• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||


    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Dat weet ik .. Dat heeft Harry me verteld .. '' zeg ik . '' Paul krijgt ontslag als hij hier niet mee ophoud ..  ik knik en mijn mobiel trilt weer. ' Niall neem ik op . Al snel zeg ik ja en hamg op. ' het was Paul. hij zeo dat het hem speet hij wou bet niet maar hij werd bedreigf door Modest Management dat ze anders of een van zijn kinderen wat aandoen of dat... Dat ze een van de bandleden wat zouden aan doen' zeg ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Maar wat heeft dat Modest Management met jullie te maken ? Mijn ouders zijn jullie management en die zeggen wel wanneer wij uit elkaar moeten toch? Niet dat we uit elkaar gaan ! Dat kan ik ook niet want ik hou te veel van je '' glimlach ik en ik druk een kus op zijn wang . Ik loop voorzichtig naar boven en ik ga op het grote bed liggen . Ik kijk naar mijn armbandje en ik begin te stralen . ''Waarom hou ik toch zoveel van die jongen?'' mompel ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    '' Maar wat heeft dat Modest Management met jullie te maken ? Mijn ouders zijn jullie management en die zeggen wel wanneer wij uit elkaar moeten toch? Niet dat we uit elkaar gaan ! Dat kan ik ook niet want ik hou te veel van je ' ik dacht na en volg be.. "waarschijnlijk' zijn ze boos en willen ze de band verpsgen omdag hun geen geld meer krijgr


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Nou dan hebben ze maar pech . Hun doen hun werk gewoon niet goed weet je .'' grijns ik . '' Maar laten we er over op houden okaay ? Ik heb zin in wat spanning '' grijns ik . Ik stap op Niall af en ik begin hem weer te zoenen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Nou dan hebben ze maar pech . Hun doen hun werk gewoon niet goed weet je .'' grijns ik . '' Maar laten we er over op houden okaay ? Ik heb zin in wat spanning '' ik begin te grijnze en ik voel al snel zijn lippen op de mijne. Glkmlachend sla ik mijn armen om zijn nek en ik trek hem tegen me aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik til Niall met een grijns op en ik leg hem op bed. '' You wild tiger '' mompel ik . Ik doe zijn shirt uit en ik bewonder mijn mooie uitzicht . Ik glimlach en ik maak een spoor van kusjes. Als ik bij zijn broek kom pruts ik wat aan zijn riem . Ik doe de gulp los en ik trek de broek in een keer uit en gooi hem ergens in de kamer


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    'you wild tiger gromt hij als hij me in bed gegooid hebt. Hij kust me naar beneden eng trekt mijn broek omlaag. Ik begin hard te kreunen. ' jiiiiiiim'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grijns nog breder en ik neem zijn lengte in mijn mond . Als ik zijn lichaam vol verstijven begin ik te lachen . Niet veel later komt Niall klaar in mijn mond . Ik slik het goedje door en ik doe ook mijn eigen kleren uit . Ik draai Niall om en ik begin in hem te stoten . Enkele minuten later ben ik klaar en laat ik me op bed zakken . Ik pak mijn One Piece en ik loop naar de badkamer waar ik de douche aan doe


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall
    Ik begin hard te kreunen als hoj mijn lengte pijpt en na een verstijvinh ko. Ik trikllend klaar. Hij draait me om en syoot van achter en ik kreun luid en kom klaar waarna ik ook mijn One Piece pak e bij hem in de douche stap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Kijk eens aan we hebben bezoek '' grinnik ik als Niall de douche in komt stappen . Ik pak de shampoo en ik was de haren van Niall . Ik giechel en ik spoel het voorzichtig uit . '' Dus Niall... Wat wil je doen?'' vraag ik . Ik was nu ook mijn haren .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    :kijk eens we he ben bezoek: hij zeept mijn haren in waardoor kk begin te glimlache . 'dus Niall wat wkl je doen' ik glimlach. jou haren wassen giechelend masseer ik zijn haren in.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Ik begin te glimlachen als Niall mijn haren wast . '' Ik hou van je 'grijns ik . Ik spoel de shampoo uit en ik draai me om . Niall ziet nu dus alleen nog maar mijn achterkant . Ik pakte een zeepje van de vloer en ik legde hem op een rekje


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    'ik hou van je ik begin te glimlache . 'ik ook van jou' glimlach ik blij. ' ik en blij dat alles weer goed gaat pff ze zjllen weer wel pjsskg zijn wa t ze bleven door vragen en ik heb gezegd dat ik het er niet over wil henben en uiteindelijk zijn Zayn en ik weg gegaan' gniffel ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' Dat zag ik Nialler . Het interview was te zien op de televisie hahaha '' lach ik . Ik draai me om en ik kijk Niall verliefd aan . '' Jij bent zo mooi '' mompelde ik vrolijk. Ik bleef hem aanstaren . Het leek wel alsof ik in een soort van trans was. Ik hoorde niet meer wat Niall zei . Ik zag alleen maar zijn mooie blauwe ogen en zijn mooie vuile blonde haren


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' Dat zag ik Nialler . Het interview was te zien op de televisie hahah ik gniffel even. 'je bent mooi' ik raak verzeild in zijn ogen en een bom ontploft in mijn buik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan