik glimlach. 'pff morgen gelukkig vrij'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grinnik en ik trek Niall op de bank . '' Daar ben ik heel blij mee '' glimlach ik . Ik laat zijn hoofd op mijn boven been rusten . '' Ik heb iets voor je gemaakt '' glimlach ik en ik loop naar de koelkast ik haal de taart eruit en neem bordjes mee en een mes en 2 vorken . Ik glimlach als ik het op tafel zet. '' En wat vind je er van ?'' vraag ik blozend


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan
    '' Daar ben ik heel blij mee '' ik glimlach als ik languit op de bank lig. 'Ik heb iets voor je gemaakt'hij staat op en komt terug met een mega taart met poppetes.'en wat vind je er van' ik blijf even stil/'dat is een fucking mooie taart gast'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Ik glimlach . '' Echt ?'' vraag ik . Ik spring in zijn armen en ik knuffel hem . Ik snijd een stuk aan en geef het aan Niall . '' Alstu '' zeg ik deftig. ik grinnik en ik snij voor mezelf ook een stukje . Samen ga ik weer op de bank zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    'Echt?" ik knik ja. 'alstu' grijnzend eet ik een stuk op en hongerig kijk ik ernaa. 'Jij mag mij opeten en dan eet ik ehm Zayn omdat hij mijn beste vriend is' grijns ik onderhandelend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    'Jij mag mij opeten en dan eet ik ehm Zayn omdat hij mijn beste vriend is' grijnst hij onderhandelend . Ik begin te lachen . '' Ach ik heb je al zo vaak in me gehad dan kan deze keer er ook wel bij '' grinnik ik . Ik geef het poppetje van Zayn aan Niall en ik eet het poppetje van Niall op . '' En smaakt Zayn lekker ?'' glimlach ik vrolijk


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan
    '' Ach ik heb je al zo vaak in me gehad dan kan deze keer er ook wel bij ' ik gniffel even. 'En smaakt Zayn lekker ' ik knik'HIj smaakt naar choco'lach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grinnik . Ik zet de rest van de taart weer in de koelkast voor morgen ofzoow. Ik glimlachte en ruimde alles op . Ik deed het licht uit en ik nam Niall mee naar boven


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    ik glimlach als hij me mee naar boven neemt en plof moe neer op bed

    fil,


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    ik geef Niall een kus en ik kruip dicht tegen hem aan . Ik kleed me om en ik ga in mijn sokken en trainingsbroek liggen naast Niall . '' Welterusten lieverd'' grijns k. Ik sluit mijn ogen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    " weltrusten" ik gaap en kruip tegen me aan. Half slapend probeer ik een lekekre manier te vinden waardoor ik uit bed val. Mijn hoofd raakt hard het nachtkastje en ik zie gelijk allemaal zwarte vlekken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als ik een klap hoor ben ik direct wakker. Ik kijk naast me en ik zie Niall niet meer in het bed liggen '' Niall ?'' vraag ik . Ik kijk naast het bed en daar ligt Niall . '' Shit !'' vloek ik . Ik til hem het bed in en probeer hem wakker te krijgen . Is hij nou bewusteloos ? '' Niall ?'' knijp in mijn hand als je me kunt horen . '' zeg ik . Ik ren naar de badkamer en pak daar een nat washandje vandaan . Ik pak ook een zoet snoepje . Ik leg het washandje op zijn voorhoofd. '' Nialler ? het ontbijt is klaar '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik hoor vaag mijn naam waarna alles zwart word. ., " Nialler ontbijt staat klaar" ik probeer mijn ogen open te doen maar mijn hoofd deed te veel pijn. Uiteindelijk lukt het en ik knipper een paar keer. " mijn hoofd" kreun ik pijnlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Je bent ook tegen het nachtkastje aan geknald met je hoofd schat. Hier neem dit snoepje maar dan pak ik wat ranja . En dan ga je maar weer lekker slapen maar dan aan mijn kant want ik heb niet zo'n ding'' zeg ik en ik draai de plaatsen om . Ik loop naar de keuken en schenk wat ranja in . ik loop weer naar boven en geef het aan Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik