• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||


    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    '' Heeft u geen homo stel als poppetje dit vind ik zeer discriminerend' ik knik dat ik het er mee eens ben het was nuet dat wij heet eerste hono koppel waren ofzo wij niet maar dat doet de fabriek die ze leveren '' zegt ze serieus . '' nou en ! Dan ga ik wel naar die fabrikant ! Ik wil 2 mannen op mijn taart hebben staan ! Des noods maak ik ze zelf wel ' ' wij kijken verder bij een ander adres' zef ik e trek Jim mee ze was niet bepaald vriendelijk. ' Jjm weet je wat voor taart ik wkl. Wit en blauw van onze pakken aan de buitwnkant en in de cake de regenboog dar lijkt me een mooie taarg' stel ik vor hij had dan gelijk zijn regenboog. We rijden een paar stratem verder em een oudere vrouw dket open. ' halo jongens jullie komen voor de taart kijken. Allereerst van harte dat jullie het eeuwige geluk gebonden heb. Weten jullie misschien al wat voor jets hebben jullie wensen. Ik ben trouwens Yaren. Ow en ik heb trouwens hele mooie poppetjes voor op de taart die je zelf de klejr haar en pakken aan kjnt geven dus jlie k het klein. Sorry ik ben enhiosiast' ik glimlacb vriendelijk. Dezevrouw mocht ik wel. 'dit is Jim en ik ben Niall. Ehm mij leek het wel wat om binnen in de taart een regenboog te doen want Jim houd ook van regenboge en de bukten kant de klejr van onze pakken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    http://www.google.nl/search?hl=nl&site=webhp&tbm=isch&q=moderne+bruidstaart&revid=1807921307&sa=X&ei=RdUZUrjGL4jfswait4DQBg&ved=0CDcQ1QIoAA&biw=320&bih=508#biv=i%7C33%3Bd%7CXUcP_GQcph2RuM%3A
    Dit is een mooke als taart


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Samen zitten we in de auto om naar het andere adres te gaan .. ' Jim weet je wat voor taart ik wil?. Wit en blauw van onze pakken aan de buitenkant en in de cake de regenboog dat lijkt me een mooie taart' zegt hij . Ik denk na . '' DAT LIJKT ME VET ! '' zeg ik blij . Samen staan we weer voor een deur, Dit keer doet een iets oudere vrouw de deur open. ' halo jongens jullie komen voor de taart kijken. Allereerst van harte dat jullie het eeuwige geluk gebonden heb. Weten jullie misschien al wat voor jets hebben jullie wensen. Ik ben trouwens Yaren. Ow en ik heb trouwens hele mooie poppetjes voor op de taart die je zelf de klejr haar en pakken aan kjnt geven dus jlie k het klein. Sorry ik ben enhiosiast' rateld ze . Ik begin te lachen . 'dit is Jim en ik ben Niall. Ehm mij leek het wel wat om binnen in de taart een regenboog te doen want Jim houd ook van regenbogen en de buiten kant de kleur van onze pakken'' zegt Niall . Ik knik . '' Nou dat komt goed uit want we hebben net zo'n taart gemaakt '' zegt ze , Ik kijk haar raar aan en dan loop ik mee . Ik pak een stukje van de taart en begin te eten . '' Deze is echt heel goed '' mompel ik vrolijk


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nil
    ' Nou dat komt goed uit want we hebben net zo'n taart gemaakt ' ze neemt ons mee en ik bekijk de taart al snel hebben we een stuknd e Jim rlept dat hij lekker is. 'hij is echt heerlijk zoh u die ook willen make voor ons. Ik denk wel dat we drie lagen nodig hebben door het aantal gasten'ze knikt en schrijft alles op.' en wat dacht u erva als we de bloe.en erbove in de klejr pak doen. Weet u al wat voor een kleur pam u aa trekt da weet ik dat namelijk' ik knik. 'ik trek de kleur aan van mijn ogen' ze bestudeerd de kleur en schrijft wat getalen op en ze kijkt afwachtned naar Jim


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' Ik doe de kleur van mijn shirt. Wit dus '' giechel ik . De vrouw begint te lachen . '' U stopt toch geen gif in onze taart eh ?'' vraag ik zachtjes. '' Ow jawel ik ben boze stiefmoeder van SNEEUWWITJE ! '' zegt ze met een heksen stem . Ik ga bang achter Niall staan . '' Haha nee ik zorg ervoor dat de taart eet baar is '' giecheld ze


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik doe de kleur van mijn shirt. Wit dus '' . '' U stopt toch geen gif in onze taart eh ?'' vraagt Kim zacht e ik schiet in de lach'' Ow jawel ik ben boze stiefmoeder van SNEEUWWITJE ! '' zegt ze met een heksen stem . '' Haha nee ik zorg ervoor dat de taart eet baar is' ik gniffel. " het gaat een mooie taart worden wilt u dat we de helft alvast betalen zodat u spullen kunt kopen?" De vrouw knikt. " als u dat goed vind?" Ik knik " hoeveel?"" Hij zal driehonder kosten dus hnderdvijftig" ik knik en geef haar het geld. Ze knuffelt ons stevig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik stap weer in de auto en ik leg mijn hoofd weer tegen het raam . '' Niall zou ik zwanger kunnen zijn?'' vraag ik voorzichtig.. Ja wat nou dat kan toch? Ik kijk hem voorzichtig aan . Mannen kunnen toch ook wel een baarmoeder hebben ? Dat er iets verkeerds is gegaan tijdens de bevalling . Idk '' Laat maar .. Het is onzin '' ze g ik en ik kijk weer naar het raam


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    " niall zou ik zwanger kunnen zijn?" Ik schud mijn hoofd. " nee ik denkt het niet. " " laat maar het is onzin" amtwoord jij gelijk en ik houd me stil. " wil je naar huis of haan we voor de bloemen kijken. Ow enik vind de taart zo super mooi he" glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' Laten we maar bloemen gaan kijken '' zeg ik . Als we daar zijn zie ik heel veel velden vol met bloemen . Ik grijns en samen met Niall zoeken we bloemen uit . Niet veel later zitten we weer in de auto . '' Damn de dagen gaan snel zeg'' mompel ik vrolijk .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    '' Laten we maar bloemen gaan kijken '' zegt hij en. Ik knik. Op een veld kiezen we de bloemen die we willen en al snel zijn we klaar. '' Damn de dagen gaan snel zeg'' ik knik " en ik vind het niet eens erg of zo" glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' Maar jij moet straks weer werken . En dan zit ik alleen met James . Niet dat ik het erg vind om alleen met James te zijn maar ik ga je wel heel erg missen '' zeg ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    '' Maar jij moet straks weer werken . En dan zit ik alleen met James . Niet dat ik het erg vind om alleen met James te zijn maar ik ga je wel heel erg missen '' ik glmlach? " voorlopig is er geen wereld tour dus het is of europa of amerika maar er is wel veel tijd tussen en jullie mogen erg vaak mee"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    " voorlopig is er geen wereld tour dus het is of europa of amerika maar er is wel veel tijd tussen en jullie mogen erg vaak mee" zegt hij . ik glimlach en ik geef hem een kus . '' Dan heeft Lux niet meer alle aandacht ahwwww maar dan is het James die alle aandacht krijgt '' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    " '' Dan heeft Lux niet meer alle aandacht ahwwww maar dan is het James die alle aandacht krijgt '' ik glimlach even. " pfff ik kan echt niet meer wachten, jet liefste schreeuw ik nu dat we een kind krijgen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' Waarom doen we dat dan niet gewoon ? Ik bedoel wat maakt het uit .. Ik wil niet meer wachten '' giechel ik en ik geef Niall een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik